Hi Harreh [15]

1.4K 98 60
                                    

[Piątek]

Cindy Pov's

Harrego od dwóch dni nie było w szkole.
Nie odbierał ode mnie telefonów, nie odpisywał na sms'y. Zaczęłam się o niego martwić.

Dziś po lekcjach od razu poszłam pod jego dom.
Dzwoniłam, pukałam- nic.

Wiedziałam że chłopak ma problemy.
W szkole jest nękany. Bardzo mu współczuję.
Ale teraz ma mnie. Ja mu pomogę.

- Harry!- stanęłam centralnie pod jego oknem- Haaaary!!!- wrzasnęłam.

Podniosłam pierwszy lepszy kamień z ziemi i rzuciłam do góry tak, aby przedmiot odbił się od szyby okna.

Obserwowałam jak kamień uderza o sam środek szyby.
Odskoczylam przerażona jak zobaczyłam że zrobiłam małą szczelinkę w oknie chłopaka.

- Kim jesteś?- odwróciłam się i zobaczyłam starszą kobietę.
Moją nową sąsiadkę.

- Jestem przyjaciółką Harrego. Chodzimy razem do klasy- odpowiedziałam od razu.

- Styles'owie zawsze mają zapasowy klucz pod wycieraczką- puściła mi oczko- mam nadzieję że pomogłam.

- Nawet nie wie Pani jak bardzo!

Podziękowałam kobiecie i czym prędzej pobiegłam pod drzwi frontowe.

Tak jak mówiła ta pani, klucz leżał pod wycieczką.

Chwyciłam przedmiot i czym prędzej otworzyłam drzwi.

W domu panowała cisza. Światła wszędzie pogaszone. Ani jednej żywej duszy.

- Harry? Jesteś?- nie słysząc odpowiedzi od razu pobiegłam do pokoju lokowatego.

Panował tam duży porządek.
Wszystkie ubrania i książki leżały na swoich miejscach.

Moją uwagę przykuła jednak pewna rzecz, a mianowicie telefon. Telefon Harrego!

Podeszłam do przedmiotu, który zaczął wibrować. Chwyciłam go w dłoń i już chciałam odblokować lecz....GŁUPIE HASŁO!

-Pomyślmy....- wymamrotałam sama do siebie.

Na telefonie widniało pięć pustych krateczek, w które należało wpisać odpowiednie literki.

Moim pierwszym pomysłem było słowo ,,kotki,, - Harry przecież je uwielbia.

Błędne Hasło
Zostały 2 próby
Spróbuj ponownie...

-Kurna...- warknęłam i w tym samym momencie telefon loczka znów zawibrował.

Myślałam dalej...
,,Cindy,,- może pasować. Chociaż mało to prawdopodobne.

Błędne Hasło
Została 1 próba
Spróbuj ponownie

-Co ona ma za hasło?!- spytałam sama siebie wiedząc, że i tak nikt mi nie odpowie.

Hi Harreh •LarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz