Bölüm 5

397 50 41
                                    

Eve girdiğimde resmen tükenmiştim. Ayaklarımı sürüyerek koridorda ilerlemeye başladım. Daha sabah evde olmama rağmen sanki yıllar geçmiş gibiydi.

"Jennifer!"

Bu annemin sesiydi. Koridorun başında gelmemi bekliyordu herhalde. Hızla bana koştu ve beni incelemeye başladı.

"Tatlım iyi misin? Yaralandın mı? Doktor Sparkles yukarı katta bir sorun varsa ona gidebiliriz. E-"

"Merak etme annecim yaralanmadım ve çok iyiyim. Sadece biraz yorgunum o kadar."

Birden Muffin çıkageldi ve üstüme atladı. Willow'un kokusunu almış olmalı ki aldatılan bir kadın trip atmaya başladı. Gönlünü almak için kulaklarını okşadım.

"Jennifer toplantı odasına gitmelisin. Baban ve birkaç kişi daha seni orada bekliyor."

"Tamam, sen gelmeyecek misin?"

"Sen git. Ben birazdan geleceğim."

Kafamı olumlu anlamda salladım ve yorgun bacaklarımın el verdiğince hızlı merdivenleri çıkmaya başladım.

"Muffin, kızdın mı bana? Yemin ederim tek görevlik bir ilişkiydi. Hem o senin kadar ponçik değildi. Yalvarırım affet." dedim kıkırdayarak.

Sonunda affetti ve yüzümü yalamaya başladı. Toplantı odasının kapısına geldiğimdeMuffin'i yere bıraktım ve kapıyı tıklattığım gibi içeri girdim. Her zamanki kişiler her zamanki yerlerinde oturuyordu.
Ben içeri girdiğimde Bob göz kırpıp iyi işiti der gibi bir hareket yaptı. Gülümsedim ve yerime oturdum.

"Hoş geldin Jennifer, görevin ilk günü nasıldı?" diye sordu babam.

"Güzel ama yorucu."

"Merak etme toplantı uzun sürmeyecek. Şu Eric Shadrack hakkındaki dosyayı verirsen hemen gidebilirsin."

O sırada annem içeri girdi ve yerine oturdu.

"Eric Shadrack'da kim?" diye sordum.

"Eric Shadrack'ı unut ve dosyayı ver."

Tereddütle babama baktım ve kaşlarımı çattım.

"Eric Shadrack'ın kim olduğunu söylerseniz veririm."

"Jeniffer sana dosyayı vermeni emrediyorum."

Babam sakin kalmaya çalışıyordu ama çok sinirlenmişti.

"Jim, Shadrack'ın kim olduğunu Jennifer'a anlatmalıyız. Karşısındaki tehlikeleri bilmeli ve buna göre hareket etmeli." dedi annem sakin bir şekilde.

Sırıtarak babama kafa salladım. Derin bir iç geçirdi ve konuşmaya başladı.

"Hatırlıyor musun, sana birinden bahsetmiştik. Hamish'in peşinde olan diğer kişi."

"Evet hatırlıyorum."

"İşte o kişinin adı Eric Shadrack. Shadrack'ın işleri ve serveti son zamanlarda artışa geçti. Eskiden ondan oldukça üstün olmamıza rağmen şu an aynı seviyedeyiz. Shadrack başından beri bizi en büyük rakibi olarak görüyor ve bizde onu. Bizi yok etmek için yapmayacağı şey yok. İşte bu yüzden sildiğin dosya çok önemliydi onlar için. Bizim hakkımızdaki bilgileri medyaya yayıp bizi bitirmeyi planlıyordu. Ama dosya artık yok ve onların dosyası da avantaj da bizde. Ama onun adamlarına çok dikkat etmelisin Jennifer. Zeki sayılmazlar ama oldukça güçlülerdir. O yüzden gözlerini açık tut ve dışardaki kimseye güvenme."

Artık her şey kafamda netleşmişti. Eskiden bu görevin amacı, düşmanlar ve dostlar, yaptığım şeylerin nedeni kafamda bulanıktı ama şimdi anlamıştım her şeyi. Amacım Hamish'in bilgi edinmesini ve adımızın lekelenmesini engellemekti. E tabii birde yoluma çıkan düşmanları öldürmek.

ASIL OYUN ŞİMDİ BAŞLIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin