7.

2.6K 262 9
                                    

  A opravdu. Harry za necelých 15 minut přišel ke dveřím a zazvonil. Připadalo mu to nekonečné čekat, než někdo přijde otevřít. Pořád se kontroloval, jestli je dobře upravený a jestli nesmrdí. Nechce ho přece vystrašit svým pachem. Dlaně se mu potily jako nikdy. Tohle všechno šlo bokem, jakmile se vchodové dveře otevřely a v nich stál úžasně oblečený Louis. Nemohl z něj spustit oči. Dokonce ho zapomněl i pozdravit. Dokud neuslyšel jeho hlas jak na něj mluví. 

„Harry jsi v pohodě?" ptal se vystrašeně modroočko. Sice ho zná jen pár dní, ale opravdu mu přirostl k srdci. Nechtěl, aby se mu něco stalo. 

„Co.....jo,jsem v pohodě. Jenom. Páni tobě to sekne." 

„Děkuji." Sklopil Louis pohled a začal se červenat. Na takové lichotky nebyl nikdy zvyklý. Vždycky se snažil schovat do davu, aby ho nikdo neviděl. 

„Jsi roztomilý, když se červenáš." V tu chvíli zrudl ještě víc. Harry mu nabídl svou ruku, on se jí chytl a společně se vydali směrem do auta. 

„No páni. To sis někde půjčil jenom kvůli mně?" viděl před sebou dech beroucí auto, které vůbec nevypadalo jako to, co společně opravovali. 

„Ne. To je moje." 

„Ale vždyť vůbec nevypadá jako to, co jsme společně...." 

„To je moje náhradní, když se mi ostatní auta pokazí. Naštěstí už je to opraveno, takže svoje zlatíčko můžu odvést v luxusu." Znovu Louisova pleť začala nabírat červený odstín. „Roztomilý." Dodal Harry. 

Nakonec tedy nasedli do auta a jeli do luxusní restaurace vzdálené pár kilometrů. 

 O pár sklenic vína později. 

Sedí naproti sobě a společně se sobě dívají do očí. Je to velmi romantické. Jak restaurace, tak atmosféra. Louis už není tak upjatý a užívá si společnost zelenoočka. Tento okamžik přeruší trochu opilým hlasem Harry. 

„Nechtěl by si kočičko zajít si trochu zatancovat?"

 „No jasně kocoure." Zaplatí tedy a vydají se směr nejbližší gay klub. Nemusí platit vstupné, protože Harry má tady známé. Rovnou se přesunou na taneční parket i se sklenicí vodky.Tělo na tělo tancují celý spocení, ale je jim to jedno. Při tom si vyměňují sliny a strkají jazyky hluboko do krků. 

„Jsem z tebe nadrženej broučku." Zašeptá Harry Louisovi do ucha. Ten hlasitě polkne. Je nebo není připravený na to, mít s ním sex? Ještě ho tak dobře nezná, aby mu věřil. Nakonec na to kašle a nechává ovládnout část mysli zaplavenou alkoholem. 

„Vezmi si mě kde jen chceš." Vzdychne modroočko. Harry tedy neváhá vezme ho za ruku a míří společně ven. Během cesty nechá na baru ležet nějaké peníze za vypité pití. Následně nacpe Louise na zadní sedačky a pomalu na něj dolehne. Líbají se, Harry zajede rukami pod jeho tričko. 

„Neprodlužuj to. Nejsi jediný, kdo to potřebuje." Naléhá Louis. 

„Lásko a nechceš to nechat na doma? Bude to tam pohodlnější." 

 „U mě doma jsou rodiče a sestry, to asi nepůjde." 

„Já ale neříkal, že půjdeme k tobě. Já mám celý dům pro sebe. S nikým nebydlím." Laškovně se na něj usmál. 

„No tak to potom je jiná." Rychle se tedy přesunuli na přední sedačky a vyjeli i celý neupraveni k Harrymu domů.  

Tak tady máte to slibované rande :) Snad se líbilo a zaslouží si tato část nějaký ten komentář a hvězdičku <3 

Děkuji...

All the love....

Two Worlds ×Larry×Kde žijí příběhy. Začni objevovat