„Tak,co ti řekl doktor?" sedne si matka vedle svého syna po dvou dnech, co se neviděli.
„Nic,mám dneska zavolat na výsledky."
„Tak na co čekáš?! Volej!" Naléhá. Louis tedy vezme telefon a vytáčí číslo na doktora. Párkrát to zazvoní a následně se ozve:
„Ordinace doktora Stelna,jak vám mohu pomoci?"
„Dobrý den, já jsem u vás byl před dvěma dny. Louis Tomlinson."
„Ano to jste vy. Je mi blbé vám to říkat takhle po telefonu, ale........jste těhotný." Po této zprávě nemohl ani dýchat. Chvíli stál vyděšený na místě, ale jakmile se trochu vzpamatoval, obul si boty, nasadil kabát a vydal se autem k Harrymu. Nechal svou mámu sedět vyděšenou v obýváku.
Rozzuřený modroočko zastavil u Harryho domu, vystoupil a vydal se ke dveřím. Než stihl zazvonit, všiml si, že jsou dveře pootevřené. Chvíli přemýšlel jestli by měl zazvonit a nebo jen tak tam vlézt. No nakonec mu to nedalo a vydal se dovnitř. Snad se zelenoočko nebude zlobit.
„Harry?" zavolal do prázdného domu. Nikdo se však neozýval. Proto se rozhodl jít za zvukem, který slyšel. Poznal Harryho hlas, jak s někým mluvil. Přišel tedy blíž.
„Jo,dneska ukradneme ten mercedes."
„..."
„Neboj všechno je zařízené."
„...."
„Dobře čau"
„Harry?" začali se Louisovi potit oči, když rozrazil dveře.
„Proboha Louisi, co tady děláš?"
„Proto máš takový velký barák a tolik peněz. Ty kradeš auta na zakázku. Proboha...čekám dítě s kriminálníkem." Začne brečet a snaží se utéct. Ovšem Harry ho dožene, chytí za paži, otočí k sobě.
„Co jsi to řekl?!" vyděšeně se ptá zelenoočko."
„Čekám s tebou dítě, blbečku."
„Jak? Kdy?" zjemní stisk na ruce.
„Kdy asi. Naše první rande, bar, postel, sex a největší třešnička na dortu bylo, že mě vyhodili z práce." Brečel.
------
Po následném uklidnění a vyřešení problému se Louis vydal domů. Nasedl do auta, zapl motor a vyrazil. Cesta ale nebyla tak rychlá jako když jel k Harrymu, tentokrát jel pěkně pomalinku, aby si mohl rozmyslet, co řekne mámě a také proto, že měl oči plné slz. Co si teď počne? Ano,Harry mu slíbil, že bude na miminko přispívat, ale co dál? Bydlí u rodičů, nemá práci. Před svým domem zastavil, zamknul auto. Když vcházel do dveří, jeho máma už netrpělivě čekala na vysvětlení.
„Můžeš mi říct, co ti ten doktor řekl? A kam jsi vůbec jel?"
„Mami nech mě vydechnout. Potřebuju se najíst, pak ti to všechno řeknu." Zničený Louis si to mířil do kuchyně, kde si z ledničky vytáhl mléko a nalil si ho do sklenice. Pak se i s tím vydal za matkou do obýváku na gauč.
„Tak povídej."
„No mami, víš jak jsem ti říkal, že jsem se vyspal s tím chlapem?" matka je kývla hlavou. „Nějak se to stalo.......a..no......jsem těhotný."
„Proboha, cože? Vždyť jsi chlap."
„Mami já sám nevím, jak se to stalo, ale bohužel. A abych ti odpověděl na otázku, kde jsem byl, tak u jeho otce, seřvat ho. Po tom, co jsem se ovšem dozvěděl, to, co jsem neměl, ho už nechci ani vidět."
„Loui, ale miminko nezvládneš sám."
„Já vím, ale na potrat jít rozhodně nechci. Navíc Harry slíbil, že mi peníze bude posílat. "
Konečně jste se dozvěděli pravdu. Louis je těhotný (snad to nikomu nevadí) a Harryho práce je kradení aut na zakázku.
Do komentáře můžete psát jména pro miminko.
Snad se líbilo.
All the love...
ČTEŠ
Two Worlds ×Larry×
Fanfiction"V den, kdy jsem tě poprvé viděl, nevěřil jsem, že bychom mohli být spolu. Dnes už nevěřím, že bychom mohli být bez sebe!" Příběh o tom, jak jedna porucha auta dokáže změnit svět dvou chlapců. Harry - miliardář Louis - obyčejný člověk NEPRAVIDELNÉ P...