16.

1.8K 199 19
                                    

Na zlepšení Pondělí

 U Louise probíhá ráno tak, jako obvykle. Vstává společně Se Soffi v sedm hodin ráno,vytáhne ji z postýlky a převleče. Společně se vydají do kuchyně. Tam ji Louis položí do další postýlky a sám se vydá vařit mléko. Ze skříňky vytáhne hrnec, nalije mléko a začne vařit. Během toho se ještě několikrát po očku koukne na malou. Když však zjistí, že je opravdu v pořádku a hraje si s hračkami, otočí svůj pohled znovu k hrnci.

Harrymu mířícímu směrem domů zazvoní v kapse telefon. Zastaví tedy na nejbližším odpočívadle a vytáhne mobil z kapsy. Na displeji je napsáno jméno jednoho z jeho kámošů spolupracovníků. Zeleným tlačítkem hovor přijme. 

„Nazdar Stylesi. Šéf mi poslal značku dalšího auta, které máme ukrást. Dokonce i adresu." 

„No konečně, už jsem myslel, že na nás zapomněl. Řekni mi značku a adresu." 

„Pošlu ti ji v sms." 

„Tak OK. Zatím čus." Tímto hovor ukončí. Zůstane však stát na odpočívadle, kvůli sms. Během té doby přetáčí mobil v kapsa dívající se z okna. Přemýšlející o životě a hlavně o Louisovi se Sofií. „Neměl by se pokusit je získat? Louise pořád miluje,tu malou nezbednici si zamiloval hned jakmile ji uviděl....Nebyl by pak pro něj život lehčí?... Měl by rodinu, našel by si normální práci. Co ho opravdu dělá šťastným?" během těchto myšlenek mu v ruce zabrní telefon. On se probudí z menšího tranzu odemykající si mobil. Najede na zprávy a otevře ji. Hned první uvidí název auta „Opel Zafira OP", co ho ale vyděsilo, bylo jméno majitele. Louis Tomlinson. Zorničky se mu extrémně rozšířily, navíc začínal mít sucho v puse. Má okrást člověka,kterého miluje...Navíc otce jejich dítěte. Je schopen tohle podstoupit? 

 .............. 

Celé to bylo takové zvláštní, proto zavolal člověku, který mu volal prvně. Domluvil si s ním schůzku u Harryho doma, takže teď jen netrpělivě chodí po obýváku sem a tam a doufá, že se vše dá zachránit. Nějak z toho prostě vycouvat. Ozve se zvuk domovního zvonku. Harry neváhá, rychlým krokem se přesune do předsíně a následně otevírá dveře. 

 „Ahoj Marku. Díky, že jsi přišel,pojď dál." 

„Není za co, ale fakt by mě zajímalo, proč jsi se chtěl setkat." 

„Řeknu ti to v kuchyni. Chceš něco na pití?" zeptá se Harry cestou na předem zmíněné místo. 

„Asi kávu." Odpoví mu Mark. V kuchyni si sedne za dřevěný stůl. Harry zatím postaví vodu na kávu a připraví hrnky. Následně se otočí k jeho kamarádovi. „Tak co jsi chtěl tak důležitého?" pohlédne mu do očí. 

„Hele podívej.... já asi nebudu moct tu akci provést." Přesune se na židli naproti Markovi. 

„A to jako proč?! Víš, jak bude šéf nadávat, až to zjistí?! Nemůžeš jen tak bezdůvodně sabotovat akci." 

„Jenomže to auto patří jednomu mému velice blízkému člověku." Harry si začne nervozně mnout prsty. Svůj pohled má už sklopený ke stolu. Při vzpomenutí si na Louise a malou se musí pousmát. Ty Soffiiny tvářičky a jak ho chytla za prst. Bylo to neskutečně kouzelné. 

 „OK, tak to byla nějaká lehká děva. No a co?" 

„Problém je, že to nebyla žena." Upře znovu svůj pohled na Marka. 

„Ok, tak chlap. No bože, tak okradeš někoho, s kým ses vyspal. To bude tragédie." Protočí oči. 

„Nemůžu to udělat někomu, s kým mám dítě."  

Konečně trochu té akce co?

Co myslíte, udělá to Harry nebo ne?

Napište mi názor na tuto část.

Jinak děkuji moc za všechny hvězdičky a komentáře.

All the love.....

Two Worlds ×Larry×Kde žijí příběhy. Začni objevovat