O rok později:
Během toho roku se nestalo nic moc zvláštního. Louis porodil krásnou holčičku Sofii. Rozhodl se pro toto jméno sám, protože Harryho od hádky v kavárně neviděl. Zelenoočko se mu snažil dovolat, čekal na něj u domu, ale nic nepomohlo. Nakonec se tedy rozhodl s tím skončit. Nechal Louise žít si sám. Samozřejmě peníze na jejich malinkou holčičku posílal, ale to bylo vše. Nevybírali spolu jméno, postýlku, oblečení, prostě nic.
Sofii byli právě dnes dva měsíce. Rostla do krásy. Měla krásně modré oči, ďolíčky a vždycky když se usmála, nejen že to na Louiho tváři vykouzlilo úsměv, ale také mu do hlavy skočila myšlenka na Harryho. Někdy, když už Sofie spala, vlezl si do postele pod peřinu a brečel. Bylo mu vše strašně líto. To, že se s ním vyspal by ani tak nevadilo, ale holčička mu Harryho pořád připomíná.
Teď Louis malou převléká do něčeho pěkného, protože půjdou nakupovat. Vybral ji krásné růžové šatičky. Po oblečení ji předá mamce a sám se jde připravit.
„Louisi,nechceš si s tím Harrym ještě přeci jenom promluvit?" vejde do jeho ložnice máma. „Přece jen mu nemůžeš bránit v tom, aby viděl svoji dceru. Určitě se tím taky trápí."
„Mami,myslím, že je to moje věc, co budu a nebudu dělat. Promiň, ale někomu, kdo krade auta nebudu půjčovat moji dceru."
„Vaši Louisi, vaši." Zdůrazní.
„To je fuk. Můžeš prosím odejít? Chtěl bych se převléct."
„Už mizím." Odejde z jeho pokoje, mířící do obýváku. Tam malou Sofii položí na deku s hračkami a sama si sedne na pohovku. Začne přemýšlet, jak by mohla svého syna přemluvit, aby mu alespoň tu dceru půjčoval. Nemusí s ním přece hned chodit.
„Už zase přemýšlíš nad těmi dvěma?" přijde Fizzy s dvěma hrnky čaje do obýváku. Sedne si vedle mámy a hrnky položí na stůl otáčející se ke své mámě.
„Jo. Pořád nevím, jak na to. Chtěla bych, aby se spolu i třeba jenom bavili, nebo mu půjčoval malou. Jenomže on je jak skála. Nechce o něm ani slyšet."
„Tak se tím netrap. Ono to nějak dopadne. Připravila jsem ti čaj." Zvedne jeden hrnek ze stolu a podá ji Jay (své mamce). Druhý si vezme do své ruky.
Během toho se Louis nahoře obléká. Nijak to nehrotí. Prostě si vezme nějaké tričko, na to košili a černé jeany. Z nočního stolku vezme klíče, mobil a peněženku. Následně se vydává do obýváku, aby si vyzvedl svoji dceru. Dá ji do autosedačky a vyrážejí směrem do obchodu.
Sofie leží v autosedačce a je položená na nákupní košík. Louis zatím vybírá nějaké jídlo a stravu pro děti. Samozřejmě i plenky. Je otočený k regálu, takže nevidí svoji dceru. Otočí se až tehdy, když uslyší mu známý hlas.
„Ahoj princezno." Začne ji ona osoba hladit po líčku. V tu chvíli se Louis otočí od regálu a je značně znepokojen.
„Harry co tady děláš?" je vyděšený víc než je zdrávo.
„Co asi myslíš, že dělám? Nakupuju." Oddělá svoji ruku ze Sofii.
„Aha já myslel, že na parkovišti vyhlížíš auto, které by si ukradl." Odvětí jedovatě modroočko.
Další díl :) budu ráda za komentář a hvězdičku.
Snad jsem vás nezklamala.
All the love...
ČTEŠ
Two Worlds ×Larry×
Fanfic"V den, kdy jsem tě poprvé viděl, nevěřil jsem, že bychom mohli být spolu. Dnes už nevěřím, že bychom mohli být bez sebe!" Příběh o tom, jak jedna porucha auta dokáže změnit svět dvou chlapců. Harry - miliardář Louis - obyčejný člověk NEPRAVIDELNÉ P...