Hezkou neděli
„Nevěřím, že by Harry s něčím, co ho živí skončil kvůli nám. Přece jenom dělá to podle mě už hodně dlouho a myslím, že by to neopustil jenom kvůli klukovi, kterého zbouchnul a dítěti, které neplánoval." Chod myšlenek Louise vracejícího se domů z procházky. Potřeboval si vyčistit hlavu úplně od všeho,protože sám tomu prostě nevěřil. Když chyběla už jenom jedna ulice domů,někdo ho zatáhl za ruku, dal mu ruku přes pusu a táhl ho bůh ví kam. Samozřejmě, že sebou různě házel, kopal, dokonce i kousal, ale nic nepomohlo. Ten člověk byl prostě silnější. O chvíli později na něj neznámá osoba navlékla látkový pytel, aby neviděl, ale přesto mohl dýchat. Následně cítil, jak dopadá na zem.
„Říkám ti nekřič, nebo to bude horší." Řekl mu ten hlas, protože Louis začal na celou místnost křičet. Neměl absolutně žádné pojetí o tom, co se s ním děje a kde je. Chtěl by být teď doma u své holčičky,v klidu si s ní hrát a ne být tady svázaný. „Říkám ti, přestaň!'' V tu samou chvíli mu sundal pytel z hlavy. Louis si chvíli zvykal na světlo. Poté, co si zvykl, jako první uviděl Soffi v rukou cizího muže v kožené bundě.
„Okamžitě ji pusťte! Vždyť je to jen nevinné dítě." Začal řvát. To mu hned přišla rána zezadu na hlavu.
„Říkám ti zmlkni nebo to tvé dítě odskáče." Louisovi tedy nezbývalo nic jiného,než poslechnout, přece jenom nechtěl přijít o jediné štěstíčko, co ho za život potkalo. Rozhodl se podívat dále po místnosti. V dalším rohu uviděl svázanou svoji mámu. Ta akorát na rozdíl od něj měla přes pusu roubík.
„Mami" řekl šeptem, když se díval na svoji matku svázanou se slzami v očích. Jediná otázka, co mu vrtala v hlavě byla, co se to sakra děje, a kdo jsou ti lidé.
.........................
Pohled Harryho
„Pokud čteš tento dopis, tak jsi mě velice mile překvapil a přežil jsi. Pokud jsi si myslel, že to jen tak skončí, tak ses mýlil. Všude po této chatě jsou rozmístěny kamery." Odvrátí zrak od papíru, aby se ujistil, pak se vrátí k dopisu. „Nesnaž se jakkoliv utéct, nebo něco takového, protože mám všechno, na čem ti v životě záleží. Podívej se napravo na televizi." Učinil tak tedy. Při pohledu na zmiňované místo se mu zaleskly oči. Viděl tam Louise, jeho matku, oba svázané, a dokonce i Soffi... ta byla v náručí cizího muže. „Pokud chceš, aby přežili, budeš plnit úkoly, které ti dám. Pokud jednou selžeš, odnese to tvá rodina. Teď, když je ti doufám vše jasné, máš chvíli na celkové urovnání myšlenek.Pak jdi do vedlejší místnosti a tam je vysílačka, která nás propojí." Po dočtení dopisu, Harry necítil nic jiného než vztek a totální zničenost. Vyčítal si úplně všechno. Kdyby tenkrát nekývl na kradení aut, mohl v klidu žít život. Možná i s Louisem a Soffi. Jediné co má teď je beznaděj. Ví,co dokáže jeho bývalý šéf a to ho děsí nejvíce. Začal házet s věcmi,trhat ten zatracený papír, který mu nedá spát, a to hodně dlouho. Musí tohle nějak vyřešit, a to co nejdřív, než přijde o svoji rodinu.
Tak co na to říkáte?
Jinak děkuji moc za veškerou podporu u této povídky
All the Love.....
ČTEŠ
Two Worlds ×Larry×
Fanfiction"V den, kdy jsem tě poprvé viděl, nevěřil jsem, že bychom mohli být spolu. Dnes už nevěřím, že bychom mohli být bez sebe!" Příběh o tom, jak jedna porucha auta dokáže změnit svět dvou chlapců. Harry - miliardář Louis - obyčejný člověk NEPRAVIDELNÉ P...