GAMERSCHATROOM🎮
imgamerchan: Beyler sanırım yeni komşum bir Wilson.
MinTwosouls: Hangi Wilson?
imgamerchan: Şu Wilson 👇
greatboss: Nasıl Wilson olabilir ki? Bıyıklı mı? Ve baklava desenli bir kazak mı giyiyor? Saçmalama be.
imgamerchan: Evinde bir şeyler saklıyor. Beni gördü ve hemen perdesini çekti.
Liveforlol: Bence de fazla abartıyorsun ayol.
imgamerchan: bANA İNANMIYORSUNUZ
wilsonssweather: Belli Wilson'u benim gibi çok seven biridir? Onun gibi yaşamaya çalışıyordur? Olamaz mı Gamer-chan?
imgamerchan: Sanmıyorum Wilsonun kazağı hyung.
O adamda bir şeyler var...
Neyse beyler. Açım, öneriniz var mı? Ne yiyelim?naughtyguy: YE BENİ CHAN~
imgamerchan: Ya bu yavşağı niye çıkartmıyoruz?
MinTwosouls: Çünkü sadece sana yavşıyor Chan.
Beeloveshoney: Chan haklı. Şu yavşağı çıkaralım.
Beeloveshoney, naughtyguy kişisini çıkardı.
imgamerchan: Teşekkürler.
Ben kaçar. Ev arkadaşım geldi.Greatboss: Şimdi bunlar o evde fanfinfon yaparlar snsoshdibaid
Beeloveshoney: Saçmalama. "Arkadaşım" dedi Boss.
Greatboss: İki dakika hayal kurdurmuyorsun Honey. (¬_¬)
Beeloveshoney: Senin hayaline sıçayım ben. Güya patron. Ergensiniz hepiniz.
Liveforlol: Siz ikiniz aynı yaştasınız Honey. . .
Beeloveshoney: Fakat ben daha olgunum. Şimdiden sorumluluğum var.
Greatboss: Ama sevgilin yok :d
Beeloveshoney: Nereden bilebilirsin?
Greatboss: Bütün gün oyun oynuyorsun :d
Beeloveshoney: . . .
Beeloveshoney gruptan ayrıldı.
Changkyun mesajları okuyarak Kihyun'un peşinden dükkana girdi. Şükürler olsun ki bu uygulamada görüldü özelliği yoktu. Yoksa ayvayı yemişti.
Bir masaya oturup yemeklerini sipariş ettiler. O sırada Changkyun hala mesajları okumakla meşguldü. Honey ile iyi anlaşıyordu.
Gruptakilerin hepsi bir takma ad kullanıyordu. Changkyun, Chan'ı kullanıyordu. Çünkü bu isim aklına hep japon animelerini getiriyordu ve japon kızlar fazlasıyla hoşuna gidiyordu. Genelde anime karakterleriydi bu kızlar fakat ne yapabilirdi ki? Oyun ve anime karakterleri ilgisini çekiyordu.
Honey ona özelden bir mesaj attığında Kihyun artık sinirlenmiş ve telefonu kaldımasını istemişti. Changkyun itaatkar bir şekilde telefonunu cebine koydu.
Yemekten sonra Kihyun kendi telefonunu kontrol edip durdu. Changkyun anlamıyordu. Neden bu kadar endişeliydi?
"Bir sorun mu var Kihyun-ah?
"Evet... Kamyonun çoktan gelmiş olması gerekiyord-" O sırada beklediği telefon geldi.
"Ajusshi! Neredesiniz? Ne demek yarına kadar gelemeyeceğiz? Biz ne yapacağız? Pekala... Sakinim... Yarın sabah o kamyonu sitenin önünde görmezsem karakola gideceğim Ajusshi!" Sinirle telefonu kapattı. Daha sonra Changkyun'a dönüp açıkladı. Yarına kadar gelemiyorlardı.
"Bu gece ne yapacağız Kihyun? SoHyun izin verir mi acaba onunla kalmamıza."
"Şu karşı komşu mu? Aman almayayım. Lezbiyen ve tatlı olan kızlara alerjim var."
"Nasıl oldu da homofobik bir ev arkadaşım oldu anlayamıyorum Kihyun-ah..."
"Homofobik değilim. Yalnızca o tatlılık boşa gidiyor. Ne var yani benim gibi mükemmel bir adamla genlerini birleştirsen de o tatlılığın nesli tükenmese?"
"Şuan ne dediğin hakkında hiçbir fikrim yok Kihyun..."
"Boşver. Ev sahibimizden bir gecelik onda kalmamıza izin vermesini isterim."
"Pekala Kihyun. Gidelim mi? Burası sıkıcı."
Kihyun başını olumlu anlamda sallayıp sandalyesinden kalktı. Beraber siteye döndüler. Kendi dairelerinin bulunduğu B bloğu geçip C bloğuna yöneldiklerinde Changkyunun aklına komşusu geldi. Penceresine baktı. İkinci kattaki dairenin perdeleri kapalıydı.
Kihyun'un peşinden C blok kapısından içeri girdi. O sırada Kihyun'un telefonu çaldı. Changkyun göz ucuyla bakınca arayanın eşya kamyonu şoförü olduğunu gördü. Kihyun bekletmeden telefonu açtı. Biraz dinledikten sonra hemen geleceğini söyleyerek telefonu kapattı.
"Kamyon gelmiş. Çabuk ol. Eşyalarımızı yerleştireceğiz."
"Hani yarına kadar gelemiyordu? Uçarak mı gelmiş?"
Kihyun ters ters baktı ona. Bu, sessiz ve beni takip et demekti. Changkyun uysal bir kedi misali başını eğerek onu takip etti. Bu birkaç gün eşyaları yerleştirme, internet ve uydu bağlatma gibi şeyler yüzünden biraz zor geçecek gibiydi...
Sohbet odasındaki karakterler Monsta X üyeleri değil. En azından hepsi değil. . . Sizce hangisi, hangi Monsta X üyesi?
Çok mu basit bir soru oldu? Sknxoabxosbd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hello Neighbor?//joo-kyun✔
Short Story•Tamamlandı• Yeni taşındığı evindeyken pencereden gördüğü genç, bir oyun karakterini anımsattı ona. Hayatına dahil olacağını nereden bilebilirdi? °Lee Jooheon+Im Changkyun° Texting+Düz yazı Kısa hikaye #383 Kısa hikaye #348 Kısa hikaye #345 Kısa hik...