0.2

1K 125 142
                                    

Birkaç gün içinde evleri tamamen yerleşmiş, internetleri bağlanmıştı. Tamamen yerleşmeleri şerefine eğlenceli bir şeyler yapmaya karar verdiler. Changkyun film izlemeyi önerdiğinde Kihyun ona ters ters baktı. Onun eğlence anlayışı bu kadardı. Kihyun'un fikri ise dışarıda yemekti. Çünkü o kadar temizlik ve kolileri boşaltmanın ardından fazlasıyla yorulmuştu. Yemek hazırlayacak hali yoktu.

"O zaman dışardan söyleyip film izlerken yesek?" dedi Changkyun. Kihyun, sanki bu dünya üzerindeki en iyi fikirmişcesine gülümsedi. Daha sonra pizza söylemek için telefonunu aramaya başladı. O sırada Changkyun telefonuyla mesajlaşıyordu. Elinden alıp uygulamadan çıktı ve arama tuşuna basarak pizzacının numarasını girdi. İki adet orta boy pizza siparişi verdikten sonra sohbet odasına girdi ve konuştukları şeyleri okumaya başladı.

GAMERSCHATROOM🎮

imgamerchan: Sonunda tamamen yerleştim (>y<)

Beeloveshoney: Çok sevindim (/^▽^)/ Artık dinlenebilirsin Chan. Bu birkaç gün çok yorucu geçmiş olmalı.

Liveforlol: Honey, sen neden Chan'a bu kadar iyi davranıyorsun da bizim ağzımıza sıçıyorsun anlatsana biraz.

Beeloveshoney: SİZ İYİ DAVRANILMAYI HAKETMİYORSUNUZ.

GreatBoss: Bak arısını kızdırma Lol. Bir sebebi vardır (^_−)

imgamerchan: Ne gibi bir sebebi olabilir ki?

Beeloveshoney: Maknaesin ya sen.  O yüzden. Başka neden olsun ki?

imgamerchan: Yıaaaa hyung~

"Ya! Changkyun! Yine mi sanal arkadaşlarınla görüşüyorsun? Sana demedim mi ben tanımadığın insanlarla konuşma diye?"

Changkyun gözlerini devirdi. "Sen benim annem değilsin Yoo Kihyun. İstediğimle konuşurum. Bu senin karışabileceğin bir şey değil."

"Öyle mi dersin?" Kihyun elindeki telefona dönüp hızla bir şeyler yazdı. Daha sonra telefonunu geri verdi. Suratındaki sırıtış Changkyun u korkutmaya yetmişti. Ne yazmıştı ki bu kadar gülümsüyordu.

imgamerchan: Bir ihtimal benden hoşlanıyor olabilir misin? Çünkü ben senden çok hoşlanıyorum Honey~

"ŞİMDİ SIÇTIM AĞZINA KİHYUN!" Changkyun, Kihyun'u evin içinde kovalamaya başladı. Evin içinde ikinci turlarını dönerken kapının çalmasıyla durdular ve dağılan saçlarını düzeltip kapıyı açtılar. Pizzacı gelmişti ve elindeki telefona bakıyordu. Neye bakıyorsa çok hoşuna giden bir şey olmalıydı. Çünkü sırıtıp duruyordu. Changkyun parasını uzatıp pizzayı alırken neye gülümsediğini sordu.

"Acaba... Özel değilse neye güldüğünüzü sorabilir miyim?" 

"Oh, özür dilerim. Bir sohbet grubundaki çocuk diğerine onu sevdiğini söylemiş. Eh, ben biliyordum fakat diğerinin önce söylemesini bekliyordum. Boşuna büyük patron değilim."

Ve o sırada Changkyun'a dank etti.

"G-great boss?"

Pizzacı şüpheyle gözlerini telefonundan çekip Changkyun'a baktı.

" Kullanıcı adımı nereden biliyorsun? Yoksa sen de mi gruptasın?"

"B-ben Chan. Ve az önce onu yazan kişi ev arkadaşım Kihyun." Kihyun çoktan kahkahalar atarak ortadan kaybolmuştu bile.

"Tahminimden yakışıklıymışsın. Düzeltmek istiyorsan çabuk ol. Honey daha görmedi sanırım çünkü cevap yazmıyor. Herneyse. İşe dönmem gerekiyor. Sonra görüşürüz Chan"

Changkyun kapıyı kapatıp telefonuna saldırdı ve yanlış anlaşılmayı düzeltmeye çalıştı.

imgamerchan: ÜZGÜNÜM ONU BEN YAZMADIM. KİHYUN YAZDI. ÇOK ÜZGÜNÜM. YALNIZCA BİR YANLIŞ ANLAŞILMA.

Liveforlol: Boşuna mı sevindim şimdi ben?

Beeloveshoney: İyi ki mesajlara sonra bakarım diye düşünmüşüm. Yoksa mesajını görüp seni reddedecektim ve aslında olmayan bir sevgi için üzülecektim. Ben insanların kalbini kırmak istemem.

imgamerchan: Çok güzel kalplisin. . .

Liveforlol: Çok salaksınız. . .

Greatboss: BİLİN BAKALIM BU PATRON NEYİ BİLİYOR?

imgamerchan: HAYIR. SUS!

Wilsonssweather: Noldu özelden sana Aslında onu gerçekten seviyorum falan mı yazdı?

GreatBoss: HAYIR DAHA İYİSİ.

imgamerchan: Patronumuzun aslında bir pizzacıda çalıştığını biliyor muydunuz? ヘ( ̄ω ̄ヘ)

GreatBoss: Ulan. . . Ben seni ifşa edecektim, ifşa oldum.

Liveforlol: YA XOSBODBAOFBAODBSOSBXİDNİDNS

GreatBoss: Yine de elimde resmin var. Kullanmaktan çekinmem.

imgamerchan: İstediğin gibi kullan. Ben her zaman çok yakışıklıyım.

Wilsonssweather: Ama grubun kuralları dışına çıkmayalım lütfen. Bu grup insanların birbirlerinin görünüşlerine bakmadan yalnızca ortak noktaları hakkında konuşmak için açıldı.

GreatBoss: İyi de grubu ben açmıştım. Kuralları esnetebilirim.
Benimle birlikte çalışan bir kızdan aldığım fotoğraf

 Benimle birlikte çalışan bir kızdan aldığım fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

imgamerchan: Hangisi olduğumu söyleme lütfen. . . Bari o gizli kalsın. . .

GreatBoss: Tamam söylemem.

Beeloveshoney: Hangisi o?

GreatBoss: Kahverengi saçlı olan.

imgamerchan: . . .

imgamerchan bu gruptan ayrıldı.

DAHA İKİNCİ BÖLÜMDEN NE YAPIYORUM BÖYLE

Soru: Minhyuk'a en çok yakıştırdığınız renk?

Hello Neighbor?//joo-kyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin