"Hyung neden salona gitmiyorsun? Benim odamda ne var da hep burada oturmak istiyorsun?"
"Kokun."
Jooheon ayağa kalktı ve Changkyun un yanından geçerken kafasını onun boynuna yaklaştırıp kokusunu içine çekti. Changkyun'un heyecandan eli ayağı birbirine dolandı ve Jooheon'u itti. Bunu yaptığına pişman olmuştu fakat böyle yapması doğru değildi.
"Üzgünüm." dedi Jooheon. "Rahatsız olmuş olmalısın." Başını eğerek odadan çıktı. Kihyun'a veda ederek evden ayrıldı. Changkyun elini kalbine koymuş, göğüs kafesini zorlayan atışını düzene sokmaya çalışıyordu. Bir sohbet grubundan dostu ve sonra komşusu olan Jooheon neden böyle hissettiriyordu. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştı.
GAMERSCHATROOM 🎮
imgamerchan: Gençler bir şey sormam lazım
Tuhaf hissediyorum.Liveforlol: Noldu hamile misin?
MinTwoSouls: NBDKSJCİSJDJDİSNX
imgamerchan: Ciddi olun iki dakika.
GreatBoss: Noluyo lan
imgamerchan: Biri var şimdi... Ben ona yaklaşınca falan acayip heyecanlanıyorum. Kalbim depar atıyo falan. Sizce neden böyle oluyor?
Beeloveshoney: Aşık olmuşsun Changkyun.
GreatBoss: Bence de.
Beeloveshoney: Artık nedenini bildiğine göre git o şanslı adamı mutlu et. Biz -en azından ben- seni destekliyoruz.
Liveforlol: Honey bu kadar ciddi olduğuna göre ya benim tahminlerim yanlıştı ya da o kişinin kendisi olmasını umuyor.
Beeloveshoney: Tahminlerin?
Liveforlol: Chan'dan hoşlandığı düşünüyordum.
Beeloveshoney: Neden hoşlanayım ki? Yalnızca oyun manyağı bir ergen.
GreatBoss: Bunu demeyecektin işte...
imgamerchan: Gerçekten benim hakkımda düşüncelerin bunlar mı?
Beeloveshoney: Aşağı yukarı evet.
imgamerchan: O zaman en başından bana güzel şeyler söyleyip, kokuma iltifat edip, güzel kalbimle ilgilendiğini söyleyip, kendine bağlamaman gerekirdi orospu çocuğu.
imgamerchan kişisi bu gruptan ayrıldı.
Changkyun gözyaşlarını ve hıçkırıklarını daha fazla bastıramazdı. Özelden mesaj bildirimi gelen dek ağladı. Fakat mesaja bakmadı. Canı hiçbir şey yapmak istemiyordu.
Adını seslenildiğini duyduğunda başını kaldırdı. Fakat bu ses Kihyun'un sesi değildi. Dışarıdan geliyordu. Yanaklarındaki yaşları silip ayağa kalktı ve hafifçe aralık olan penceresini tamamen açtı.
Jooheon sesleniyordu. Elindeki telefonu saçma sapan hareketler yapıyordu. Changkyun'un anladığı kadarıyla telefonunu açmasını istiyordu. Çalmaya başlayan telefonunu alıp aramayı cevapladı.
"Ne oldu? Oyun manyağı velede söylemek istediğin bir şey mi var?"
"Sadece bizim gruptakilerin bilmesini istemedim neden bu kadar abartıyorsun? Acaba sevgimi içime mi atsam? Çünkü eğer cidden itiraf edersem bana durmadan trip atacaksın gibi geliyor."
"YO! ATMAM TRİP!" diye bağırdı Changkyun. Jooheon onu hem telefon ahizesinden hem de karşı apartmandan duymuştu.
"Pekala. O zaman bugün bana gelmek ister misin?"
"Çoktan yola çıktım hyung."
Changkyun gülümseyerek telefonu kapattı ve yüzündeki ıslaklıktan kurtulmak için tişörtünün kollarına sildi yüzünü. Daha sonra Kihyun'a veda edip evden çıktı. Arkasından seslenen pembe saçlıyı duymazdan geldi ve koşarak merdivenleri indi. Yan binanın kapısına geldiğinde içeri girmekte olan biri sayesinde apartmana girdi. Çok heyecanlanmıştı. Jooheonun dairesinin önünds duruyordu. Eli zilin önündeydi. Basmaya korkuyordu. Korkusunun sebebini bilmiyordu. Tam zile basacakken açılan kapı yüzünden ürktü Changkyun.
"Ödüm koptu."
"Üzgünüm. Gel içeri." Kapıyı ardına kadar açtı Jooheon. Gülümseyerek ve utanarak içeri giren Changkyunu süzdü. Bu güzel vücut gerçekten de onun sevgilisi olacaktı. Onu tamamen kendine saklamak istiyordu.
Jooheon'un odasına gidip yatağına oturdu Changkyun. Jooheon hep onun odasına gidiyordu, kendisi de onu odasına gidebilirdi. Tepesinde dikilen Jooheon bir süre onun yüzünü izledikten sonra konuştu.
"Changkyun-ah."
"Efendim."
"Şu dar pantolonlarını yalnızca benim yanımda giymen şartıyla sana bir teklifim var."
"Ne?" Changkyun neyden bahsettiğini anlamamıştı. Pantolonlarının nesi vardı ve bu ne tür bir teklifti.
"Benimle çıkar mısın güzel kalplim?"
"B-ben, tabii ki çıkarım. Ama pantolonlarım ne alaka?"
"O pantolonlar seni fazlasıyla çekici gösteriyor. Benim sevgilimsin, yani vücudun yalnızca bana güzel görünmeli. İnsanları öldürmek istemem. Ki biliyorsun harika keskin nişancılık yeteneklerim var."
"Yalnızca oyunlarda Jooheon-ah."
"Her neyse işte. Beni delirtmek istemiyorsan dar pantolon giyme. Ama eğer başka bir anlamda deli etmek istersen yatak odamın kapısı sonuna kadar açık bebeğim."
"Yah! Jooheon hyung!"
Soru: İlerleyen bölümlerde görmek istediğiniz bir şey? Çünkü aklıma bir şey gelmiyor bsjxnzjx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hello Neighbor?//joo-kyun✔
Short Story•Tamamlandı• Yeni taşındığı evindeyken pencereden gördüğü genç, bir oyun karakterini anımsattı ona. Hayatına dahil olacağını nereden bilebilirdi? °Lee Jooheon+Im Changkyun° Texting+Düz yazı Kısa hikaye #383 Kısa hikaye #348 Kısa hikaye #345 Kısa hik...