Changkyun, gözlerini açtığında yanında oturan bir Jooheon görmeyi beklemiyordu. Fakat en beklenmedik şey bu değildi. Hastane odasında ne işi vardı?
"B-ben neden buradayım?"
Jooheon sorusunu umursamayarak üzerine eğildi ve elini Changkyunun alnına dayadı.
"Hala biraz ateşin var. Ateşin bir türlü düşmeyince ne kadar endişelendim haberin var mı?"
"Yalnızca PAFA iğnesi olmam yeterliydi."
"Biliyorum. Kihyun söyledi."
Aniden yatakta doğruldu. "Onunla ne zaman konuştun?"
"Bir saat kadar önce seni aradığında nasıl ateşini düşürebiliriz diye düşünüyorduk. Vücudun antibiyotik iğnesine tepki bile vermedi. En sonunda Kihyun arayıp PAFA iğnesini oldun mu diye sorduğunda hemen iğneni yaptık ve ateşin düşmeye başladı."
Changkyun kendini yatağa geri atarak gözlerini kapattı. Şuan yanında oturuyor olması onu fazlasıyla kızdırıyor, onu uyurken izlemiş olma ihtimali ise utandırıyordu.
"Niye kızardın?"
"S-s-sinirden! Seni görmek bile istemezken kendimi senin yanında buldum!"
"Changkyun. Kaçacak bir yerin yok. Artık anlatabilir miyim? Beni dinler misin?"
"Kalbimi siktin orospu çocuğu. Sence dinler miyim?"
Blöf yapıyordu. Jooheon, çaresiz bakışlarla ona bakarken Changkyun nasıl olmaz derdi ki? Sessizce gözlerinin içine baktı. Evet diyordu bakışlarıyla. Bana kendini affettir. Çünkü seninle konuşmamaktan bıktım.
"Telefonuma el koyup mesajları okudular. Onlara baş kaldırma sebebimin sen olduğunu sanıp bir şeyler yazmışlar işte. Ayrıca Minhyuk'a silgi attığın için minnetarım. Minhyuk biraz saftır. Nasıl o gruba bulaştı bilmiyorum ama... Tanrının onlara bir işaret gönderdiği söyleyerek herkesi alıp götürdü. Önce telefonumu da götürmüşlerdi gerçi. Fakat sonra Eunkwang geri getirdi."
"Peki, onlarla görüşmeye devam edecek misin?"
"Tabii ki hayır." dedi gülerek. "Minhyuk Tanrının beni koruduğunu söyledi ve beni rahat bıraktılar. Bu çocuk cidden çok saf."
"Seni gerçekten korumuş olabilir. Dualarım ilk defa kabul olmuş olabilir." Gülümsedi. "Yani benimle 'GÜZEL KIÇIM' için ilgilenmiyorsun. Bu iyi bir haber." Güzel kıçım derken elleriyle havada tırnak işareti yapmıştı. Boğazının kuruduğunu fark edip yatağın yanındaki masadan bir şişe alıp açtı ve dudaklarına götürdü. O sırada Jooheon telefonunun ekranına bakarak mırıldanarak sorusunu yanıtladı.
"Sanırım artık güzel kalbinin yanı sıra güzel kıçının da peşindeyim Kyun-ah."
Yanaklarına doldurduğu bütün suyu Jooheonun suratına püskürtünce kısa bir utanç yaşadı fakat siniri, utancını bastırdı.
"Hak ettin orospu çocuğu!"
"Neden bu kadar çok Orospu Çocuğu diyorsun açıklasana biraz Kyun-ah!"
"Çünkü... Çünkü.. Sinirlerimi bozuyorsun!" Bunu söylerken ona peçete uzatması ise ayrı bir ironiydi.
"Şaka yapıyordum. Belki..."
"Böyle sapık şakalarını yüz yüze yapmazsan sevinirim."
"Hoşuna gitti değil mi?"
Changkyun kızardı. Nereden anlamıştı? Jooheon'un onunla ilgileniyor olması hoşuna gitmişti.
"Gözlerinden anlıyorum. Boşuna inkar etmeye kalkma yani Kyun-ah. Ayrıca iyi hissediyorsan seni eve bırakayım. Kihyun seni çok merak etti."
Başını sallayarak onayladı. Jooheon çıkış işlemleri için dışarı çıkınca da üzerini değiştirip telefonunu eline aldı. Kapalıydı. Son eline aldığında şarjı azdı. Acaba önemli bir şey yazmışlar mıydı? Kimi kandırıyordu ki? Ona gelecek en önemli mesaj paketinin yenilendiğini belirten operatörünün mesajıydı.
Kapı tıklatılıp açıldı ve içeriye girdi Jooheon. Giyindiğini görünce gülümsedi ve elini Changkyunun omzuna attı.
"Ne yapıyorsun?" dedi sinir ve şaşkınlık karışımı bir sesle.
"Başın dönerse düşebilirsin. Tamamen seni düşünerek yaptığım bir eylem bu. Sakın başka şeyler düşünme Kyun-ah."
"Pekala." diyerek konuyu kapattı fakat içinde kendisiyle çelişip duruyordu. Kokusu mu onun başını döndürüyordu yoksa hasta olduğu için miydi? Çok yakın olduklarından mıydı telaşı, yoksa Kihyuna anlatırken işiteceği ilgi dolu azar yüzünden miydi?
Bildiği bir şey varsa, bütün gece Jooheon'u düşünecek ve gülümseyerek uyuyakalacaktı.
Soly. Kısa oldu. Fakat yazacak bir şey bulamadım ://. Bir sonraki bölümde benim bayıldığım bir oyun karakterini GamersChatRoom'a ekleyeceğim eheueheuehue
Soru: Bunu niye okuyorsunuz djbsixbzjz ciddiyim batırmış gibi hissediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hello Neighbor?//joo-kyun✔
Short Story•Tamamlandı• Yeni taşındığı evindeyken pencereden gördüğü genç, bir oyun karakterini anımsattı ona. Hayatına dahil olacağını nereden bilebilirdi? °Lee Jooheon+Im Changkyun° Texting+Düz yazı Kısa hikaye #383 Kısa hikaye #348 Kısa hikaye #345 Kısa hik...