0.8

867 111 84
                                    

Gene iki bölüm yayınladım önce diğerini okuyun bsjnskxhd

Changkyun bütün gece ayakta kalmıştı. Jooheon'un söyledikleri aklından bir türlü çıkmıyordu. Onu sevdiğini, ona değer verdiğini söylemişti fakat mesajlar öyle demiyordu. O sırada aklına SoHyun geldi. Ona mesaj atsa bir şey olur muydu? Saat gece 2'ydi.

Uyuyordur diye düşünüp mesaj atmayacaktı fakat kendini durduramadı Changkyun. Biriyle konuşmalıydı yoksa kafayı yiyecekti.

Changkyun:
SoHyun-shi. Uyuyor musun?

Beklediği cevap tahmininden kısa sürede gelmişti.

SoHyun:
Hayır. Hyejung ile çok hararetli bir tartışma içindeydik.

Changkyun:
Benim yüzümden mi?

SoHyun:
Hayır. Saçmalama. Benden seme olmamı istiyor nsksbosbsks. Herneyse boşver. Sen ne istiyordun?

Changkyun:
Eğer neden bana böyle davrandığını öğrenirsem sana da söylememi istemiştin. Bu yüzden mesaj attım. Belirgin bir şey söylemedi ama... Bana değer verdiğini ve beni sevdiğini söyledi. Beni asla üzmek istemediğini üzmüşse de o kişinin kendisi olmadığını söyledi.

SoHyun:
Çift kişilikli falan mı bu? Bir dizide buna benzer bir şey izlemiştim. Eğer sana gelip sınırı aşarsam beni engelle çünkü o ben değilimdir falan diyordu.
Herneyse.
Sen ne dedin?

Changkyun:
Bir şey demedim. Evine yolladım.

SoHyun:
Gerizekalı olduğunu söylemiş miydim?

Changkyun:
Hayır. Ama çok zeki olduğumu garanti etmiştin :D

SoHyun:
Lafımı geri alıyorum. Tam bir gerizekalısın.

Changkyun:
Nedenmiş?

SoHyun:
Yarın onunla buluşup öğreniyor ve affediyorsun. Ayrıca bu günkü yanlış anlaşılmayı da açıklıyorsun. Tamam? Şimdi kaçtım. Hyejung sinirlenmeye başladı. Bye~

Changkyun anlam vermeye çalışıyordu. Ne olmuştu da herkes birden onun yanında olmuştu? Kihyun bile onu savunuyor, affetmesini istiyordu. Saçlarını çekiştirip yatağına attı kendini. Bu işten delirmeden kurtulsa iyi olurdu. Bir de psikologlarla uğraşamazdı. (Doctor Lee okuyanların gözü yaşlı...)

~~~°°°~~~

Sabah uyandığında tepesinde söylenen Kihyun yüzünden şaşırdı. Niye bağırıp duruyordu yine?

"Ne istiyorsun yine hyung?"

"Öncelikle güler yüzlü, neşeli bir sevgili istiyorum. İkinci isteğim ise artık düzgün bir uyku düzeni kurman. Sanırım yalnızca ikincisini gerçekleştirebilirsin. Ah, hayır. İkinci isteğimin olması bir sevgilimin olması ihtimalinden daha düşük!"

"Hyung. Hala uyuyorum galiba. Çünkü ne söylediğin hakkında hiçbir fikrim yok."

"Boşver. Tost ve yumurta yaptım. Soğutmadan ye. İş görüşmen için dışarı çıkıyorum."

"Tamam." diyerek uykusuna döndü. Yani dönmeye çalıştı çünkü Kihyun onu rahat bırakmıyordu. Kafasına kadar çektiği pikeyi çekip kafasına vurdu. Fakat hemen sonrasında gözlerini büyütüp elini Changkyunun alnına yapıştırdı.

"Kyun senin ateşin var. PAFA zamanın mı geldi yine?"

"Bilmiyorum. Ama ben hallederim. Sen git. İş görüşmeni benim yüzümden kaçırma."

"Ama sen böyle ateşler içindeyken bir yere gidemem."

"Kihyun. Sorun değil. SoHyun'dan beni hastaneye götürmesini isterim. Bir şeye ihtiyacım olduğunda söylememi istemişti."

"Pekala. Hemen SoHyuna haber veriyorum. Ihm.. Geç kalacağım. Hemen SoHyuna haber ver. Ateşini düşürmek için bir kova su ile bez getiriyorum." Telaşla çantasını kenara attı ve banyoya koştu. Changkyun da telefonuna uzanıp Sohyun'a mesaj attı.

Changkyun:
Beni hastaneye götürebilir misin?

SoHyun:
Nerden çıktı şimdi? İyi misin?

Changkyun:
İyiyim. Yalnızca iğne olup geri döneceğim. Ama ateşim olduğu için tek başıma gidemem. Kihyun da göndermez zaten.

SoHyun:
Benim bugün işim var. Fakat merak etme. Birini yollarım. :*

Changkyun:
Teşekkür ederim. <3

Kihyun, odaya hızla girince suyun birazını yere dökmüştü. Fakat sorun değildi. Zaten evi o temizliyordu. Changkyunun yanına oturup suya bezi attı ve daha sonra iyice sıkıp Changkyunun alnına koydu.

"SoHyun ne zaman geliyor?"

"Birazdan gelir. Sen git. Geç kalma."

"Pekala. İğneni olup eve gelince bana mesaj at. Ya da ara, sen bilirsin."

"Tamam Kihyun omma. Şimdi git."

Kihyun, Changkyunun yanağına bir öpücük kondurup evden çıktı. Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldığında Changkyun başı dönmesine rağmen duvarlardan tutuna tutuna kapıya kadar gitti ve kapıyı açar açmaz yere yığıldı.

"Changkyun! İyi misin? Tanrım yanıyorsun!"

"J-jooheon?"

Selam.Hasta bakıcı Joo ya merhaba diyin.

Soru: Bunu final yaptıktan sonra hemen ikinci kitaba mı geçmeliyim yoksa başka bir JooKyunla mı devam etmeliyim?


DOCTOR LEE YE ÖZEL BÖLÜM ATTIM ONA DA BİR BAKIN LÜTFEN. TŞK.

Hello Neighbor?//joo-kyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin