0.3

1K 134 146
                                    

"Kalk artık Kyun. Kahvaltı hazır." Kihyun, Changkyun'u uyandırmak için seslendi fakat genç kılını bile kıpırdatmıyordu. Geç saatlere kadar odasında oyun oynamıştı.

"Kyun-ah~ Kahvaltı hazırladım. Gel yiyelim Kyun-ah~"

Changkyun gözlerini açıp başında dikilen Kihyun'a baktı. Daha sonra gözlerini geri kapattı.

"İğrençsin. Sırf seni görmek istemediğim için gözlerimi açmıyorum."

"Hala geçen günkü olay yüzünden mi kızgınsın?"

"Evet. Senin yüzünden resmimi gördüler. Gruptan çıktım ama yine eklediler ve şuan mesajlara bakmaya utanıyorum."

Changkyun kafasını pikesinin altına gömdüğünde Kihyun onun yatağına oturdu. Pikeyi çekip gülümseyerek başını okşadı.

"İyi ama mesajlara bakmazsan onların kötü yorumlar yaptığını nereden bilebilirsin? Belki de seni görebildikleri için mutlu olmuşlardır?"

Changkyun iç çekerek sırtını döndü Kihyun'a.

"Ama... Bilmiyorum. Çirkinim."

"Al şu telefonu ve mesajlarına bak! Sabaha kadar bildirim sesleri yüzünden uyuyamadım!"

Changkyun yatakta doğruldu.

"Sen sanal arkadaşlarımı onaylamıyordun hani?"

"Onlarla arkadaşlığın hayatını bu kadar etkiliyorsa sanırım benim karışmamam daha iyi olur." dedi Kihyun anlayışlı bir sesle. Her şey onun yüzünden olmuştu ve o, bunun sorumluluğunu alıyordu.

"Teşekkür ederim." diyerek sımsıkı sarıldı Changkyun büyük olana. Daha sonra kendisine uzatılan cep telefonunu alıp kilidini açtı. Gerçekten bir sürü mesaj vardı. Öncelikle Honey'nin mesajına baktı. Özelden yazmıştı. Changkyun Honey ile özelden konuşmayı daha çok seviyordu. O fazlasıyla hoş biriydi.

Honey: Bir ihtimal, resmini gördük diye utanıp çıkmış olabilir misin?

Neden görmüyorsun? Yoksa telefonunu mu kapattın?

O kadar mı kızdın bize?

Az önce seni LoL da gördüm. Bize kızmışsın. Oyun oynamak seni sakinleştiriyorsa lütfen devam et. Fakat sonra gel ve barışalım Chan~

Cevap vermek ve vermemek arasında kalmıştı. Grup mesajlarına da göz gezdirdikten sonra kimsenin ona karşı kötü şeyler söylemediğini gördü. Hepsi onu gerçek hayatta da görmek istiyordu. Nasıl gruba tekrar girdiği bilinmeyen naughtyguy ise Kihyunun numarasını istiyordu. Mesajları okuduktan sonra Honey ile olan özel mesajlaşmaya geçti. Ayrıca ismini yalnızca onun görebileceği şekilde Chang yapmıştı. Sonuçta kendisini görmüştü, ismini bilse sorun olmazdı değil mi? (Özelden konuşurken kendilerine takma isim koyabiliyorlar)

Honey: Bana görüldü mü attın?

Chang: Hayır hayır! Sadece grubun mesajlarını okuyordum.

Honey: Peki hala kızgın mısın?

Chang: Bilemiyorum. . .

Honey: Ben de sana resmimi atarsam kızgınlığın geçer mi?

Chang: Güzel fikir. . . HADİ BANA RESMİNİ AT HONEY~

Honey: Pekala.

Chang: Aman Tanrım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chang: Aman Tanrım...

Honey: (╥_╥) Senin kadar yakışıklı değilim.

Chang: Dalga mı geçiyorsun? Hayatımda gördüğüm en çekici yüze sahipsin. Ama şimdi biraz haksızlık gibi oldu. Sen Selca attın.

Honey: Bence de haksızlık. Sen de Selca at.

Chang: Bunu kastetmemiştim. . . Yani en azından boydan bir resmini atar mısın diyecektim.

Honey: Sen selca atarsan atarım Chan. Bir dakika takma adını Chang yapmışsın?

Chang: İsmim Changkyun. Bu yüzden yaptım. Sonuçta artık gizli değiliz ve kod isimler kullanmak zorunda değiliz.

Honey: Haklısın... Hadi şimdi selca at~

Chang: Pekala.

Chang: Pekala

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Honey: . . .

Chang: Ne?

Honey: . . .

Chang: Bir şey söyle.

Honey: KELİMELERLE ANLATILAMAYACAK KADAR GÜZELSİN 乂❤‿❤乂

Chang: Gerçekten mi? Teşekkür ederim.(⌒▽⌒)

Honey: Bu arada benim adım da Jooheon. Tekrar tanışıyormuşuz gibi. . .

Chang: Eh öyle bir şeyler işte.

Honey: Oh bir de...

Honey: Henüz kahvaltı yapmadığı tahmin ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Honey: Henüz kahvaltı yapmadığı tahmin ediyorum. Git ve güzelce ye.

Honey kişisi çevrimdışı.

Chang: Aç karnına tatlı yemiş gibi hissediyorum. . .

Changkyun kişisi çevrimdışı.

Bol resimli bir bölüm. Umarım hoşunuza gitmiştir. Texting ağırlıklı oldu.

Soru: Sizce Monsta X'in en playboy'u kim?

Hello Neighbor?//joo-kyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin