1.4 Final pt.1

803 93 43
                                    

"Kyun-ah~ Oyun oynayalım mı?"

"Ders çalışmam gerekiyor Jooheon."

Changkyun üniversiteye başlamıştı. 3 senelik bir bölümde okuyordu ve çalışması gerekiyordu. Kihyun evde temizlik yapacağı için Changkyun'u Jooheon'un yanına postalamıştı. Fakat Changkyun süpürge sesinin Jooheon'dan daha iyi olduğunu düşünmeye başladı. Onu seviyordu fakat çalışması gerekiyordu. Elindeki kalemi sertçe masaya bırakıp kitaplarını toplamaya başladı.

"Ben gidiyorum. Sonra görüşürüz hyung."

Jooheon asık bir suratla konuştu. "Bana Heon derdin. Çalışmak istiyorsan sana engel olamam ama en azından bana biraz sevgi göster. Artık beni sevmiyorsun gibi hissediyorum."

"Jooheon-ah~ Bir saatliğine gideceğim. Sonra beraber bir şeyler yapacağız. Olur mu?"

Jooheon gülümsedi. Bir saat onsuzluğa katlanmak zorundaydı.

"Pekala. Ben de o sırada oyun oynayayım bari. Boss a falan da haber vereyim takım olup diğerleri ezer geçeriz."

Changkyun, sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurup gülümsedi. Daha sonra her şeyi çantasına doldurup evden çıktı. Yakınlarda bir kütüphane vardı. Bisikletle gidebilirdi. Bisiklet garajının olduğu yöne ilerledi. O sırada yabancı bir yüz, kendi binasına girdi. Sarışın genci ilk defa görmüştü. Birine gelmiş olmalıydı. Omuz silkti. Onu ilgilendirmezdi.

~~~°°°~~~

Changkyun, bir saati doldurduktan sonra eşyalarını toplayıp kütüphaneden ayrıldı. Bisikletine atlayıp siteye geri döndü. Kihyun'dan arabayı istemeliydi. Biraz gezintiye çıkar, sonra da yemek yerlerdi. Apartmanın kapısından içeri girdi ve merdivenleri çıktı. Çantasından anahtarı çıkarıp kapıyı açarken bir yandan ayakkabılarını çıkarıyordu.

İçeri girdiğinde Kihyun salonda değildi. Mutfaktan sesler geliyordu. Yine yemek yaparken kendi kendine konuşuyor diye düşündü. Anahtarların olduğu çekmeceyi açıp arabanın anahtarına uzandı. Haber verse daha iyi olmaz mıydı? Anahtarı cebine atıp mutfağa yöneldi.

Mutfaktan gelen sesler iki farklı tonda geliyordu. Biri daha mı vardı? Kapıyı itip mutfağa girdiğinde bugün gördüğü o sarı gençle karşılaştı. Kihyunun yanında, tencerenin başındaydı. Kihyun, mutfağa giren bedeni fark edince selam verdi ve işine devam etti.

"Yavaş yavaş karıştır Minhyuk-shi. O zaman daha lezzetli olur."

Changkyun, onu umursamayan ev arkadaşına sinirle sordu.

"Kim bu sarışın?"

"Minhyuk. Ayrıca... Onun saçları boya."

"Ama şuan sarı?"

Kihyun gözlerini devirdi. Daha sonra Changkyunu kolundan tutup mutfağın dışına çıkardı.

"Ne istiyorsun?"

"Arabayı alıp gidecektim. Ben yokken eve adam mı attın Kihyun?"

"Evet. Adam attım ve ona mercimek nasıl fırına verilir onu öğretiyorum. Gerizekalı mısın sen?! İş arkadaşım o benim. Geçen gün restorantta bir şey unutmuşum onu getirdi. Ben de o sırada yemek yapıyordum. Bana yardım etmeye başladı işte. Neden açıklama yapıyorum ki sana? Arabayı al git. Görüşürüz."

Kihyun, arkasını dönüp mutfağa dönünce Changkyun sinirle olduğu yerde tepindi. Kihyun kapıdan başını uzatıp kızdı.

"Yah! Çabuk git velet."

" Akşam Jooheon'da kalacağım haberin olsun."

"Tamam. Artık gitsene!"

"Çantamı değiştirip gidiyorum. Sanki çok meraklıyım seni sevgilinle oynaşmana katlanmaya."

"Yah! Seni velet! Sevgilim değil!"

Changkyun gülerek odasına gitti ve çantasını boşalttı. Daha sonra bir takım pijama aldı yanına. Akşam Jooheon'da kalacaktı sonuçta. Tam odadan çıkmak üzereyken masasının üzerindeki siyah, kare kutuya takıldı gözü. Acaba bugün söylese miydi? Ufak bir kararsızlığın ardından kutuyu çantasına tıkıştırdı ve evden çıktı. Hızlı adımlarla garaja ilerlerken bir yandan Jooheon'u arıyordu. Arabanın kapısını açıp sürücü koltuğuna yerleşirken telefon kulağındaydı. Birkaç kere çaldıktan sonra açıldı.

"Kyun-ah~ Geldin mi?"

"Geldim sayılır. Sitenin kapısında bekler misin beni?"

Karşı tarafın neşeli cıvıltılarıyla gülümserken çantasını arka koltuğa attı.

"Kapatıyorum Heon-ah~ Görüşürüz."

Telefonun diğer tarafındaki sevgilisine öpücük gönderip telefonu kapattı. Kafasında planını tekrar gözden geçirdikten sonra arabayı çalıştırdı.

Ne finali yhaa daha yeni olaylar gelişiyordu :// diyebilirsiniz ama bu hikaye artık bana yük olmaya başladı. Yeni ficler yazmak istiyorum fakat bu(!) bana engel oluyor.

Neyse işte sonraki bölüm son. Özel bölüm yazar gönlünüzü alırım ;)

Soru: Sıradaki fic için fikrinizi almak istiyorum.

yeni bir Jookyun? (Düz yazı)

Seme Hyungwonlu bir 2won? (texting)

Kihyuk? (bu hikayenin devamı gibi olabilir ya da texting olur)

oyunuzu hangisinden yana kullanmak istiyorsanız ona yorum yapın :"

SUE SİZİ SEVİYOR

Hello Neighbor?//joo-kyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin