We zitten weer in de tourbus, op weg naar de villa. De gezellige sfeer is omgeslagen op het moment dat we afscheid namen van de meiden die naar huis moesten. Ik zit naast Sarah, degene uit mijn groepje die ook door is. Tijdens het oefenen hebben we niet echt veel met elkaar gepraat, ik praatte vooral met Adriënne. De stilte tussen mij en Sarah begint ongemakkelijk te worden en ik probeer subtiel naast Nora te gaan zitten. Dat mislukt en ik krijg een venijnige blik van Sarah toegeworpen. Ik zit nu tussen Lauren en Nora in, allebei zijn ze verwikkeld in een ander gesprek. Nora met Lisa en Lauren met Klaasje. Lauren heeft volgens mij helemaal niet door dat ik naast haar zit en gaat door met haar gesprek. Zij en Klaasje hebben het over hun kansen om K3 te worden. Lauren denkt dat als het om haarkleur gaat, Klaasje sowieso in K3 komt, zij is echt de beste van alle blondines. Maar Lauren twijfelt of zij de beste is van de donkerharigen. "Ik denk dat Marthe mijn grootste concurrente is." hoor ik haar zeggen.
Doordat ik even niemand heb om mee te praten kan ik iedereen nu even goed observeren. Lisa praat met Nora, Sarah is bij Suzan en Demi aangeschoven, Keoma zit alleen en Klaasje en Lauren zitten samen. Het valt me op dat Lauren alleen maar oog voor Klaasje heeft en steeds dichter naar haar toe schuift. Of verbeeld ik me dat?
"Marthe?" hoor ik een onbekende stem fluisteren. Ik ben net weer terug in de villa en rust wat uit op mijn kamer, die bijzonder leeg voelt nu Hanne naar huis is. Nora is beneden en dat vind ik wel even lekker rustig, het is een schat van een meid maar ze kletst altijd zo veel en soms kan ik dat echt even niet hebben. Maar nu hoor ik dus een stem fluisteren. Het leek een mannenstem. Ik loop naar mijn kamerdeur en doe hem open. Daar, voor mijn deur, staat een man. Ik schat hem rond de 20 en zijn gezicht doet me aan iemand denken, maar ik weet even niet zo goed aan wie. "Hoi." zeg ik. Hij stapt zonder te vragen naar binnen en doet de deur dicht. "Marthe. Ik ben Viktor, de zoon van Gert Verhulst. Die ken je misschien wel." Oh, daar ken ik hem dus van. Ik glimlach even naar hem en ga op mijn bed zitten. Hij gaat naast me zitten en kijkt me indringend aan.
Dan opeens gebeurt er van alles heel snel. Hij komt opeens heel dicht bij met zijn hele lichaam. Zijn hoofd is nog maar een centimeter van de mijne vandaan. Voor ik het weet raken zijn lippen de mijne en belanden we in een heftige kus, die steeds intiemer wordt. Zijn handen komen steeds verder onder mijn hempje en mijn handen gaan richting zijn boxer. Dit voelt geweldig, beter dan ik me bij Alexis ooit heb gevoeld.
Dan gaat plots de deur open. "Marthe? Ik moest je komen halen, de publieksjury komt op bezoek. Allemaal kinderen en... HUH wat ben jij nou aan het doen?" Lauren kijkt verschrikt de kamer in.
JE LEEST
K3 - Bedreigd
FanfictionHet tweede deel van de bootcamp, de meisjes leren elkaar steeds beter kennen en er ontstaan irritaties en jaloezieën die soms uit de hand lopen. Maar wat als jaloezie van iemand anders er voor kan zorgen dat je maar beter je droom om K3'tje te worde...