Geheimpje met Lauren ~ Klaasje

451 9 2
                                    

Na een lange dag repeteren plof ik even op bed. Lauren ploft naast me neer en het voelt meteen ongemakkelijk. Ik mis Max, gelukkig zie ik hem vanavond of morgen weer!

Lauren kruipt tegen me aan. "Ik ga je missen Klaasje! Het was zo'n leuke week..." Ik knik, maar ben ook blij even van haar af te zijn. Alles is zo raar tussen ons sinds ze heeft gezegd verliefd op me te zijn! Naast me hoor ik Lauren zachtjes snikken. Dit kan ik niet aanhoren en geef haar een knuffel. Ze klampt zich aan me vast en ik vind het tot mijn verbazing helemaal niet erg, ik geniet er zelfs van!

"Warm hè?" zegt Lauren. Ze trekt haar broek en trui uit en staat alleen nog in haar slipje en BH. Ik sta even raar te kijken maar dan plots krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Het enige waar ik dat van ken is als ik seks heb met Max. Ik trek Lauren weer tegen me aan en besluit het gevoel gewoon te laten komen en me eraan over te geven. Lauren merkt het meteen en begint me te kussen. Het voelt vreemd, maar toch vertrouwd. Als Lauren merkt dat ik me niet terug trek maar juist in de zoen mee ga, trekt ze mijn rokje uit. Daarna gaat mijn topje ook uit en lig ik ook bijna naakt in bed. Ik voel wat er gaat gebeuren en trek me zachtjes los. Lauren kijkt me vragend aan en ik fluister dat ik even de deur op slot ga doen. Ze knikt opgelucht en ik lig heel snel weer bij haar in bed. Lauren snapt dat ik er klaar voor ben en trekt de sluiting van mijn BH los. Ik doe hetzelfde bij haar BH en verbaas me over hoe perfect haar borsten zijn. Opeens is mijn slipje uit en is Lauren bezig om ook haar slipje uit te trekken. Het duurt me te lang en ik help haar. Ik kruip bovenop haar en begin haar weer te zoenen. Dan duwt ze me van zich af en begint me te vingeren. Het voelt geweldig!

"Klaasje! Lauren! Gaan jullie mee? Ik wil oya lélé nog even oefenen!" Snel sla ik een deken over me heen  totdat ik me bedenk dat de deur gewoon op slot zit. "We komen! 5 minuutjes, oké?" "is goed, ik wacht in de tuin!"

"Pfoe, dat was op het nippertje!" grinnikt Lauren en geeft me nog een zoen. Ik knik en er bekruipt me een vreemd gevoel, dit moment zal altijd tussen ons blijven en ik zal het er nooit met Max over kunnen hebben. Als dit uitlekt zal me dit mijn droombaan als K3'tje kunnen kosten.

Lauren en ik kleden ons aan en lopen naar de tuin, waar Keoma met een boos gezicht in de boom zit en meteen snauwend naar ons roept dat we moeten leren klokkijken.

K3 - Bedreigd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu