To-do lijstje ~ Josje

288 7 3
                                    

Vanavond zijn de optredens die tevens het einde van de bootcamp betekenen. Het was één van de langste weken die ik ooit heb meegemaakt en ik verbaas me nog steeds over het verhaal van Klaasje. Ik heb voor mezelf een to-do lijstje gemaakt, waarop alles voor vanavond afgevinkt moet worden.

In de eerste plaats wil ik graag even aan Klaasje vragen hoe het met haar gaat. Sinds het gesprek met Kristel blijft het door mijn hoofd spoken dat zij en Lauren inderdaad opeens erg close zijn met elkaar. Als het echt zo is dat ze een koppel zijn, is dat zeker niet erg, maar het is dan wel begrijpelijk dat vooral Klaasje zich hier nog onzeker over voelt. Ik neem me voor om na de laatste repetities een gesprekje met haar aan te knopen.

In de tweede plaats wil ik heel graag meer weten over het vreemde bericht dat Kristel me vanochtend vertelde: Hanne, Nora en Jindra zouden nu al verkozen zijn tot K3 door Gert, zonder overleg met Karen, Kristel en mij? Ik ga dit tot in de puntjes uitzoeken, want zo'n verhaal zullen die meiden toch niet kunnen verzinnen?!

Ten derde vind ik dat Marthe zich sinds vanochtend vreemd gedraagt. Haar eerste repetitie was top, maar de tweede, die na de pauze, verliep allesbehalve foutloos. Ze danste niet strak, keek non-stop naar de grond en knalde er op het laatst nog een valse noot uit ook. Ik zal haar eens vragen waar het aan ligt. Ik denk dat ze dit trouwens wel raar zal vinden, aangezien ik normaal weinig interesse in haar toon, maar eens moet de eerste keer zijn. Volgens mij schuilt er veel meer in haar dan dat je aan de buitenkant kan zien!

K3 - Bedreigd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu