Viktors plan ~ Marthe

324 11 2
                                    

Ik stap mijn kamer binnen na een drukke dag. Eerst het inzingen, dat best goed ging en daarna de fotoshoot, die in het begin een ramp was, maar nadat Kristel me wat vertrouwen had ingepraat toch nog best wel leuk was.

Het eerste wat ik in mijn kamer zie is Viktor. Hij zit op het tweepersoonsbed, wat ik deel met Hanne. Ik snap niet dat hij hier zo zelfverzekerd zit, terwijl ik net zo goed samen met Hanne en Nora naar binnen had kunnen komen. "H-hoi" zeg ik aarzelend.
"Hoi Marthie. Ik dacht, als Hanne en Nora toch bij mijn pa zitten, kan ik hier wel even langs komen. Ze moesten dingen bespreken, over de nieuwe K3. Jindra zat er ook bij geloof ik."
Ik schrik, tegen mij hebben ze gezegd dat ze voor een opdracht bij Gert langs moesten komen. Maar blijkbaar ziet hij hen gewoon al als nieuwe K3...
"Ik snap dat je schrikt", vervolgt hij, "mijn pa vindt je droevige ogen gewoon niet mooi. Mensen willen vrolijke gezichten op de cover van een album, snap je. Niks persoonlijks dus."
Zoals hij nu praat, vind ik hem een stuk minder aantrekkelijk.

"Maar nu waarvoor ik gekomen ben..." zegt hij op een geheimzinnige manier. Het bevalt me niks. Ik zie hem zijn hand in zijn broekzak stoppen en er iets kleins uithalen. Shit, het is een condoom! Zou hij seks willen? Daar lijkt het wel heel erg op. Maar dat wil ik helemaal niet!
"Zullen we daar nog even mee wachten?" vraag ik onzeker aan hem.

Op dat moment pakt hij me ruw vast en drukt me op het bed. Ik geef een gil, maar niemand hoort me natuurlijk. Hij legt zijn hand op mijn mond. "Als je dit met mij doet, gebeurt er niks. Als je het niet doet, zorg ik ervoor dat je direct uit de wedstrijd gegooid wordt."
"En hoe wil je dat gaan doen dan?" vraag ik sarcastisch.
"Dan zeg ik dat jij mij hebt proberen te zoenen. Ik ben zijn zoon, mij gelooft hij wel. En hij zou je uit de wedstrijd gooien, omdat het natuurlijk een schande zou zijn als er weer een Verhulst aanpapt met een lid van K3. "Zo vader zo zoon" zie je die krantenkoppen al voor je?"

Zonder op antwoord te wachten trekt hij zijn broek uit. Van de lieve Viktor van gisteren is niks meer over. Dit is net een wild beest. Ook zijn shirt gaat uit en hij staat nu voor me in zijn boxer. "Nu jij" mompelt hij. Als ik niet reageer, begint hij zelf mijn hempje omhoog te sjorren. Ik stribbel tegen, maar hij is veel sterker. Hij trekt mijn rokje uit en maakt de sluiting van mijn BH los. Ik ben nog nooit zo naakt geweest, zelfs met Alexis niet. Als laatste doet hij mijn slipje uit. Dan doet hij zelf zijn boxer uit en stroopt de condoom eromheen. Hij kreunt en gaat bovenop me liggen. Hij dringt bij me binnen en ik laat alles vol afgrijzen gebeuren. Ik sluit mijn ogen en probeer aan iets leuks te denken, maar er valt niet veel leuks te verzinnen op het moment.

Na 5 minuten die naar mijn idee 3 uur duurden is het klaar. Hij kleedt zich aan en loopt weg. Daar lig ik dan, alleen en verward.

K3 - Bedreigd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu