Laurens bekentenis ~ Klaasje

292 9 1
                                    

Langzaam word ik wakker. Ik ben moe, heel moe en wil eigenlijk alleen maar slapen vandaag. Maar dat kan niet, we hebben vandaag een optreden waarbij 2 meiden zullen afvallen. Ik ben bang dat ik er één van zal zijn, omdat Kristel en Josje nu dingen over me weten die niet goed bij een K3-lid passen. Een K3 lid hoort gezond te zijn en te eten en moet super stressbestendig zijn! Dat ben ik niet.

Naast me hoor ik Lauren kreunen in haar slaap. Demi en ik zijn van kamer gewisseld, omdat Lauren er niet tegen kon dat Demi snurkte. Daarom ligt Demi nu bij Suzan en Lisa. Lauren draait zich om en ligt opeens heel dicht bij me. Haar ogen zijn nog altijd dicht, maar ik voel me ongemakkelijk. Zeker als haar hand richting mijn shirtje gaat en ze haar vingers zachtjes over mijn buik beweegt, steeds verder naar boven. Als ze bij mijn borsten is doet ze haar ogen open en vraagt: "lekker?" Ik kan er niks aan doen, maar ik glimlach.

Dan kom ik plots weer bij mijn positieven.
"Lauren, waar ben je mee bezig. Ik heb Max en jij.. Heb jij eigenlijk een vriend?"
Ze slaat haar ogen neer.
"Klaasje, ik moet je wat vertellen. Ik ben lesbisch."
Wow, dat had ik niet verwacht.
"Heb je een vriendin dan?"
"Nee, Klaasje, ik heb geen vriendin."
"Ben je dan verliefd op iemand?"
"Ja"
"Op wie?"
"Op jou."

Wow. Dit had ik niet verwacht. Natuurlijk had ik door dat ze anders deed tegen me, dat ze steeds tegen me aan kroop en me vaak aanraakte en zo. Maar verliefd?

Ik kon het allemaal even niet meer aan en rende de kamer uit.

K3 - Bedreigd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu