Party

117 12 0
                                    

Mike

Chystám se na tu party od Cory. Radši bych byl doma a sledoval zápas. Jdu tam jen abych neztratil pověst nic v tom není. V hlavě stále doufám, že tam třeba potkám tu dívku, co do mě vrazila. Horší představa byla ta sázka s klukama. Opravdu jsem to chtěl udělat? Opravdu mi jde o to co si ostatní myslí?

Začal jsem nechápat sám sebe, holky jsou můj život. Nezávazný sex patřil k mému jménu, proč mám poslední dobou pocit, že už mi to nestačí. Věděl jsem přesně co chci. Holku na vztah ne jen do postele. Někoho s kým bych si mohl povídat. Takový jsem doopravdy citlivý a ne takový frajer jako před přáteli.

Z mého snění mě probudil telefon. Na druhé straně nebyl nikdo jiný než otravný panic Tim. ,,Co je to za kravál?" křičel jsem aby mě dotyčný přes hlasitou hudbu slyšel. ,,Sorry bro jsme tu dřív, přijeď, je tu i Kyra. Makej chcem tě vidět v akci." Telefonem jsem mrštil o postel.

Oblékl jsem se a vyrazil ke čtvrti, kde bydlí jen pracháči. Vstřic sázce a holce kterou neznám a která je určitě odporná jak ropucha.

 Kyra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Kyra

Stála jsem uprostřed Coryina obýváku v nových šatech a cítila jsem se úžasně. Všichni kluci na mě koukali, protože mě znali z povídání jiných kluků a drby znáte to. Cora se někde ztratila v davu a já tu teoreticky nikoho neznala.

Najednou před barákem zaparkovalo červené porsche. A vyšel z něj oh můj bože!!To byl ON ten kluk z obchoďáku.

Musím se schovat. Nesmí mě vidět, aby se neptal na mě a lidé mu neřekli pravdu kdo jsem. Mohla jsem mít šanci začít odznova. S čistým štítem, ale ne tady kde mě každý druhý člověk nesnáší.

Už jsem si naplánovala svůj úték, když najednou jsem zahlédla Freda. Stála jsem tam s otevřenou pusou jak ryba na souši.

Uvnitř sebe jsem ucítila opět bolest a nenávist. Díval se mým směrem. Za bok držel zrzku asi v mém věku, chudák holka určitě prožívá to co jsem prožívala já. Využila jsem situace, popadla jsem kluka co stál vedle mě a záčala jsem se s ním vášnivě líbat. Bohužel Fred nebyl jediný divák, díval se i kluk z obchoďáku. Má šance na nový začátek je v troskách a to party pořádně ještě nezačla.

Nech mě být!Kde žijí příběhy. Začni objevovat