Den pravdy

68 8 8
                                    

Peter

V sanitce přestalo Kyře opět bít srdce, takže jí museli dát první pomoc. Ztratila hodně krve. Už je to přes týden co se to stalo a Kyra je v bezvědomí.

Ani mě za ní nepustili. Její otec to dal za vinu mě. Nechtěl abych u ní byl. Myslel, že to svinstvo jsem udělal já. Brečel jsem a prohlížel jsem si její fotky.

Po dvou týdnech mi zvonil telefon. Měl jsem se dostavit do nemocnice Kyra se bude probouzet. Jel jsem tam a přemýšlel jsem jestli si na mě vůbec vzpomene.

Přijel jsem tam už byli u její postele otec a Anabel. Čekali jsme. Najednou Kyra vypustila z úst ,,Petere". ,,Ano jsem tady broučku." Otec s Anabel se zvedli a šli na chodbu. Nechali nám soukromí. ,,Kdo ti to udělal?" ptal jsem se. Začala plakat. ,,Pšššt to bude dobrý, tak na to teď nebudeme myslet." Usla. Díval jsem se na ni kolem krku měla stále stopy po škrcení, modřiny byli stále viditelné. Podle doktorů jí museli udělat šest stehu na zadek. Byl roztrhnutý. Musela si projít peklem.

Po dalších třech dnech jsme se měli dovědět pravdu. Měla to říct policii a my jsme mohli být u toho.

Kyra

,,Byla jsem doma a kamarád Mike mi napsal, jestli se může stavit. Měl nějaký problém. Tak jsem ho pozvala. Přišel, udělala jsem mu pití. A on na mě pořád šahal. Nebylo mi to příjemné. Začal mi dělat návrhy, že mi dá tisícovku, když mu vykouřím. Chtěla jsem se ho zbavit. Otočila jsem se zády k němu a on mě zezadu uhodil. Spadla jsem a bouchla jsem se do hlavy. Po probrání jsem ležela na posteli. Měla jsem zavázané ruce a nohy.

Stál nademnou a smál se. Držel kameru v ruce a cpal mi ptáka do pusy. Já ho kousla. Dal mi facku. Řekl mi, že mě naučí jak se chovat. Kolem krku mi uvázal provaz. Rozvazal nohy. Chtěla jsem utéct. Když nedával pozor utíkala jsem. Z hlavy mi pořád tekl krev. Byl rychlejší. Při znásilňování mi držel provaz silně. Myslela jsem, že mě udusí. Bohužel mu to nestačilo chtěl víc. Začal mi obličej mlátit o zem. A narval mi ho do zadku vší silou. Plakala jsem a chtěla, ať přestane. Prosila jsem marně. Sundal si i pásek u kalhot a tím mě mlátil. Cítila jsem krev. Až se udělal narychlo mi navlíkl kalhoty, vzal do ruky sochu a tou mě umlátil do bezvědomí."

Rozplakala jsem se bylo to tak živé. Budu si toto pamatovat navždy. Chce se mi umřít. Cítím se špinavá.

Nech mě být!Kde žijí příběhy. Začni objevovat