Musím to udělat

90 10 1
                                    

Mike

Sedím ve svém pokoji a projíždím všechny možné sociální sítě a hledám vše o Kyře. Ne, že bych neměl nic jiného na práci, nikdy jsem se o ostatní nezajímal, ale něco mě na ní přitahuje.

Od té party ji nemůžu pustit z hlavy. Měla smutné oči. Proboha chovám se jak baba. Popravdě do té sázky se moc nechce.

Byl jsem tak ubohej, že jsem si dal na nějaké holčičí fórum otázku jak sbalit holku. Přišlo mi tolik nápadů. Hlavně být hodný a pozorný, piš jí a volej, podnikej s ní výlety..bla bla bla.

Můj plán byl jasný. Uspořádám party u sebe doma a pozvu Kyru. Tim bude šťastný, že jsem splnil sázku a já to budu mít za sebou. Jsem v tom mistr namotat-využít-odkopnout.

,,Čau Time, pořádám ve 4 mejdan, vem co nejvíce kámošů a přijďte. Jo a prosím tě vem mi kameru." vyhrkl jsem do mobilu hned co to kámoš stihl vzít.

Tim: ,,Kameru?na co?"

Já: ,,Chci mít důkaz, že jsem ošukal holku ze sázky a pak ji pomocí videa vyhrožovat."

Tim: ,, Tak se mi líbíš. Ok bro ve 4 u tebe."

Cítil jsem se hrozně. Opravdu se chci vidět jak šukám? Ještě stačí jen jedna věc. Popadl jsem mobil a naťukal rychlou zprávu: Dneska u mě ve 4 mejdan kotě.Budu rad kdyz prijdes a pozname se.M. Odpověď mi přišla skoro ihned: Jasne a rada. K

Nezbylo nic jiné než se jít připravit a nakoupit chlast. Dneska to rozjedu a do týdne mi roztáhne nohy. Vsadíme se?

Jaký máte názor na Mika je opravdu takový kretén, kterého dělá před kámošema?No uvidíme..

Nech mě být!Kde žijí příběhy. Začni objevovat