Seznámení

92 12 0
                                    

Mike

Všichni se dívali na líbající se pár hned co jsem vešel do obývacího pokoje. Abych nebyl ničím pozadu a něco mi neuteklo, taky jsem se koukl.

Byla to ONA!!Bohužel nejspíš šťastně zadaná jak jsem se mohl na vlastní oči přesvědčit.

Tim se objevil po mém boku hned jak jsem odvrátil pohled. Asi se sázka odkládá, jak vidíš sbalil ji někdo dřív než ses uráčil přijet. ,,Cože?" nechápavě zvednu oboží. ,,Kyra líbe se s Colinem, jsi slepej?" ,, To je ona?" ptám se jak nějakej natvrdlej panák, nejspíš si přeji ať je to zlej sen a já se probudím doma v posteli.

Kámoš na mě kouká: ,,ty se vsadíš o sex s holkou, ale nemáš ani páru jak vypadá?" ,,Už to tak bude." odpovím si pro sebe. ,,Si frajer a hustej, respekt bro, teď si jdu vyhledat já svou paní osudovou." Konečně odešel a já jsem mohl jít rovnou za ní. Už ať mám tu sázku z krku.

Kyra

Po malém líbacím představení jsem si všimla, že pan neznámý míří přímo ke mě. Zkrátím náš rozhovor:

On: ,, Ahoj jsem Mike, myslím, že jsme se eh v obchoďáku nepředstavili."

Já: ,, Ahoj jsem Kyra, drby o mě určitě znáš. Teď mě omluv musím na toaletu."

Opravdu jsem na ni musela nebo jsem se chtěla zbavit pocitu, že má šance je v čudu. Měla jsem motýlky v břiše z pomyšlení na MIKA. Už znám jeho jméno. Proboha!!!Uvědomila jsem si to náhle jako spánek. On se mi opravdu líbí!

Když jsem se psychicky rozhodla toaletu opustit a vyjít ven, on stál stále na stejném místě. Přišel ke mě a požádal me o telefonní číslo. Dala jsem mu ho. Pohled na mě musel být komický, usměv od ucha k uchu.

Vše bylo úžasné jako z pohádky, ale to bych nebyla já kdyby mě nevrátila do reality věta kluka, ktérého jsem líbala ,, už můžeme zajít k tobě?nebo kam si ty synky bereš?" se studem jsem utekla pryč z party, pryč od domu Cory a hlavně pryč od své minulosti, která mě stíhala každý den.

Nech mě být!Kde žijí příběhy. Začni objevovat