Kyra
Už uplynulo několik týdnů, ale mě přijde jako by se to stalo včera. Stále se bojím. Rozbrečí mě každý prudký pohyb. Stala se ze mě troska. Do školy chodit nemůžu tak jsem zavřená na místě činu.
Mika stále nechytili. Může se vrátit a vše dokončit. Jsem paranoidní. Pouštím si smutné písničky a jsem na prášcích. Zdrogovaná nula. Lituju se tu jako nějaká chudinka. Musím se zase postavit na nohy.
Oblékla jsem se a vydala na nákupy. Potřebuju něco na sebe. Čím dřív se postavím na nohy tím dřív budu člověkem. Popravdě zvládla jsem dojít k brance. Zpátky domů jsem běžela a za sebou zamkla.
Vykoukla jsem záclonou ven. Nikde nikdo a náhle jsem se koukla do rohu zahrady a viděla jsem tam někoho ležet. Jakoby spal. Popadla jsem kuchyňský nůž a šla jsem se tam podívat.
Nebyl to nikdo jiný než Mike. Byl zmlácený, tekla mu krev a byl v bezvědomí. Zavolala jsem Petera,záchranku a policii. Ptali se mě jak dlouho tam asi je. Jak to mám vědět, může to být hodina, dvě.
Třeba se mu chtěl někdo pomstít. Uvažovala jsem nad možnou teorií. Když jsem si všimla jedné zvláštnosti. Kousek kůže pod bradou se mu odlupovala. Když jsem se koukla blíž byla to oh můj bože.....maska.
Teď jsem byla v šoku ještě víc tak znásilnil mě pravý Mike nebo tady tenhle. Když jsem se rozhodla kouknout, kdo se skrývá pod maskou nemohla jsem uvěřit svým očím.
Mike
Probral jsem se z bezvědomí. Nic si nepamatuju. Rozhlédnu se kolem sebe, všude stěna a žádné okno. Nevím kde jsem.
Začíná mi svítat. Vzpomínám si, že jsem psal Kyře, že potřebuju pomoct. Co se stalo pak? Napadla mě banda kluků a jeden z nich vypadal jako já. Mlátili ze mě kam jdu.
Byl jsem násilím donucen to říct. Snad se Kyře nic nestalo. Pomyslel jsem si v duchu. Přemýšlel jsem čeho by byli schopní. Najednou mě začalo svědit přirození. Když jsem se ho dotkl. Ztuhl jsem byl jsem celý od semene. Napadají mě pouze dvě otázky je moje?nebo něčí?
Začal jsem se bát. Ne o sebe, ale o Kyru. Snad jí nic není. Najednou se začali otevírat dveře a já spatřil kluka, který vypadal jako feťák. V uších tunel, blond vlasy, propadlý obličej, na rukách stopy po vpichu.
Pustil mě ven. Byl jsem za městem v nějakém feťáckem doupěti. Podal mi noviny a smál se. Titulek mluvil jasně "Oběť znásilnění, málem přišla o život." Na fotce byla krásná holka a já ji okamžitě poznal Kyra. Teď mi dávalo vše smysl. To semeno je moje. Netuším jak, ale nějak ho ze mě dostali. Narafičili to tak, že to vypadá, že za to můžu já. A mají mé vzormy spermatu.
Blonďák: ,,Hele zkusíš ceknout něco bengám a zabijem tě."
Já: ,, Mám na krku znásilnění a ještě se půjdu přiznat ne?"
Blonďák: ,,Hodný kluk, snad sis ten sex aspoň užil?"
Já: ,,Jaký sex?"
Blonďák: ,,Ty si nevzpomínáš?"
Další díl je na světě trochu praštěný, ale je tady. Snad se bude líbit 🙊❤
ČTEŠ
Nech mě být!
RomanceCo se stane, když na sebe na party narazí holka, která nedokáže milovat a má kluky jako hračky na jednu noc a kluk, který se ztrácí v počtu sexuálních partnerek? Může něco takového fungovat? Dotáhnou to k happy endu nebo vše skončí jinak než by oba...