Kyra
Sedím v lavici a čekám, až Peter přijde. Včera se choval divně a beze slova odešel. Na textovky nereagoval, netuším co se děje. Zazvonilo na hodinu, on stále nikde. Začala jsem se o něj strachovat.
Vytáhla jsem svůj mobil a vyťukala rychlou SMS: Kde vezis?je hodina.
Celou hodinu jsem kontrolovala mobil. Odpověď nepřišla. Ani netuším co jsem v hodině účetnictví propásla.Následující hodinu ekonomiky se rozrazily dveře a vstoupil Peter. Něco na něm bylo jiného. ,,Omlouvám se, zaspal jsem,"vysoukal ze sebe, sedl si do přední lavice.
Co se stalo? Nechápala jsem nic. Po hodině jsem za ním vyběhla ze třídy.
Já: ,,Petere"
Peter: ,,Ano?"
Já: ,,Děje se něco?Od včerejška mě ignoruješ..."
Peter: ,,Asi mám důvod. Mělas pravdu, děvka jako ty nemůže milovat."
Já: ,,Co to říkáš?"
Peter: ,, Jdi do prdele a zapomeň moje číslo. Nechci s tebou mít nic společného. Jsi zasraná kurva."
S těmahle slovama odešel. A mě tam nechal. Slzy si dělaly cestičku po mé tváři. Musela jsem pryč. Šla jsem za zdravotní sestrou, vymluvila jsem se na měsíčky, pustila mě domů.
Doma jsem byla jen já. Běžela jsem do pokoje a vyhosila jsem dárek pro Petera. Byl to přívěšek na klíče "MILUJI TĚ". Lehla jsem si a brečela. Nechápala jsem nic, tu náhlou změnu jsem si přehrávala v hlavě jako video.
Peter
Popravdě ty slova ze mě vypadly. Nechtěl jsem to říct natvrdo. Byl jsem naštvaný, plný vzteku. Po dlouhé době se mi zalíbí holka a zjistím, že je to zrůda.
Pořád si promítám v hlavě tu její galerii. Měla tam album pojmenované sex. V tom albu byly fotky všech ptáků a kluků s kterýma spala. Na těch fotkách byl vždy komentář "nic moc" "super" "orgasmus za orgasmem".
Nechtěl jsem být jeden z nich. Už ne. Já chtěl být víc. Někdo kdo se dostane do její hlavy i srdce. Zní to ubožácky. Ale i chlapi mají city. Na další hodinu už nepřišla. Nejspíš brečí na záchodech. Usmál jsem se sám pro sebe. Žena nedokáže přijmout pravdu.
Přišla mi další zpráva: Nechapu co jsem udelala. Ja to s tebou myslela vazne. Mohl bys prosim prijet mam problem. Jasně problém, proč prostě nenapíše přijeď a vymýšlí si.
Do konce nám chybí dvě hodiny to vydrží. V hodině němčiny se ke mě tulila jedna druhačka. Dávala mi ruku na koleno a pohazovala svýma vlasama. Vzrušovala mě tak jsem se rozhodl jednu hodinu vynechat a ošukat to krásné stvoření ve svém autě.
Řekl jsem jí nabídku a ona přijala. Šli jsme k mému autu. Po dlouhé době sex. Byl úžasný, ta holka se uměla hýbat. Vzala si moje číslo a odešla. Já mohl konečně vyprázdněný jet za Kyrou.
Postavil jsem auto k jejímu baráku a vystoupil. Upravil si kalhoty a kondom vyhodil do koše. U vchodových dveří jsem se zarazil. Proč jsou dveře dokořán? Vešel jsem. ,,Kyro!" Žádná odezva, asi hraje uraženou. Nakoukl jsem do obýváku, kuchyně, ona nikde a pak jsem ji uviděl. Její bezvládné tělo leželo na schodech. ,,Proboha Kyro!" běžel jsem k ní a napůl brečel. ,,Neopouštěj mě!"
Zavolal jsem záchranku. ,,Je při vědomí?"ptal se mě hlas. ,,Ne",odpověděl jsem. Když jsem dovolal prohlídl jsem jí místa ze kterých tekla krev. Všude bylo moc krve. Nejdivnější bylo, že měla roztrhané triko a legíny. Trochu jsem je sundal. Proboha, měla prdel celou natrhlou, hlavu rozbitou, a stopy po mlácení.
Ptal jsem se sám sebe co se proboha stalo. Musela si projít peklem a já se smál, že si vymýšlí. Potřebovala mě. Brečel jsem a prosil ji, ať vydrží, že je silná holka. Pohladil jsem ji po tváři a z jejich úst vyšlo. ,,Petere?" ,,Ano jsem tady, omlouvám se za vše zlato. Co se stalo?" Ona odpověděla pouze ,,miluju tě." A zase byla v bezvědomí. Cítil jsem jak začíná být studená. ,,Tohle je konec," říkal jsem si.
Záchranka přijela. Začali ji dávat první pomoc. Najednou doktor zařval vypadla, musíme ji nahodit. ,,Prosím Kyro, bojuj!" prosil jsem ji v duchu. Tomu kdo ti to udělal rozbiju hubu, sliboval jsem ji v duchu. Brečel jsem jako malý. Nešlo jí nahodit srdce.....
ČTEŠ
Nech mě být!
RomanceCo se stane, když na sebe na party narazí holka, která nedokáže milovat a má kluky jako hračky na jednu noc a kluk, který se ztrácí v počtu sexuálních partnerek? Může něco takového fungovat? Dotáhnou to k happy endu nebo vše skončí jinak než by oba...