Mike
Ve 4 hodiny u mě bylo tolik lidí jako by se celé město dozvědělo, že pořádám mejdan. Já mezi nima hledal jeden jediný cíl. A našel jsem ho zrovna u vchodových dveří.
Já: ,, Tak si přišla"
Kyra: ,, Nemohla jsem si to nechat ujít. Hele k tomu co si slyšel..."
Já: ,, Nech to být! nevěřím tomu..co děláš vůbec za školu?"
Kyra: ,,Gympl."
To bylo poprvé co jsem prohodil s holkou víc slov než jen čau. ,,Pojď napijem se", pobídl jsem ji. Nemohl jsem si nevšimnout potetovaného týpka v rohu co nás propaloval pohledy.
Po pár panácích jsme se dostali k mnohem intimnějšímu hovoru:
Kyra: ,, Máš holku?"
Já: ,, Ne ja na takové vztahy nejsem, spíš úlety."
Kyra: ,, Aha a s kolika holkama už si spal?"
Já: .....
Popravdě? Tahle otázka mě zasáhla nejvíc u dvacáté holky jsem to přestal počítat, proboha já už ani nevěděl s kým jsem přišel o panictví. Odpověděl jsem jednoduše
Já: ,, 3"
Koukla se na mě takovým pohledem, který značí jediné, lež byla prohlédnuta, ale nic neříkala a nic nevyčítala. Taky co by mi mohla ona vyčítat.
Kyra
První člověk po dlouhé době, který si se mnou chce povídat. Byla to příjemná změna. Mam z něho motýlky v břiše. Cože? Já se zamilovala? Ale hloupost! Jsem jen trošku opilá.
Můj pohled padl do kouta a tam stál Peter. Šel z něj strach. Bála jsem se ho. Smála jsem se zrovna vtipu co Mike řekl. Najednou se ke mě naklonil a začal mě líbat. Motýlci v břiše se mohli zbláznit ale má hlava zůstala chladná, nebude další kdo mě jen využije. A dále nechci dát Peterovi důvod k dalšímu poníženi.
Vrazila jsem Mikovi facku a bouchla ho do hrudi. ,,Nebudeš další co mě jen využije"s těmito slovy jsem odešla do kuchyně, nalít si dalšího panáka.
Mike
Dala mi facku, celkem bolela. Snad nikdo nic neviděl. Musel jsem jednat, nejsem typ na povídání. Vlastně se mi to povídání líbilo. Já už sám nevím. Vím jen jak se čas krátí na dokončení sázky.
Peter
Přišel jsem na tenhle mejdan jen kvůli ní. Mám za úkol jí udělat peklo a tak se i stane. Bavila se s týpkem snad nemám špatné info a nemá borce.
Po téhle úvaze se začli líbat a ona mu dala facku, ta mlaskla. Už jsem si myslel, že je to vše pravda, ale tohle mě zarazilo. Proč dává facku klukovi, když její náplní života je šukání a namotávání?
Holka ještě zažije peklo a rozmyslí si jakou cestou se rozhodne jít. V tom jsem si vzpomněl na svou minulost...
Jaká je Peterova minulost?To se dozvíte v další kapitole. Dnes jsem přidávala trochu víc, protože byl čas. Omlouvám se za chyby jestli tam nějaké budou.
ČTEŠ
Nech mě být!
RomansaCo se stane, když na sebe na party narazí holka, která nedokáže milovat a má kluky jako hračky na jednu noc a kluk, který se ztrácí v počtu sexuálních partnerek? Může něco takového fungovat? Dotáhnou to k happy endu nebo vše skončí jinak než by oba...