Kyra
Najednou mě popadl a svalil na postel, ucpal mi pusu a řekl....
,,Teď jsme sourozenci vždy jsem si přál sestru. Teď budeš dělat co ti řeknu baby." ,,Nikdy tě nebudu poslouchat,"řekla jsem tiše a lapala po dechu. Třásla jsem se.,,Tvůj otec se teď muchluje s mojí matkou a poslal mě ať se sblížíme. A já mám pro tebe nabídku. Vyhul mi ho a nikdo se nedoví o tobě pravdu." Dělalo se mi z něj špatně. Ale hlavně jsem nechtěla pošpinit pověst otce.
,,Ne!!"odvětila jsem. ,, Jak myslíš princezno, měla si na výběr." ,,Tak teda jo," tuhle hru jsem prohrála. Zvedla jsem se a šla jsem zamknout pokoj aby nás nikdo nepřekvapil. Bylo mi do breku.
Ten zmetek si mezitím sundal kalhoty, takové ponížení. Šla jsem k němu, zavřela jsem oči a spolykala pár slz co mi ukáply. Dala jsem si ho do pusy a chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou.
Konečně jsem cítila v krku tu odpornou chuť a mohla přestat. Rozbrečela jsem se. ,,Hodná holka, vidíš jak to jde." Chtěla jsem umřít.Takové ponížení. Nikdy jsem nechtěla takhle dopadnout. Styděla jsem se. ,,Nebul, udělala si dobrou věc, dívej," řekl ten zmetek a ukázal mi mobil. Ten hajzl si to natočil. ,,Teď půjde celá tvá pověst doprdele," zasmál se.
,,Prosím nedělej to, udělám cokoli." prosila jsem ho. ,,Jedna věc by tu byla, ale ta je nemožná," řekl Peter a měl v očích smutek. Ono to má i city. ,,O co jde?"zeptala jsem se. ,,Donutíš Grace, ať se ke mě vrátí." ,,Kdo je Grace?"zeptala jsem se.
Sedla jsem si a on mi vše řekl dopodrobna. Bylo mi ho líto. Pak jsem si vzpomněla čeho je schopný a Grace by byla blbá, kdyby se k němu vrátila. Mě šlo o krk takže jsem souhlasila. Nemohla jsem si dovolit krok vedle.
Dal mi na ni číslo a odešel. Nechal mě tam. Bylo mi špatně, běžela jsem na záchod vše vyzvracet. A spustil se další proud slz. Za co mě tak trestáš?ptala jsem se stropu.
Musela jsem jednat. Našla jsem si Grace na facebooku. Vypadala šťastně a byla opravdu nádherná.
Peter
Ta malá svině je moje poslední šance vrátit se ke Grace. Měl jsem v plánu sice něco jiného, ale i tak jsem spokojený. Umět to uměla. Co holka neudělá, proto, aby zachránila pověst rodiny. Zasmál jsem se sám pro sebe.
Video jsem poslal Fredovi. Aby viděl, že svou dohodu držím. Neodpověděl mi. Snad to video nepoužije špatně. Je schopný všeho. Prej měl dokonce holku, kterou mlátil a znásilňoval. Tím si získal u kluků respekt a všichni ho obdivovali. Chudák holka. V ten moment jsem ještě nevěděl, že já tu holku lituju a mezitím ji i vydírám.
Zapl jsem si facebook. Psalo mi pár holek jako vždy, nic nového a pak jsem si všiml něčeho a zařval jsem ,,DOPRDELE!!"
Co Peter viděl? Jaký máte na něj názor?Zajímá mě Váš názor❤
ČTEŠ
Nech mě být!
RomanceCo se stane, když na sebe na party narazí holka, která nedokáže milovat a má kluky jako hračky na jednu noc a kluk, který se ztrácí v počtu sexuálních partnerek? Může něco takového fungovat? Dotáhnou to k happy endu nebo vše skončí jinak než by oba...