Uchylné myšlenky

35 6 2
                                    

Mike

Nemůžu si ani za boha na nic vzpomenout. Mám totální okno. Nejspíš mě zdrogovali. Pořád myslím na Kyru...

Byla to jediná holka, která mě viděla jako nikdo. Mnohokrát jsem si představoval bezpočet scén. Ve kterých hraje hlavní roli. Jedna se mi vryla do paměti...

Kyra zaklepala na mé dveře. Já otevřel. Měla na sobě krémový kabát a lodičky stejné barvy. Prohrábla si vlasy a já toužil jí ty vlasy prohrábnout a cítit jejich vůni a jemnost. ,,Ahoj mohu?" ,,Jistě, pojď dál!" Vpouštím ji do domu. Kráčí s gracii jak umí jen ona a ladně houpe boky.

,,Posaď se," nabídnu jí. ,,Díky, jsem tu, protože si chci promluvit, a ujasnit si pár věcí." To mě zarazilo. O čem by se mnou chtěla mluvit? ,, Začni," vybídnu ji. ,,Jde o to, že už dlouhý čas toužím po jedné věci..."nahlas polkne a pokračuje: ,, chci cítit tvé tělo na mým a abys ze mne vydupal duši." To mě zaráží.

Přistoupí ke mě. Svlékne si kabát, k mému překvapení má na sobě jen krajkové prádlo. Cítím tvrdost mezi nohama a toužím z ní vymrdat duši. ,,Kroť se Miku"uklidňuju se v duchu.

Najednou si sedne Kyra obkročmo ke mě a začíná mě líbat. Nejdřív rty a poté krk. Začíná svlékat mé triko a já se nechávám unášet okamžikem. Mapuje si pusou cestu po mém břichu směrem k rozkroku. Cely hořím. Jsem tak nadržený. Svlíkne mi kalhoty a dá si mou chloubu celou do pusy. Nikdy jsem se necítil tak skvěle.

Svlékam jí podprsenku jednou rukou. A laskám jí ňadra rukou a poté pusou. Zavzdychá. Pokládám ji na gauč a svlékám jí kalhotky. Je vlhká. Dám hlavu mezi její klín a ochutnáváychutnávám si ji ve velkém. Vzdychá. Zasunu do ní prst a krouživým pohybem ji pomáhám k hlasitému orgasmu.

Poté ji svého tvrdého ptáka vkládám do ní. Zavzdychá a mě to přijde jako rajská hudba. Přidávám a slyším ,;oh můj bože, ještě už budu." Stahuje se a já cítím jak vybuchuje v krásný orgasmus.

Otáčím si ji a jedu zezadu na plno. Chytnu ji za vlasy a tahám jí za ně, je jako v extázi. Cítím její další stáhnutí a další orgasmus a vybuchuju s ní. Byt zaplní náše vzdechy a já se cítím jako chlap.

Poté se vždy vzpamatuju a jsem v pokoji sám s trenkama mokrýma jako by ta představa byla reálná. ,, Co to kurva má znamenat?"

Je tady další díl po dlouhé době, sice trochu erotičtější, ale snad budete spokojení. Like potěší a děkuju za podporu 😘😍

Nech mě být!Kde žijí příběhy. Začni objevovat