Kyra
Po včerejšku jsem byla vzhůru celkem brzo, zbyl mi čas na nalíčení a vybraní nejlepšího kousku oblečení. Chystala jsem se do pekla jinak řečeno školy.
Sešla jsem dolů po schodech a pozdravila otčína. ,,Hodím tě do školy, mám pohovor blízko tvé školy." Přijet do školy v mercedesu, kdo by si to nepřál?Přesně já, další důvod k ponižování. Největší ponížení mě však čekalo ve třídě.
Přišla naše třídní, co nás má na agličtinu a oznámila nám, že za chvíli přijde nový spolužák, doufá, že ho vezmeme mezi sebe a v krátkosti ho představila. Co jsem zachytila bylo: Peter, rád navrhuje tetování, vyhodili ho ze školy z neznámých důvodů(které později, bohužel zjistím na vlastní kůži).
Po únavném 5 minutovém proslovu třídní, konečně náš rebel přišel. Ihned jak vešel, měla jsem husí kůži. Možná by mě přitahoval kdysi, ale teď jsem z něho měla špatný pocit. Jediné volné místo bylo samozřejmě vedle mě.
,,Sedni si vedle Kyry! Kyro dej si ten bágl a bordel pryč z lavice!"pronesla ostrým hlasem a odešla.
,,Čau baby" pozdravil mě hrubým hlasem. ,,Ahoj a neříkej mi baby"protestovala jsem. ,,Nedělej drahoty a vyhul mi ho, prej ti to nedělá problém. Tak pojď vypaříme se na záchody a ty mi to uděláš pusou, co ty na to?"
Seděla jsem jak bych přimrzla. Není tady ani 5 minut a ví o mě vše. ,, Sorry malé ptáky nehulím" odvětila jsem drze a pro sebe jsem se usmála. ,, Budeš si přát abys mi toto nikdy neřekla" odpověděl Peter a políbil mě mě na krk, zvedl se a chtěl odejít ze třídy. ,,Kampak?" zeptal se ho náš fyzikář. ,,Pryč, vedle té děvky nestrávím ani minutu. Urážet se nenechám."
Všechny pohledy třídy se otočily na mě. A já si v duchu pomyslela: DALŠÍ ZASRANÝ DEN V MÉM ZASRANÉM ŽIVOTĚ.
Bohužel den ještě nekončí a mě čeká hodina občanské nauky. Zrovna bereme sexuální výchovu jako by jsme to my 18 letí potřebovali. A učitelka se vždy na mě dívá zvláštním pohledem. Co když i učitelé už ví co dělám ve volném čase. Přijde mi zpráva: Dneska u tebe ve 2 pořádně tě ošukám jako minulý týden. A. Už mě to přestává bavit můj život má jasný spád. Umřu sama, se vzpomínkama jak jsem namotávala kluky a jen je využila na sex. Má SMSka zněla výstižně: Dnes uz neco mam.K
Je čas na změnu!!
Co myslíte? Povede se Kyře změnit nebo raději zůstane u namotávačky. Zajímá mě vaše teorie ❤
ČTEŠ
Nech mě být!
RomanceCo se stane, když na sebe na party narazí holka, která nedokáže milovat a má kluky jako hračky na jednu noc a kluk, který se ztrácí v počtu sexuálních partnerek? Může něco takového fungovat? Dotáhnou to k happy endu nebo vše skončí jinak než by oba...