Din perspectiva lui Jennifer :
Somnul imi este tulburat de alarma ce imi da de stire ca trebuie sa ma trezesc pentru a merge la munca . Reusesc sa opresc cu greu alarma ce suna incontinuu .
Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre fereastra pentru a trage draperiile si pentru a deschide geamul.
Ma bucur ca si astazi o sa fie vremea la fel de frumoasa cum a fost si ieri. Ma intorc pe calcaie si merg spre pat , pentru a-l face . Dupa ce termin cu aranjatul patului , ies din camera si ma indrept spre baie pentru a ma spala pe dinti si pe fata . Termin repede si cu asta , asa ca o iau la fuga pana in camera mea .
Ma pun in fata sifonierului , unde ma uit pret de cateva minute la toate hainele ce stau asezate in el . Imi aleg repede o fusta cu imprimeu floral si un maiou alb. Dupa care imi deschid sertarul cu lenjerie intima si imi aleg de acolo un sutien .
Ma imbrac repede , deoarece astazi nu as vrea sa mai intarzii asa cum o fac mai mereu. In picioare aleg sa-mi i-au o pereche de balerini albi asortandu-se cu maioul. Trec de cateva ori cu peria prin par si il las desfacut .
Astazi decid sa nu ma mai machez . Dar adaug putin ruj pal , de culoarea piersicii si totul este perfect . Imi i-au geanta in care imi pun tot ce-mi trebuie , inclusiv ochelarii de soare ca poate v-oi avea nevoie de ei.
Cand totul este in sfarsit gata , ma duc in bucatarie pentru a ma intalnii cu Jeanette ca sa mergem la magazin .
In apartament este o liniste totala . Ma asez pe scaunul din bucatarie si astept sa vad daca ca Jeanette isi v-a face prezenta . Vazand ca nu apare decid sa merg in camera ei sa vad ce ii i-a atat deoarece , in 15 minute trebuia sa fim la magazin .
Intru fara sa mai bat , si sunt surprinsa sa vad ca Jeanette inca dormea . Ma apropii de patul ei si incep sa o zdruncin putin , zicandu-i :
- Jeanette , trezeste-te ! In mai putin de 15 minute trebuie sa fim la magazin si tu nici macar nu te-ai trezit. ii spun pe un ton destul de alert
- Jenn , astazi nu o sa merg la magazin deoarece sunt mult prea obosita . spune mai mult somnoroasa decat treaza
- Si eu cu cine o sa merg ? Si de ce nu mi-ai spus asta aseara ?
- O poti lua pe prietena ta Gracie , si asa o sa mergeti impreuna . Si nu ti-am spus aseara fiindca nu am stiut ca astazi o sa fiu asa obosita .
- E o idee buna ! In fine te las sa dormi , daca mai poti. spun razand
- Okay ! Si da o sa mai pot dormii , caci la cat sunt de obosita...
- Da , da ! Si apropo vezi ca i-au masina . Paa !
- Pa , Jenn !
Am iesit din casa ca o tornada . M-am indreptat rapid spre masina , in timp ce o apelam pe Gracie . Nu dupa mult timp , blondina raspunde la telefon .
- Neata blondino !
- Neata si tie, sateno ! Dar de ce ma suni asa devreme ?
- Pai astazi vreau sa vii cu mine la parfumerie . Si in 10 minute sunt la tine in fata blocului.
- Stai , ce ? In 10 minute ? Eu de-abia m-am trezit , pardon m-am trezit si tu vrei sa fiu gata in 10 minute ? N-as prea crede .
- Daca nu ai fii vorbit atat la telefon acum ai fii terminat de spalat pe dinti si pe fata . Si mersii ! Te-am pupat !
Am inchis apelul fara a m-ai astepta vreun raspuns din partea ei. O iubeam pentru ca intotdeauna ma ajuta , imi dadea sfaturi si pentru ca ma accepta cu toate idioteniile mele.
Am urcat rapid la volan , trantind usa destul de tare . Daca ar fii fost Jeanette de fata mai mult decat sigur mi-ar fii facut o morala de toata frumusetea . Am pornit rapid din parcare indreptandu-ma spre Graice . Adoram sa merg cu viteza , dar cand sora mea era cu mine ma limitam la cea legala. Cand conduceam comform legii ma simteam ca o batranica ce de-abia reusea sa faca cativa pasi in cateva minute pe deasupra mai luand si o mica pauza .
***
Ajunse in sfarsit la magazin dupa vreo 10 - 20 de minute intarziere , isi fac aparitia si primii clienti .
Acestia au zabovit ceva in magazin pana la gasirea parfumului preferat . Dar cand l-au gasit l-au cumparat si au plecat fericiti . Promitandu-ne ca vor revenii.
La scurt timp dupa ce primii clienti ne-au calcat pragul , isi face aparitia un baiat inalt , corpul lucrat , parul fiindu-i cret iar ochii... ochii lui erau verzi si straluceau mai ceva ca un diamant . Eu si Gracie ii analizam fiecare miscare dandu-ne una alteia coate pe ascuns fara ca el sa ne vada .
Acesta se uita la doua parfumuri nefiind hotarat pe care sa il aleaga asa ca imi fac curaj si ma aproprii de el putin timida si il intreb :
-Acestea sunt parfumurile pe care le-ai dori?
Acesta se intoarce rapid si imi raspunde :
- Ahh , da ! Dar nu stiu pe care sa-l cumpar deoarece ambele imi plac la fel de mult.
- Ai vrea sa te ajut ?
- Da , da vreau ! spune dandu-mi un zambet de milioane . Si oh Doamne , gropitele acelea ... deja imi simt picioarele cum mi se inmoaie .
- Pai atunci sa vedem ! Cel pe care il ai in mama dreapta, este facut pentru barbatul misterios , seducator ce poate doar printr-o singura privire sa dea pe spate orice fata .
Iar cel din mana stanga , are un miros specific barbatului elegant , dar in acelas timp rau .
- Aham ! Si daca ar fii dupa tine , tu pe care mi l-ai recomanda ? zice zambind strengareste si uitandu-se foarte atent la mine.
- Erm , pai ... ambele miros foarte bine . Dar cel mai mult cred ca ti s-ar potrivii primul . am spus putin rusinata , obrajii mei deja luandu-mi foc .
- Mhmm ! Pai atunci pe acesta il voi cumpara .
Nu am zis nimic , asa ca m-am indreptat spre casa de marcat . Acesta mi-a inmanat parfumul pentru a-l scana , ca mai apoi sa i-l pun intr-o punguta .
- Multumesc pentru ajutor ! Si poftim banii . mi-a facut subtil cu ochiul
Nu am luat in considerare gestul asa ca i-am raspuns ca si cand nu as fi vazut ceea ce mi-a facut .
- Pentru putin ! Doar asta imi e meseria , sa ajut si sa servesc clientii.
- Da ! Sper sa ne mai intalnim . Pa - pa !
- Si eu ! Pa ! am spus mai mult in soapta
M-am uitat lung dupa el cum iese din magazin si urca in masina lui neagra . Acesta pleaca val-vartej din parcarea din fata magazinului .
Sper sa va placa . :3 Kisses ! :*
CITEȘTI
Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]
FanfictionJennifer Evans , o fată de 19 ani , ce locuieşte împreună cu sora ei mai mare , Jeanette Evans ( 21 ani ) într-un apartament destul de mare din centrul Londrei . Jennifer ajunge să se îndrăgostească de Harry Styles . Acesta este un băiat bun da...