Din perspectiva lui Harry :
Simteam cum agitatia , nervozitatea imi umbla prin corp , declansand toate starile deodata . Acum ma puteam compara cu un anotimp in care se aflau defapt toate anotimpurile . Eram mai stresat ca niciodata , nici nu stiu cand am ajuns la masina , nu stiu nici cand am inceput sa conduc , sa ma gandesc . Am cazut intr-o lume a gandurilor , intr-o lume complicata , o lume a cruzimii si a prefacatoriei . Daca as putea chiar aici si chiar acum sa o dau jos din masina , sa o opresc sa nu ajungem acolo . Daca mi s-ar strica masina acum , pentru a nu mai putea ajunge acolo , as fi recunoscator , as fi cel mai fericit . Recunosc , mi-e frica sa nu o pierd si pe ea , doar din vina mea , ca am decis sa o bag si pe ea in viata mea , dar doar simpla ei prezenta si dragostea mi-ar mai putea schimba destinul , ea e singura ce mai poate sa ma contoleze , sa ma repare . Fara ea sunt ca o masina ce odata si-odata tot o sa ajunga la dezmembrari .
Priveam fix drumul din fata mea , degetele mele modelandu-se pe volanul masinii , strangandu-l mai ceva ca un sarpe cand incearca sa isi sufoce prada . Imi muscam buza , pana dadeam de gustul metalic si sarat al sangelui . In momentul de fata imi venea sa urlu de greseala pe care o fac , nu ca pe din-nauntru nu as face-o .
Simt o atingere fina si calda , ce ma mai relaxeasza , domoleste putin . Era palma ei pusa peste a mea , incrucisandu-si degetele cu ale mele . Mi-am intors pentru o clipa capul spre ea , pentru a ma putea bucura de zambetul ei cald , care incerca sa ma calmeze , rugandu-ma din priviri sa ma linistesc , deoarece totul o sa fie bine atata timp cat eu sunt langa ea . Dar ce o sa se intample cand pentru o secunda eu nu voi fi langa ea ? Ce ? Cine o sa fie langa ea sa o ajute , sa o salveze ? Nimeni ! Nimanui nu-i pasa de durerea , chinul prin care trece o anumita persoana . Toti te lasa sa mori ca un caine abandonat , bolnav . Nimeni nu se mai uita la tine cu aceasi ochi , atunci , cand ai intrat in probleme . Aunci toti te ignora , atunci toti te lasa . La bine toti iti sunt alaturi , la greu nimeni nu mai e , parca s-ar fi evaporat .
- Harry , esti prea incordat . Calmeaza-te ! vocea ei linistitoare si angelica imi rasuna in urechi
Un zambet micut mi-a aparut pe fata , la incercarea ei de a ma calma , desi stiu ca ea era mai incordata , mai panicata , mai stresata ca mine , dar cu toate astea continua sa ma linisteasca pe mine .
I-am dus palma la buzele mele , sarutandui-o . Palma ei era atat de catifelata , mica in comparatie cu a mea , era calda .
- Iubito , ti-o recunosc , sunt incordat , mi-e teama sa nu te pierd , ca nu cumva sa patesti ceva din cauza mea . Nu as suporta sa te vad alaturi de altcineva , sa te vad fericita langa el , desi , as fi intr-un fel bucuros , ca tu esti in siguranta si ca esti fericita . Dar stiu sigur ca nu as mai fi eu , sa te vad , sa te stiu langa acel el . Nu mi-as putea imagina ca el , sa te sarute , sa te atinga , nu . Nu admit ca acela sa sarute ceea ce imi apartine , sa atinga ceea ce iubesc . Intelegi , fara tine sunt un nimic , sunt un om fara suflet , fara inima , sunt ca o umbra pe pamatul asta , nimic nu mi-a mai ramas , in afara de tine ... mi-e teama sa pierd iubirea , mi-e teama sa nu fac un pas gresit si sa scap norocul ce mi-a fost dat , odata aparut cu tine in viata mea . spun cuvintele atat de greu , dupa fiecare cuvant simtind cum aerul dispare .
Ochii ei erau inlacrimati , avand o lucire mai puternica din cauza lor . Buza inferioara ii tremura , desi colturile buzelor erau arcuite intr-un zambet timid . Nu mai pot sa o mai vad plangand , simt cum imi iau campii , dar ea ? Care sigur simte cum se prabuseste ducand tot acest infern in spate . Trebuie sa fac cumva sa il iau , sa ii usurez munca .
- Iubito , nu ... nu termin ce am de spus , ca Jenn , vorbeste peste mine
- Nu , Harry , taci si asculta-ma bine . De cate ori trebuie sa ti-o mai repet ca nimeni si nimic nu ma mai poate lua de langa tine , nimeni nu ma poate da la oparte ... in afara de tine . Harry , trebuie sa intelegi ca am intrat in lumea asta a ta , si am promis ca o sa fiu puternica , ca o sa fac fata , ca nu voi ceda indiferent de ce s-ar intampla . O sa incerc din rasputeri sa lupt ana la ultimul gram din viata mea pentru aceasta iubire , pentru tine , pentru noi . Nu voi lasa pe nimeni sa ma abureasca cu vorbe , nu voi lasa pe nimeni sa mi te ia , sa ne desparta . Nu ma vei pierde niciodata , nu am cum sa pierd o parte din mine , nu am cum sa las sa pierd ceea ce iubesc pana peste cap . cuvintele ii parasesc buzele , miscandu-i-se atat de magnific , dupa fiecare cuvant spus
CITEȘTI
Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]
FanfictionJennifer Evans , o fată de 19 ani , ce locuieşte împreună cu sora ei mai mare , Jeanette Evans ( 21 ani ) într-un apartament destul de mare din centrul Londrei . Jennifer ajunge să se îndrăgostească de Harry Styles . Acesta este un băiat bun da...