Capitolul 17

3.1K 125 3
                                    

Dupa cateva minute bune in care am tot intrat , cautat si probat haine . Am intrat intr-un magazin ce avea si diferite rochite , nu numai blugi , tricouri , maiouri si alte chestii de genul , asa cum avea marea majoritate a magazinelor de aici .

Am inceput sa ma uit prin tot magazinul , cautand ceva care sa-mi placa si totodata sa-mi vina si bine . Mda ... sunt mai complicata si pretentioasa la haine , si daca stau bine sa ma gandesc , nu numai la haine , ci si la alte lucruri . 

Ochii mi-au picat pe-o rochita cu un model floral , pe un sacou albastru , o pereche de pantaloni albi ce erau drepti , si eleganti in acelsa timp , fata de restul perechilor de pantaloni si pe o camsa putin transparenta de aceeasi culoare ca si sacoul . Le-am luat pe toate si m-am indreptat spre cabina de proba uitand de tot de Harry , care se tinea dupa mine . Practic , el s-a oferit sa ma insoteasca , deci trebuie sa suporte consecintele la care este supus . Si prin consecinte ma refer la faptul ca trebuie sa intre cu mine in fiecare magazin , sa ma astepte pret de cateva zeci de minute pentru a ma decide ce sa-mi cumpar , pentru a ma reintoarce intr-un anumit magazin pentru ca am uitat sa-mi iau ceva , sau am vazut ceva ce-mi place si trebuie sa-l cumpar neaparat . 

Am intrat in cabina , tragand draperia neagra ce-mi oferea intimitatea de care aveam nevoie pentru a-mi putea proba hainele linistita . Am decis sa probez prima data rochita , deoarece imi era mai usor asa .  M-am schimbat rapid de hainele cu care eram imbracata , si mi-am luat rochita pe mine , ea mulandu-se foarte bine pe corpul meu , scotandu-mi mai mult formele in evidenta . Niciodata nu m-am considerat o fata destul de frumoasa , atragatoare sau perfecta ... pentru ca , nu eram asa . Pana la urma nimeni nu este . M-am mai uitat inca o data in oglinda , inainte de a trage draperia , pentru a-i arata si lui Harry . Aveam mare nevoie de parerea unui baiat , in momentul acesta , deoarece ei erau cei mai sinceri in situatii de genul . 

- Deci , cum imi sta ? Cum ti se pare ? l-am intrebat putin timida pe Harry , privindu-i expreia fetei , care parea ... uimita ? 

- Wow ! Arati mirific ! Si rochia asta ... iti vine atat de bine . Parca ar fi facuta special pentru corpul tau. spune analizandu-ma din cap pana-n picioare si invers 

- Multumesc ! am spus zambindu-i Eu una credeam ca nu-mi sta bine . am spus incercand sa aflu cat mai multe despre ceea ce credea despre rochia mea . 

- Doamne , cum sa crezi una ca asta ? spune , apropiindu-se de mine Iti sta mai mult decat bine . Iti sta perfect ! spune prinzandu-ma de mana si tragandu-ma mai aproape de el 

Doar am chicotit la auzul vorbelor lui , in semn de multumire . Sper sa fi inteles asta , daca nu am lasat de inteles ca m-am rusinat si inmuiat la vorbele lui . Ei bine , si asta s-a intamplat , dar ce conteaza atata timp cat a spus-o . 

- Ooh ! Imi place asa mult cand chichotezi atunci cand nu stii ce sa mai spui , imi place asa mult cand obrajii iti prind o culoare rosiatica din cauza vorbelor spuse de mine , a atingerilor mele si nu in ultimul rand , modul in care te privesc . imi spune acesta tragandu-ma in bratele lui mari si puternice 

- Erm ... e-eu m-ma d-d9c sa probez si restul hainelor . am spus desprinzandu-ma din bratele sale 

- De-abia astept sa te vad imbracata cu ele . spune el , in coltulm obrazului stang formadui-se gropita , din cauza zambetului stramb 

Nu i-am mai spus nimic , doar i-am dat si eu un zambet inainte de a intra in cabina sa probez si celelalte haine . 

Din perspectiva lui Harry : 

Am privit-o cum corpul mic , i se ascunde dupa acea draperie neagra , ce nu-mi dadea acces sa ii vad fiecare miscare , fiecare particica din corpul ei . Insa stiu ca acum , in cabina , zambea la tot ceea ce se intamplase cu cateva secunde in urma .  Ea era atat de diferita de restul , incat imi parea rau , ca ea mi-a picat in joc , nu a fost nimic cu intentie , dar , se pare ca a acum a ajuns in mainile mele , si nu mai are scapare pana nu-mi ating punctul culminant al acestui joc . Care sincer , nu-mi prea place sa-l joc cu toate fetele , deoarece stiu cat o sa sufere dupa aceea , cand vor afla purul adevar . 

Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum