Capitolul 27

2.5K 85 8
                                    

Ajunsa in sfarsit acasa , ma las sa cad pe canapeaua din living . Piciorele ma dor si-mi sunt si unflate . Era atat de bine sa stau pur si simplu si sa nu fac nimic , insa , din pacate , trebuie sa-mi aranjez prin camera deoarece era devastata , iar din moment in moment poate aparea si Gracie . Nu ca asta ar fi fost o problema , dar imi placea ca intotdeauna sa am ordine in camera mea si in restul apartamentului . Cred ca mostenisem aceasta boala pentru ordine de la mama . Colturile buzelor mi s-au arcuit intr-un micut zambet nevinovat , din cauza gandului ce mi-a zburat la fiinta pentru care as fi facut tot si care mi-a fost cea mai draga persoana , pe care am pretuito enorm . 

Cu chiu cu vai , reusesc sa ma pun pe picioare , desi , in talpa simteam cateva intepaturi mici . Am strambat putin din nas dar am continuat sa merg pana in camera mea . Intru in camera , si privirea mi se plimba prin camera la dezastrul ce reusisem sa-l fac . Ma indrept spre dulap si-mi scot un maiou negru si o pereche de pantaloni scurti de aceasi culoare . Imi dau jos sacoul , camasa si pantalonii . Raman doar in lenjeria intima , pana cand asez toate hainele la locul lor , inclusiv cele imprastiate prin toata camera . Cand hainele au fost asezate din nou la locul lor , mi-am imbracat hainele pe care le scosesem sa le imbrac . Imi trag repede maioul peste cap , si pantalonii ii trag usor pe picioare . 

Merg spre fereastra pentru a o deschide , si a lasa loc aerului curat sa-mi improspateze camera . Ma intorc pe calcaie si ma apuc sa imi aranjez patul . Pernele si patura zboara pe jos , urmand sa aranjez mult mai bine cearsaful cu model floral , la fel fiind si fetele de perna si cea de la patura . Dupa ce cearsaful a fost aranjat , am aruncat pernele in pat , urmate de patura . Imi pun mainile in sold si ma uit atent prin camera ca nu cumva sa-mi fi scapat ceva , insa nimic nu era acum la locul lui . 

Telefonul se aude sunand din living , si incep sa alerg pana acolo . Apuc telefonul si fara sa ma uit cine era raspund . 

- Da ?! spun , respirand greoi

- Ce face iubita mea ? vocea imiediat recunoscuta mi-a produs un sunet atat de placut auzului

- Harry ! tip eu 

- Chiar eu ! Scuze ca nu ti-am ras[uns , dar nu am putut eram la volan , plus ca nu l-am auzit . spune el Ai vesti bune sa-mi dai , nu-i asa ? adauga el 

- Mai degraba merge scuza cu " nu l-am auzit " decat cealalta . Si da , am vesti super bune nu ca bune . spune bucuroasa

- Mhm , sa auzim atunci ! spune , pe un ton misterios

- Pai , am fost acceptata la C.U.L . Si din toamna o sa incep cursurile . Si da , am intrat la Facultatea de Drept . spun , incercand sa mai diminuez din intrebarile ce incepeau sa se tina lant

- Ti-am zis eu ca vei reusi , ti-am zis , ti-am zis ! spune , el parand mult mai entuziasmat ca mine , ma bucuram ca si el se bucura odata cu mine

- Da ai spus . Dar acum nu te mai lauda atat . Plus ca nu am intrat datorita tie , si datorita mie . spun , putin inganfata

- Mhm ! face o pauza Mica si tafnoasa , asa cum imi place . 

Nu spun nimic , doar rad de ceea ce a spus . Ma opresc din ras , defapt incerc sa ma stapanesc , cand Harry isi drege vocea , ceea ce insemna ca vrea sa-mi zica ceva .

- Iubito , imi pare rau ca nu mai putem vorbi . Dar ma cheama seful si trebuie sa merg . Promit ca diseara vom vorbii mai mult . spune putin retras

- Okay ! Nu-i nimic , inteleg . zambesc eu , desi stiu ca nu ma poate vedea , dar asa il fac sa creada ca nu are nimic , desi eu ard pe din-nautru ca nu pot continua aceasta discutie la nesfarsit 

Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum