Capitolul 26

2.9K 97 2
                                    

Fruntea imi era lipita de geamul deja aburit , fiind cu totul cufundata in mii si mii de ganduri . Cum o sa rezit doua saptamani intregi fara el ? Cum ? Nimic nu este la fel cand el nu este in preajma mea , simpla lui prezenta ma face sa radiez de bucurie , asa cum nu am mai facut-o de foarte multa vreme . Stiu ca pare mult prea pompos , dar acesta-i adevarul , el a juns marea mea dependenta fara de care nu pot face nimic , el este cel care-mi da vlaga , bucurie , iubire si putere . Multi ar spune ca este aproape imposibil sa te indragostesti de cineva atat de repede , si tot atat de repede sa devii atat de atasat de el , sa ai atata nevoie de acea persoana sa fie langa tine , sa te sustina , sa te motiveze sa iti traiesti viata intr-un alt mod , cu mult mai fascinant decat inainte . Odata cu intrarea lui in viata mea , ce-i drept nu de foarte multa vreme , viata mea a prins un alt joc , pe care nu credeam ca o sa-l joc vreodata  , sau cel putin nici nu aveam curajul sa visez , dar se pare ca acum am ajuns sa-mi traiesc visul , alaturi de ceea ce iubesc , Harry . Doar simpla rostie a numelui lui ma face sa tresar si sa zambesc incontrolabil , reuseste cu-n singur zambet sa ma urce pana la cer , iar dupa sa ma coboare . 

In dragoste , nu tot se bazeaza pe incredere , respect , nadejde , comunicare , e adevarat ca acolo unde nu exista un gram de gelozie , putina cearta nu exista iubire , dar pentru a putea depasii toate obstacole iti trebuie puterea necesara , si nu , cand spun putere nu ma refer la forta , ci sa ai puterea necesara sa rezisti psihic , sa nu lasi pe nimeni sa te doboare doar cu cateva vorbe aruncate in vant , uneori neadevarate , trebuie sa stii cand sa lasi de la tine , sa stii cand si cui sa acorzi cea de-a doua sansa , a treia , a patra si de ce nu chiar si a cincea , desi uneori depasim acest numar , si ajungem sa ne calcam pe orgoliu si maine doar pentru a fi fericiti . Din punctul meu de vedere asa vad cum sta treaba cu iubirea , dar in tot ce am enuntat , am uitat sa adaug iubirea , fara de care nu am putea face nimic , sufletele ne-ar fi stinghere , intotdeauna intunecate . 

Realizez ca masina era deja oprita , cand mana lui Harry imi mangaie usor genunchiul , privindu-ma cu atata pasiune , ardoare si iubire . Pe fata sa era evident regretul , ca trebuia sa plece , sau poate asa vedeam eu , dar sper asa sa fie si sa nu ma insel . Vocea-i reagusita sparge linistea ce se lasase in masina , insa inainte de a incepe , trage aer in piept si-si drege vocea . 

- Stiu ca iti va fi greu , nici mie nu-mi va fi usor . Dar iti promit , ca o sa treaca repede , iar dupa aceea vom putea fi din nou impreuna , unul langa celalalt . Nu-ti face griji , asa cum ti-am promis , te voi suna zilnic , sa ma asigur ca esti bine , si sa-ti spun cat de mult am reusit sa ma indragostesc de tine , Jennifer , ceea ce credeam ca este imposibil . zambeste Inainte vedeam iubirea cu alti ochi , luam totul ca un joc de noroc , dar acum nimic din ce vedeam inainte nu mai vad si acum . marturiseste el , lasand loc suspinului sa-i paraseasca buzele 


Raman perplexa , la auzul cuvintelor rostite de catre Harry . Eu , chiar eu am reusit sa-l fac sa se indragosteasca de mine . Da , am distrus imposibilul , oficial sunt invincibila . Desi in minte ma motivam de una singura sa nu izbucnesc intr-un plans de toate zilele , dar lacrimile deja amenintau parasirea ochilor . 

Degetul mare al lui Harry , se grabeste si imi sterge lacrima ce mi se scursese pe obrazul deja rosiatic . O incruntatura ii apare pe chip , din cauza lacrimilor ce mi se scurgeau pe obraji in jos . Imi pare rau ca nu pot fi atat de tare pe cat as vrea sa fiu pentru el , dar probabil , asa reusesc sa ma descarc si sa-i demonstrez cat de mult il iubesc . 

- Nu vreau sa mai vad vreo lacrima pe acest chip , din cauza mea . Inteles ? isi mareste ochii si ma priveste patrunzator  

Printr-o simpla miscare a capului aprob . Si imi sterg lacrimile cu dosul palmei , si imi trag nasul . 

- Bun ! Nu vreau sa plec in Canada , cu aceasta imagine in minte , vreau sa te vad fericita , si sa-mi promiti ca te vei distra . Dar sa ai grija cu baietii , ca altfel vor ajunge hrana principala a Gheparzilor . ma avertizeaza Harry , pe cat de serios parea , pe atat de tare ii venea sa rad 

Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum