Dimineata , si-a facut aparitia mult mai repede decat ma asteptam . Telefonul a scos un sunet , in anuntarea ca am primit un mesaj . M-am intins somnoroasa dupa telefon ce se afla pe noptiera , cautandu-l ceva pana sa dau de el . Norocum meu a fost acela ca nu am trantit nimic pe jos , deoarece ochii imi erau inchisi , fiindu-mi inca foarte somn . Se pare ca nu mi-au fost de ajuns aceste ore , chiar daca am dormit buba .
Am deblocat telefonul , lumina puternica lovindu-mi ochii si facandu-ma sa ii inchid la loc pentru cateva secunde . Dupa ce am deschis ochii , numele lui Harry mi-a aparut pe ecranul telefonului . Buzele mi s-au arcuit imediat intr-un zambet radiant , ceea ce nu era normal pentru mine sa zambesc dis de dimineata .
" From Harry :
Buna dimineata , frumoasa mea ! Sper ca ai dormit bine aseara si ca te-ai odihnit in totalitate . xoxo "
Fara sa imi dau seama am inceput sa-i scriu si eu un mesaj .
" Buna dimineata , ursulet ! Da , am dormit bine , insa nu mi-au ajuns aceste ore pentru a ma odihnii total . xoxo
Send to : Harry "
Mi-am lasat telefonul pe pat , si m-am ridicat , incaltandu-mi papuceii de casa . M-am indreptat spre fereastra pentru a trage draperiile ce nu prea lasau lumina sa-mi invadeze in totalitate camera . Am fost surprinsa sa vad , ca pe cer se formau mici nori negrii , incarcati cu foarte multa furie . Ooh , nu din nou ploaie ! Nu , nu , nu ! M-am saturat pana peste cap de atata ploaie , insa ma bucura faptul ca am avut cateva zile numai bune de iesit in oras . Am deschis nervoasa geamul , pentru a putea lasa aerul sa intre in camera si sa o aeriseasca .
Telefonul a sunat din nou , ceea ce inseamna ca primisem mesajul de la Harry . M-am aruncat direct in pat , luand telefonul in mana si incepand sa citesc mesajul :
" From Harry :
Ursulet ? Pe bune ? Ceva mai putin siropos nu puteai gasi ? Ca de exemplu : aratosul , frumosul , magnificul , extraordinarul , adorabilul si multe altele . In fine , sa lasam asta de-o parte . Ce ai de gand sa faci astazi ? "
" Uhm , pai avand in vedere ca astazi nu pare sa fie o zi tocmai buna si frumoasa , o sa stau in casa studiind pentru admiterea la facultate . Si , probabil o sa ma uit la un film , o sa citesc , o sa ascult muzica si o sa-mi petrec restul timpului de sora , matusa , verisoara si prietenele mele . Cretul de tine ce are astazi in program ?
Send to : Harry
" From Harry :
Pai ... ma gandeam sa petrec timpul cu iubita mea . Dar avand in vedere ca ea are sa-si tina nasul numai in carti si alte chestii plictisitoare , o sa renunt la aceasta idee , pentru a te putea lasa sa inveti linistita pentru admiterea la facultate . Si la ce facultate dai sau ai dat ? "
" Nu trebuie sa renunti , fiindca o sa-ti misti curul ala pana la mine , si o sa stam impreuna , asa cum planuiai . Pai luni dimineata o sa merg sa ma inscriu la Colegiul Universitar din Londra ( C.U.L. ), care nu este departe de zona in care locuiesc eu .
Send to : Harry "
" From Harry :
Staim ca-ti place fundul meu , dar acum sunt suta la suta convins de asta . * fata epica * Uhm , Colegiul Universitar din Londra zici , huh ? Si ce facultate o sa urmezi acolo ? Facultatea de Arte si Stiinte Umaniste ; Facultatea de Stiinte Biomedicale ; Facultatea de Arhitectura ; Facultatea de Drept ; Facultatea de Stiintele Vietii ; Facultatea de Stiinte Sociale si Istorice , si daca mai sunt , nu le mai stiu . Este vreuna din astea ? "
CITEȘTI
Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]
FanfictionJennifer Evans , o fată de 19 ani , ce locuieşte împreună cu sora ei mai mare , Jeanette Evans ( 21 ani ) într-un apartament destul de mare din centrul Londrei . Jennifer ajunge să se îndrăgostească de Harry Styles . Acesta este un băiat bun da...