Capitolul 25

3.2K 101 3
                                    

Din perspectiva lui Harry : 

Mi-am facut un dus rapid , pentru a ma reintoarce in camera unde aveam sa o gasesc pe Jenn . Imi sterg corpul cu un prosop , dupa care mi-l infasor la mijloc . Ma mai privesc o singura data in oglinda , si-mi trec cu mana prin parul ravasit , ce-mi statea in toate partile , parasesc baia lasand in urma mea o baie de abur , ce se asemana foarte bine cu Sauna , pasii imi sunt rapizi , corpul parca fiindu-mi setat sa se indrepte spre dormitor . 

Cum am pasit in camera , am fost surprins sa o vad pe Jenn dormind . Buzele mi s-au arcuit intr-un mic zambet , insa constientizam ca nu la asta ma asteptam , nu era ceea ce voiam . As fi vrut , sa o gasesc inca treaza , sa pot s-o sarut , s-o imbratisez si sa ii spun cat de mult o iubesc . Insa , la ce folos toate astea , daca odata cu plecarea mea totul v-a lua sfarsit ? De ce toate atea cuvinte si sentimente impartasite in zadar ? De ce ? Mereu aceasi intrebare , desi ... nu tot ce am spus a fost doar pentru simplul fapt ca trebuia sa-mi intru in rol , ci .. pentru ca asa am simtit , asa m-a indemnat inima . 

Ma apropii usor de patul ei pentru a o invelii . O acopar cu mare grija cu plapuma ce era asezata la caatul celalalt al patului . Astept cateva secunde sa vad daca se trezeste , insa nimic . O sarut tandru pe crestetul capului ,  si decid sa o las sa doarma linistita , eu hotarand sa ies putin pe balcon , pentru a-mi putea pune toate gandurile in ordine . Sting lumina , si usa o las intre-deschisa , aruncandu-i o scurta privire inainte de a ma duce pe balcon . 

Deschid usa balconului , iar aerul rece mi se izbeste de piele facandu-ma instantaneu sa dardai , insa nu vreau sa ma duc sa am imbrac , deoarece ma simteam bine asa cum eram , desi multi m-ar fi crezut nebun , sa ies doar intr-un prosop pe mine , la frigul ce era afara , dupa o ploaie puternica . 

Incep sa ma gandesc , si sa incerc sa fac intr-un fel , sa reusesc cumva sa nu las ca ceea ce s-a aprins intre noi sa moara datorita mie . Nu , nu imi doresc ca asta sa se intample , nu vreau sa o las sa sufere din cauza mea , sa ii vad ochii cicolatii inundati de acele lacrimi , ce aduc numai tristete , durere , amaraciune si rani dure . Stiu ca inima imi spune ca este bine sa raman alaturi de ea , si sa incep putin cate putin sa-i spun despre mine si ceea ce fac , si sa ii demonstrez ei cat si mie cat de mult o iubesc , si cat de mult mi-as dori sa o pot avea langa mine pentru totdeauna , sa fiu eu cel care o protejeaza , care o faca sa zambeasca , care o ajuta sa treaca peste toate hopurile , care desi o raneste o iubeste , si reuseste sa o impece . Insa creierul i se impotriveste in mare parte , indrumandu-ma sa continui ceea ce am inceput , insa daca ar fi intotdeauna sa ne luam dupa ceea ce gandim si nu dupa ceea ce simtim unde am ajunge ? Nicaieri , corect ? Corect ! 

Dupa zeci de minute de gandire , hotarasc pana la urma sa imi ascult inima , si sa continui mica flacara ce s-a format si care sper sa continuie sa creasca . Insa aici intervine o problema . Cum o sa-i spun eu ei , ca la inceput a fost doar o alta fata cu care voiam sa ma joc , si voiam sa imi demonstrez mie ca pot avea orice fata , ca reusesc sa fac orice fata sa-mi cada la picioare , cum ? As putea sa-i insirui tot ce am avut atunci in minte , si sa ma trezesc cu zeci de palme peste fata , zeci de cuvinte dure adresate la adresa mea , si sa ma trezesc si fara ea . Trebuie sa existe o cale in care sa pot sa-mi cer scuze si sa ii deomnstrez in continuare ca eu o iubesc cu adevarat si ca nu mi-am dorit nici o clipa s-o ranesc . Insa , cum voi fi plecat doua saptamani , voi avea destul timp de gandit . 

Pleoapele incep sa mi se inchida , ceea ce inseamna ca somnul a ajuns si pe la mine . Intru inapoi in living , si ma duc la bucatarie pentru a-mi pune un pahar cu suc de mere . In apartament este o bezna totala , si astfel reusesc sa dau cu piciorul in masa din mijloc . Incep sa injur in soapte din cauza durerii , si sa-mi spun ca am fost cam lipsit de imaginatie cand am pus masa asta in mijloc , deoarece eu mai umblu seara cand nu pot dormi prin apartament . 

Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum