Capitolul 12

3.4K 167 4
                                    

Nu dupa mult timp , Harry a parcat masina in micuta parcare din fata selectei cafenele . Intr-adevar era o cafenea mai retrasa , dar totusi minunata . Acum inteleg de ce spune Harry ca aici se poate linisti atunci cand este nervos , stresat , suparat . Daca pe dinafara arata atat de frumos , inauntru cred ca era si mai si . 

Cand am observat ca Harry coborase din masina , am decis sa fac si eu la fel , doar ca , spre deosebire de el , eu m-am impiedicat si era cat pe-aci sa cad , insa am avut noroc cu Harry care m-a prins la timp , inainte de a face cunostinta cu asfaltul rece si umed de la ploaie , care insfarsit s-a oprit. 

In jurul taliei mele am simtit niste brate puternice , nici nu ma mira faptul ca m-a prins asa repede si m-a ridicat cu atata usurinta . Mi-am ridicat privirea , fiind inca socata dupa acel mic accident , si am putut sa-i observ micul zambet de pe buze , acele gropite iesind atat de mult in evidenta , era imposibil sa nu-i cazi in plasa , cand iti oferea un astfel de zambet .

- Inpiedicata mica ! a spus acesta chichotind 

- Hei ! Nu sunt eu devina ca masina ta e atat de inalta , iar eu sunt asa ... nu am apucat sa termin , ca el mi-a continuat concluzia 

- Asa neatenta si inpiedicata ? m-a intrebat ridicand din sprancene 

- Bine , poate asa o fi , dar ... oh , hai s-o lasam balta . am spus dandu-mi ochii peste cap , stiind ca avea dreptate , dar nu voiam sa-i recunosc . Nu imi placea sa ii recunosc cuiva ceva , cand stiu ca avea dreptate , deci asa ca mai bine ma opresc 

- Sa nu mai faci asta niciodata ! m-a atentionat acesta nestiind la ce se referea

- Ce sa nu mai fac ? am intrebat confuza 

- Sa nu-ti mai dai ochii peste cap in fata mea , nu suport asta ! a spus acesta pe un ton dur , dar imediat s-a apropiat si mai mult de mine 

- Aham ! Bine ! Si apropo , multumesc ca m-ai prins ! de data aceasta am decis sa il pup pe obraza , fara a-mi cere el asta . 

- Pentru putin ! a spus acesta fiind uimit de gestul pe care tocmai il facusem , dar imediat pe fata i-a aparut un zambet atat de molipsitor , incat nu am putut rezista tentatiei si i-am zambit si eu , putin stangaci .  Acum hai sa intram , afara este destul de racoare . 

Nici nu am observat aerul rece de afara , ci dimpotriva mie imi era cald . Normal ca nu am observat aerul rece de afara , daca el pentru mine , acum , era caldura ce-mi trimite mici electricitati in intreg corpul . Acesta nu a mai astepta sa-i raspund , asa ca m-a prins de mana , incrucisandu-si degetele cu ale mele . Nu am protestat ci dimpotriva imi placea la nebunie , asa ca m-am lasat condusa pana inauntrul cafenelei . Daca cineva cunoscut ne-ar fi vazut , ar fi zis ca suntem impreuna , dar defapt nu este asa ... nici eu nu stiu sigur ce suntem , probabil prieteni cu beneficii , sau doar eu sunt o prietena cu beneficii . 

Am pasit in cafenea si nu am fost deloc surprinsa sa vad cat de frumos era inauntru . Chiar daca inauntru predomina mai mult negrul si ... culorile inchise , era placut , atat de linistitor . Nu prea imi placea atat de mult ca lucrurile din jurul meu sa fie atat de sobre si monotone deoarece aveam un sentiment ciudat in privinta asta dupa accidentul cu parintii mei . Corpul mi-a tremurat la gandul ce tocmai mi-a invadat mintea , dar imediat l-am privit pe Harry si mi-a trecut . 

Ne-am asezat la o masa din spate . Imediat chelnerita si-a facut aparitia cu doua meniuri . Dupa ce ne-a lasat meniurile nu inainte sa plece i-a aruncat un zambet urias lui Harry , acesta la randul lui zambindu-i . Dar oare ea nu observa ca eram cu el ? Bine , nu eram iubita lui sau ceva dar totusi ... oh , la naiba cu asta , nu este nimic intre noi , nu trebuie sa ma tensionez atat pentru ca fetele ii zambesc . Dar normal ca ii zambesc cand el este ADONIS in persoana , oh Doamne ce se intampla cu mine ? Gata ma calmez , vocea mea interioara vorbind .  Dupa ce chelnerita a terminat cu sesiunea de agatat mi-a aruncat o privire  frustrata , posibil , in acest moment uitandu-ma ciudat la ea . 

Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum