Drumul a fost destul de aglomerat la aceasta ora , dar totodata foarte linistit , datorita linistei mormantale care s-a asternut in masina . Imi mut mana dreapta de pe volan pe genunchiul ei , mangaind-o usor , facand-o sa tresara iar pielea sa i se zbarleasca sub atingerea mea . O privesc cu coada ochiului , si ii pot observa expresia confuza dar in acelasi timp fiorii ce reuseam sa i transmit rapid in corp . Nu pot sa nu zambesc la tot ceea ce reuseam sa ii provoc , chiar daca ea nu o recunostea , eu stiam , ca in sinea ei se topeste usor , usor .
Mana am inceput sa mi-o plimb din ce in ce mai sus ajungand aproape de zona interzisa , insa nu o sa mai fie chiar atat de interzisa , cel putin nu pentru mine . Mana imi este oprita de a ei , si se trage mai in spate pe scaun , in asa fel incat mie sa-mi fie greu sa ajung pana la ea . Insa ceea ce nu cred ca ea nu constientizeaza este faptul ca pot opri masina asta chiar aici , nepasandu-mi ca incurcam circulatia , atata timp cat eu imi doream sa-mi statisfac micile nevoi de care nu mai avusasem parte de cand stateam potolit in incercarea de a primi ceva de la ea .
- Nu ... nu acum Harry ! vocea i se aude in masina foarte incet si cu cateva pauze scurte
- Okay , inteleg ! ii spun , indreptandu-mi privirea spre chipul ei , observand cum isi musca buza , si de pe fata scurcandu-i -se un firicel mic de transpiratie
Nu spune nimic , doar tace , ma prioveste si-mi zambeste . Oare putea sa ma faca sa o doresc mai mult de-atat ? Dar , aici intervenea o problema , ceea ce imi displacea .
- Cam cald aici , huh ? spun , razand intr-o parte , uitandu-ma la drum
- Poftim ? ma intreaba nedumerita
- S-a cam incins atmosfera . Adica in masina s-a facut cam cald ... iar tu ai inceput sa transpiri . Sau nu e din cauza ca e cald in masina , si eu sunt cel care a reusit aceasta capodopera? spun , uitandu-ma la ea , privind-o pervers - Si oh , iubito , daca din atat te-ai incins si te-au luat transpiratiile , nu stii ce o sa te astepte in pat . adaug , razand
Aceasta inghite in sec , dupa care isi dezlipeste usor buzele , facandu-si curaj sa-mi dea vreo replica de-a ei .
- Woo , woo , stai asa ! Cine a zis ca tu mi-ai facut asta ? Poate afara era un tip atat de sexy incat a reusit sa ma faca sa transpir instantaneu , doar privindu-ma . Si , astept sa ma uimesti , dar nu acum . spune ea , privindu-ma superior , pe fata ei facandu-si loc un mic zambet nazdravan
Cum am auzit asta , am pus o frana de am crezut ca o sa zbor direct prin parbriz , aterizand pe aici pe undeva . Observ ca ii cam place sa se joace putin cu nervii mei . Hmm !
- Daca vrei sa stii , eu sunt singurul care iti poate face una ca asta . arat cu mana spre ea Si , sper ca nu iti doresti ca toate potaile astea sa fie anihilate , si sa zaca asa frumos pe jos , nu ? Asa nu o sa mai aiba cine sa te faca " sa transpiri instantaneu " . fac cu degetele in aer , punand ghilimelele de rigoare
Ramane blocata cu gura usor deschisa , dupa care imi trage o incruntatura , ca de copil bosunflat , si isi incruciseaza mainile la piept , molfaindu-si limba-n gura nervoasa .
Ma apropii usor de ea , imi pozitinez o mana pe piciorul ei , iar cu cealalta ii cuprind usor fata , intorcand-o spre mine , ca mai apoi sa-mi lipesc buzele de ale ei , incepand astfel unul din saruturile acelea lente , dar care te innebunesc de cate placere iti puteau oferi . Ma desptind din saruta , si o privesc pret de cateva secunde , cum isi trece usor limba peste buze .
***
Harry imi deschide usa apartamentului , si pasesc tematoare in apartament , uitandu-ma in jurul meu , vazand aceasi imagine ca data trecuta , dovedind astfel ca aici nu a avut loc nicio modificare . Zambesc pur si simplu , fiind incantata si entuziasmata sa ma aflu din nou in apartamentul lui . Peste tot in jur , roia un miros atat de cunoscut si imbietor , era mirosul afrodisiac al lui Harry , care ma facea sa cred ca acum ma aflam intr-un Univers Paralel , rupt de realitate .
CITEȘTI
Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]
FanfictionJennifer Evans , o fată de 19 ani , ce locuieşte împreună cu sora ei mai mare , Jeanette Evans ( 21 ani ) într-un apartament destul de mare din centrul Londrei . Jennifer ajunge să se îndrăgostească de Harry Styles . Acesta este un băiat bun da...