Am putut sa le aud pe cele doua fete si pe sora mea care le-a deschis usa , acum vorbind cu ele . Aceasta le-a facut cunostinta cu matusa dupa care ne-a strigat:
- Jennifer , Jenny ! Au sosit Gracie si Jouanna .
- Venim imediat !
Jenny si cu mine am mai aruncat o privire in oglinda si prin camera , sa ne asiguram ca nu am uitat nimic .
Am ajuns in living unde le-am vazaut pe fete ca stateau pe canapea si vorbeau cu Jeanette si matusa Chelsea .
Tinutele lor erau foarte frumoase , specifice unei iesiri in club . Se vedea foarte bine ca erau informate in acest domeniu , deoarece aproape in fiecare week-end mergeau in cate un club . Se pare ca toate am optat pentru negru , in seara aceasta.
- Mergem ? am intrebat
Acestea s-au intors spre noi zambindu-ne . Imediat s-au rididact de pe canapea si au venit spre noi.
- Ce bine ne pare sa te revedem . au spus amandoua in cor , luand-o pe Jenny in brate
- Si eu ma bucur ! a raspuns aceasta , procedand la fel ca ele
- Mergem sau mai stam ?
- Mergem , mergem !
- Sa va distrati ! ne-a urat matusa , luandu-ne pe fiecare in brate
- Si sa speram ca ajunceti acasa ... intregi. a continuat Jeanette razand
- Promitem ! a spus Jenny
- Ati promis ! Nu uitati ! Pa !
- Nu , nu ! Pa !
Prin fata blocului tocmai ce trecea un taxi , asa ca Jouanna i-a facut semn sa opreasca.
Ne-am urcat toate in taxi , Gracie spunandu-i soferului unde voiam sa mergem .
Dupa 10 minute am ajuns si noi la destinatie . Gracie oferindu-se sa plateasca ea cursa .
Inca de afara se putea auzi muzica din club. Ne-am indreptat spre intrarea in club , unde am avut ceva de asteptat pana sa intram si noi , deoarece era o coada destul de mare . Coada continuand sa se mareasca din cauza tinerilor dornici de distractie .
Cand ne-a venit randul , in fata usii statea un barbat inalt si cu foarte multi muschi , cel mai probabil de la Steroizii pe care ii lua ca sa poata arata in felul acesta . Niciodata nu mi-au placut barbatii cu muschi exagerati .
Acesta ne-a analizat din cap pana-n picioare si invers , zambind si dand din cap .
- Ne lasi sa intram , sau ne ti afara , doar pentru ca vrei sa iti incanti privirea ? am intrebat vizibil nervoasa de atitudinea lui si din cauza ca asteptasem destul
- Normal ca va las ! Dar trebuie sa platiti ! a spus acesta zambind si uitandu-se in continuare la noi
- Atunci poftim banii ! Hai fetelor , sa intarm!
Clubul era foarte aglomerat chair si in timpul saptamanii , ceea ce insemna ca era unul renumit .
Aerul era inrespirabil din cauza mirosului exagerat de tutun si alcool . In club erau fel si fel de baieti si fete , in jurul catorva baieti roind asa zisele lor dame de companie .
Am vazut o masa libera aproape de bar , asa ca le-am aratat fetelor masa si ne-am indreptat catre ea . Cativa dintre baietii de acolo au inceput sa ne fluiere , unii incercand chiar sa intre in vorba cu noi , dar in halul in care erau , nu puteau sa formeze nici macar o propozitie corecta fara a se incurca .
CITEȘTI
Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]
FanficJennifer Evans , o fată de 19 ani , ce locuieşte împreună cu sora ei mai mare , Jeanette Evans ( 21 ani ) într-un apartament destul de mare din centrul Londrei . Jennifer ajunge să se îndrăgostească de Harry Styles . Acesta este un băiat bun da...