Capitolul 32

2.6K 101 7
                                    

Ochii mi se deschid usor , dand nas in nas cu micile raze razlete ce se strecurau printre draperii , asezandu-se comfortabil pe fata mea . Fierele lui Harry de par erau imprastiate pe fata mea , gandilandu-mi-o . Mi-am intors capul spre el. Dormea , dormea atat de profund si linistit . Un zambet mi-a aparut pe fata , din cauza momentului petrecut seara trecuta . Totul a fost magnific , iar acum , trezindu-ma langa el , in bratele sale , era ceva ce cu putin timp in urma , refuzam sa cred ca o sa se mai intample vreodata . Si uite-ma aici , langa el . Ma simt cu mult mai puternica , mai increzatoare in fortele mele , mai increzatoare in noi doi . Era posibil ca in doar cateva clipe sa ti se schimbe radical starea si viata pe care credeai ca o sa o ai de acum in colo ? Ei bine se pare ca este .

Alaturi de el am trait cu adevarat niste momente de neuitat . O sa ramana intepenite in mintea si inima mea multa vreme de acum in colo . In sfarsit primul nostru moment intim , dupa mult timp , dupa furtuna ce se asezase intre noi , se pare ca apele s-au linistit , lasand locu soarelui sa ne lumineze calea , bine-dispundu-ne , incalzindu-ne . 

M-am mai uitat odata la el inainte de a maridica si de a observa cum gura sa era usor intre - deschisa , sforaind usor , cateodata scotand si diferite sunete amuzante , facandu-ma astflel sa chichotesc . I-am dat cu mare grija bratul din jurul taliei mele , pentru a ma putea ridica si prepara micul dejun . 

Ma ridic din pat , si fac pasi mici si inceti pentru a nu face zgomt , riscand astfel sa-mi trezesc ursuletul . Stai , ce ?! I-am zis ursulet ? Uhm , dar nu suna chiar rau , dar nici prea bine . Il aud cum mormaie ceva in somn , fataindu-se in pat .  Ma apropii de dresingul lui Harry , deschid usile si scot de acolo o camasa de-a lui alba . O insfac imediat , si o iau pe mine . Imi venea chiar bine , iar parfumul sau era intiparit in camasa , activandu-mi simturile , purtandu-ma intr-o lume a viselor . Era parfumul pe care il recomandasem . Un zambet micut mi-a aparut pe fata stiind unde l-am intalnit si unde am vorbit pentru prima data . Acei ochi pe care ii visam mai mereu , acel zambet radiant , acea aliura incredibila . Am stiu de la inceput ca era ceva special la el , si am sperat ca o sa ajungem macar sa ne imprietenim , daca nu vor exista sanse de a forma un cuplu . Si uite-ma acum , langa el , exact asa cum am spus .

Incep sa fac pasi mici pana la usa , insa mici intepaturi si furnicaturi se simteau in zona mea  de jos , parca luand ceva foc in mine . Acum puteam spune ca eram de-a dreptul incinsa , ca de fiecare data cand Harry este prin preajma , sau cand gandul imi zboara la el . Ce se intampla cu mine ? Am luat-o pe aratura din cauza placerii oferite de Harry , si asta nu e bine , nu mai pot gandii rational , gandurile imi sunt imprastiate si amestecate , tot ce gandesc acum sunt numai lucruri fara sens si perverse . Se pare ca Harry m-a molipsit , si incet , incet ma transform in ceea ce este si Harry . 

Ajunsa in bucatarie , deschid usa frigiderului , analizand tot ce era in el , nestiind ce sa pregatesc . Inchid usa , si ma intorc uitandu-ma prin incapere , si in ochi imi sar fructele asezate in fructiera de pe blatul mobilei . Deschid aproape fiecare usa a mobilei cautand un bol , spre norocul meu , Harry era ordonat , si l-am gasit cu mare usurinta . Dintr-un sertar am mai scos un cutit , pentru a putea pune fructele . Iau cateva mere , piersici , clementine , nectarine si struguri pe care le asez sub jetul puternic al apei , spalandu-le . Le-am asezat pe marginea chiuvetei , lasandu-le sa se scurga de apa , timp in care eu taiam bananele , curatam 2 portocale , si un ananas . O portocala , am storso obtinand un suc dulce si aromat , cu foarte multe vitamine , numai bune pentru noi . 

Dupa ce am curatat si tocat mai tot , ramand acum doar cu ananasul , m-am apucat sa il tai , dar spre ghinionul meu , lama cutitului mi-a atins degetul aratator , trecand cu mare usurinta prin pielea mea fina si firava . Sangele curgea in cantitate mare , diferite picaturi de sange ajungand pe blat . 

Mi-am asezat mana sub apa , sangele imprastiindu-se acum in chiuveta , amestecandu-se cu apa . Mici intepaturi si o usturime mi-a strabatut degetul , rana fiind destul de mare , insa nu prea adanca . Am simtit doua brate puternice , inconjurate in jurul taliei mele , privindu-ma terifiat . Harry , ma intoarce cu fata spre el , luandu-mi mana stanga intr-a sa , analizand rana pe care mi-o provocasem din cauza neatentiei mele . Privirea ii era atintita pe rana mea , pe frunte zarindu-se incruntatura . 

Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum