!! Capitolul acesta contine scene sexuale . Cititi pe propria raspundere , nu voi fi vinovata cu nimic daca cineva va prins , eu mi-am facut datoria de a va anunta . Oricum , sper ca nu am fost prea vulgara . Lectura placuta ! :3
Din perspectiva lui Jennifer :
Stateam pe locul pasagerului , in dreapta lui Harry . Fruntea imi era lipita de geamul masinii . Priveam cerul innourat prin geamul deja aburit din cauza respiratiei mele grele . Am trecut cu dosul palmei pe partea aburita a geamului , stergand-o , pentru a putea avea acces la privelistea de afara . Totul era linistit , mult prea linistit . Strazile erau pustii . Inca nu inteleg de ce Harry era nervos si inca este , nu inteleg de ce mi-a vorbit asa , de ce s-a comportat astfel . Ceea ce nu mai pot intelege de ce este bun , dar totusi rau , de ce nu mi-a vorbit , de ce nu a spus un amarat de cuvant , de ce nu a facut un gest , ceva , din care sa pot intelege ceva . Ma induce in dilema , ma abureste complet .
Incep sa cred ca nu ne este bine impreuna , ca oricat ne-am stradui sa daramam zidul dur ce ne desparte , nu vom reusi asta niciodata . Acum ca i-am aflat trecutul , dar si prezentul ceva s-a schimbat . Nu ma mai consider in stare sa mai am incredere in el , incepe sa-mi fie teama de el , de persoana lui , de simpla lui prezenta , iar asta nu este de bine . Am suferit si m-a interesat prea mult acest noi , incat , acum la un mic obstacol sa dau frau liber a tot ce s-a intamplat . Trebuie se ma readun , sa ma linistesc , sa imi revin , sa pot sa fiu din nou ca inainte . Trebuie sa am din nou increderea deplina in Harry , nu trebuie sa imi fie frica de ceea ce iubesc .
Un oftat lung si apasat imi paraseste buzele cand masina lui Harry se afla deja in parcarea blocului sau . Stiam ca atunci cand vom ajunge in apartament , urma sa se intample ceva . O discutie mai aprinsa ca niciodata avea sa urmeze acum , dar nu este nimic , sunt pregatita . Trebuie sa fiu , doar trebuie sa aflu ce s-a intamplat cu el .
Am coborat din masina , fara a astepta sa vina el sa-mi deschida usa sau sa ma ajute sa cobor . Am izbit usor portiera , ca mai apoi sa imi vad de drum pana la apartament . Mi-am ridicat putin capul pentru a vedea cerul innourat . Norii negrii si furiosi prevesteau o furtuna . Cerul a fost acaparat rapid de acesti nori intunecati , acoperind stelele si luna .
Se pare ca vremea este exact ca noi acum . Pana acum era frumos , iar dintr-o data frumusetea a fost inlocuita de vremea urata , ce aducea cu ea furtuni puternice .
Mi-am vazut in continuare de drum , in spatele meu simtindu-l e Harry . Nu mi-am intors capul pentru a ma asigura , fiindca stiam ca este el , nu putea fi nimeni altcineva . Ii auzeam pasii apasati si grei , ii simtem respiratia grea si accelerata pe spatele meu , era agitat , la fel ca vremea de afara . Mi-as dori ca acum sa-l iau in brate si sa-l sarut in continuu , dar vreau sa aud ce are de spus , daca o va face , daca nu , il voi trage eu la raspundere cu tot .
Eram in fata usii , in fata acestei usi ce ne mai despartea pentru cateva clipe de calvarul ce urma sa vina odata intrati in apartament . Harry isi cauta cheile in buzunarul blugilor , cand le-a gasit le-a bagat in broasca usii , descuind usa , apoi deschizand-o lasandu-ma pe mine sa intru prima . M-am descaltat , si m-am indreptat spre bucatarie pentru a-mi pune un pahar de apa , simtindu-mi gatul foarte uscat . Spoturile de pe hol s-au aprins , facand o lumina galbuie , placuta ochiului .
Am luat un pahar din dulap si sticla de apa rece din frigider . Mi-am umplut paharul apoi am baut apa din pahar fara oprire . Apa imi aluneca rapid pe gat , umezindu-l . Cand am terminat de baut apa si de pus sticla inapoi in frigider si paharul in chiuveta , m-am intors , iar in fata mea statea Harry sprijinit de marginea mesei , c-o privire trista dar totusi nervoasa si agitata , iar palmele sale strangeau marginea mesei , degetele sale deja inrosindu-i-se de la stransoare .
CITEȘTI
Good but Bad ! || Harry Styles . FanFiction [1]
FanfictionJennifer Evans , o fată de 19 ani , ce locuieşte împreună cu sora ei mai mare , Jeanette Evans ( 21 ani ) într-un apartament destul de mare din centrul Londrei . Jennifer ajunge să se îndrăgostească de Harry Styles . Acesta este un băiat bun da...