#4#İşte Başlıyoruz

8.5K 587 51
                                    

Merhaba sevgili yoncalar🍀😊Kitabımıza oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın😉Medya Mert ve Hayat🦄🦄😍

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Hayat

Gözlerimi açtığımda beyaz bir ışık ve bana bakan 7 çift endişeli göz ile karşılaştım.

"Hayatcımcım iyi misin?"
Hayal'in dudağını ısırarak sorduğu soruya kaşlarımı çattım.

"Ne oldu bana?"
"Kanka, sen son basketi atınca bu Hayal malı da gaza gelip senin üstüne atladı."
"Malum kızımız birilerinin üstüne atlamayı çok seviyor."
Diyen Kuzey ile birlikte iki kişi hariç herkes gülmeye başladı.Biri ben biri de Hayal'di.

Ben Hayal'e ölümcül bakışlar yollarken o da Kuzey'e ölümcül bakışlar yolluyordu.

Sonunda Hayal bana döndü ve bana bir kedi gibi sırnaşmaya başladı. Gerçekten bir kedi gibi kafasını omzuma sürtüyordu salak.

"Ya kankaşkitom,sarışınım, bitanem beni affet ."diye bir yandan yalakalık yapan bir yandan da bana sırnaşan Hayal'i görmezden gelerek

"Şu işi baştan düzgünce anlatır mısınız?Dedim.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Masal'ın anlattığına göre ben basketi atınca üstüme atlayan Hayal yüzünden yere düşmüşüm ve başımı bir yere vurup bayılmışım.Ve beni revire götürmüşler hemen.Revire götüren kişinin Mert olduğu ayrıntısına takılmadım tabi ki.

"Hayal sen nasıl bir sığırsın yavrum?Kızı yere düşürüp bayıltmayı nasıl becerdin?"
Rüya'nın sorduğu soruyla Hayal'e gözlerimi kısarak bakmaya başladım.

Revirden çıktıktan sonra bizim eve gelmiştik.Şu anda da benim odamda oturmuş maçı konuşuyorduk.

"Rüya biçızlık yapma lütfen.Kapatalım şu konuyu bi anlık heycanla oldu yani.Hem işin iyi tarafından bakın. Maçı biz kazandık."

"Doğru diyosun.Şu cool dörtlü yarın bizim kölemiz oluyor."
Masal'ın bunu demesiyle hepimiz aynı anda kötü kadın kahkası atmaya başladık.

"Öhö öhö öhö."
Tabiki de Hayal'in tükürüğü boğazında kaldı saçmalamayın.

"Kızlaaaaaaarrr hadi yemeğe !"
Annem bizi yemeğe çağırınca Hayal'e Allah seni alsın bakışlarını atmayı bırakıp aşağı indim.Kızlarda peşimden indi.Hepimiz kurt gibi açtık.

"Vay vay Sema Sultan yine döktürmüş.Burnuma nefis kokular geliyor."

Rüya hemen anneme yağ çekmeye başlamıştı.Annem ve Rüya çok iyi anlaşırlardı.Annem sıkılınca Rüya'ı çağırir birlikte dedikodunun dibine vururlardı.

"Soğumadan gelin oturun.Bugün şanslı gününüzdesiniz.Yaprak sarma yaptım."

Annemin bu dediğiyle göz bebeklerim büyüdü.En sevdiğim yemek napayım.

"Valla sultanım maçtan sonra da en iyi yaprak sarma gider."
Diyip annemin yanaklarını vakumladım.

"Ne maçıymış bu bakim?"
Babamın sesiyle yanına koştum.

"Hoşgeldin yakışıklı babam."

"Hoşbulduk prenses te hayırdır yüzunde güller açıyor."
Babamın bu dediğiyle 32 diş sırıttım.

"Tabi güller açacak babacığım.Kızın bugün bir basketbol maçı kazandı."
Babam kocaman gülüp beni kolunun altına aldı.

"Kızların demek istedin heralde?İnanma sen buna Adnan amcacığım."
Rüya'ya dil çıkardım.

4 Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin