#30#Lanet Olsun...

3.4K 200 105
                                    

Hellööö... uzun aradan sonra ben geldimmm baya fazla beklettim galiba özür dilerim ama bunları telafi edebileceğimi düşüniyorum.
Sizi seviyorum💟🍀

MEDYA:KUZEY

Masal

Araya giren ve kapıyı açan kişiyle tüm dikkatler kapıya çevrildi önde Güneş ve arkasında bizim kızlarla içeri dalarlarken çok şaşırmıştım.Güneş'in gelebileceği aklımın ucundan bile geçmezdi.
Bu arada zaman kaybetmedim zeki aklım yine çalıştı kaslı kıza...
(Kıza benzeyen varlık o)
İç sesime bi yandn hak verirken şimdi onunl konuşmanın zamanı olmadığını fark edip kıza yumruk geçirdim içeri dalan güneş kız afallamışken saçına yapışmıştı. Hayal atlayıp kızın karnına vurmaya çalışırken Hayat fırsattan istifade bi yumruk da diyer taraftan geçirmişti.Bu sırda bizim salaknRüyadayerde duran diyer kızlara "gördünüzmü kankalım nasıl güçlü ayağınızı denk alın" bakışı atıyordu. Garibim napsın gücü anca buna yetiyo.

"İyi dövmüştük gız Masal" deyip saçımı karıştıran rüyaya yan yan baktım

Kızların hepsi bi köşeye savrulmuşken artık burda bi işimizin olmdığını düşünüp ordan çıkmaya yönelmiştik ta ki "bu burda bitmedi"

Aldırış etmedim çünkü sonuçta biz bu koca kaslı varlığı atlattıysak herşeyi atlatabilirdik.

Gece

Restorant tam anlamıyla muhteşemmmeeel biyerdi içeri girmeden hemen önce Masalın salak arkadaşının sevgilisi ve ekibini arabadan ineeken görmüştüm acaba onların ne işi vardı burda. Neysem ne içeri girdiğimde bizim kızların veee Güneşin burda olduğunu gmrünce gözşerimi pörtlettim güneş ne alakaydı ya?.

Kızların yanına ilerlerken kızların gözleride aynı ben gibi büyümüştü yani ben girdim içeri tabi büyücek şöyle havalı bi saç savuruşunun ardından kızların yanına yaklaştım ama tüm herkez bana bakıyordu. O an ne kadar mükemmeliyus bi kız olduğumu anladım. Kızlara selam verecekken hala öküzün tirene baktığı gibi bi yerlere baktıklarını farkettim. "Olummm bana baksanıza ya ben geldim tamam güzelimde artık orda deyilim önünüzdetim" deyip el salladım .Baktıklafı yerde Aras,Kuzey ve merti görmemle havam sönmüştü.

Olsun ben harika bi kızım allah allah.
Allahtan bakmadılar bana yoksa nazar falan deyer mazallah sonra bide güzelliğim bozulu.
(Yaf hee heee çok güzelsin)
İç sesim ciddi deyildi bence olmamalıydı o benim iç sesim beni korumalı.
Ben düşüncelerden çıktığımda kendimi kızlarla birlikte arabada buldum kaçırdığım şeylerin farkjna vararak kızları dinlemehe başladım lanet olsun çok şey kaçırmışım keşke daha erken gelseydim. Bensiz yemek ve kavga😕

Hayal

Hallettiğimiz güzel kavgayı kızlarla birlikte kuzeylere anlatırke bi yandan da erkeklerin nasıl ve neden buraya geldiklerini ayrıca Gece ve Güneşin nasıl bizim burda olduğumuzdan haberi olduklarını düşüniyordum.

Tam aç olduğumu düşünmeye fırsat kalmışken benden daha aç olan rüya açlığını ortaya koymuştu bile.
Aras eniştemize "lütfen hemek yiyelim dövüşmek beni acıktırdı" ısrarlarında bulunurken en son köfte ekmek yeme kararı almıştık.

Hiç itiraz edemezdim açım lan aç.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Tek bi arabaya sığamamıştık bu yüzden yarımız Emir'in diğer yarımızda Kuzey'in arabasındaydık bu sayede rahat rahat yayıldık. Tabi üst üste otursak bile bizim evdeki koltuklardan rahat olduğu için sorun olmazdı.
rüya aşkım bak sen önlerin kıralısın aç krda müziği at havaya göbeği oh mis"
"Cık omaz ben arasla göbek atcam arkada hadi göçüm öne yaylan "
Rüyaya kötü kötü baktım .

Ben tüm direnmeme rapmen kahrolası RÜYA yüzünden en öne emirin yanına oturmuştum. Bide üstüne üstün rüya şarkı açmış kafasını ön koltuğa uzatmış şarkı söylüyordu Aras da şarkıya eşlik edince ortalık iyice karştı. En son Rüyyla birlikte Duman'dan SENDEN DAHA GÜZEL söylediklerini hatrlyorum. Sonrası aşlaha emaner kuzeyin bğırıp şarkıyı kapatmasıyla işkencemiz bitmiş.
arada gözlerim kuzeyin direksiyondaki ellerine kayıyordu.

Şimdi yiğidi yeme hakkını öldür yada yiğidi yiyip de hakkını öldür her neyse ondan işte elleri çok güzeldi.
(Oooohayal yavaş bak çocuğun eller kanadı bence yüzüne baksan yüzünü de kanatabilirsin hadi yüzüne bak.)

lanet olsun iç sesime bi anlık kapılıp kuzeyin yüzüne bakmaya çalışmıştım tam o an rüya kafasını arkaya çekmişti ve Kuzey buzulunın gözlerine yakalanmıştım .

Hiçbişey olmamış sanki etrafımı izliyomuş ibi yapım gözlerimi sağda solda gezdirmeye başlamıştım. Umarım kızarmamışımdır. Bi yandan iç sesime sövüp bi yandan ellerime bakarak kendi kendime utanma fazlına geçmiştim. Dakikalar sonra biten yolun ardından herkez arabadan inmişti tabi sasece herkez inmişti. BEN rezilliğim yetmiyo gibi arabanın kapısını açamayıp daha fazla rezil olmuştum. Bi kez daha lanet olsun.

Hepsi ilerlerken yemek sevdasından beni unutmuşlardı. Arabanın camına yavaşça tıklattım kimse dönüp bakmadı bile biraz daha sert tıklattığımda kuzry arkasını dönmüştü ve arabaya doru yürümeye başldı. Hyr olmaz sen görmeseydin iyiydi bi rezilliğe daha katlanamam.

Kuzey

Ah Hayal ah bi işide tam yapsan nolur. Cama hayvan gibi vurmasını daha fazla duymamazlıktan gelemezdim . Gidip kapıyı açmaya karar vermiştim. Kapıyı açmamla hayalin yere amele sümüğü gibi yapışması bir olmuştu.
" aaaaa eliiğm diziimmm " diye bağırmaya başlamıştı. "Malmısın kızımya kapıya o ladar yüklenmendeki amaç neydi? "diyerek dizlerine baktım dizleri taşlar yüzünden biraz sıyrılmıştı, avuç içinede taşlar batmıştı ama abartılacak bşy yoktu. Ellerini avcuma alıp biraz üfledim bu sırad yanakları biraz kızarmıştı. Hafif gülümsedim."böyle domates gibi olmay devm esiceksen eline üflemek yerine gülüp tükürüvem" dememle dahada kızarmıştı. Bu küçük bi kahkaha atmama sebep oldu.

Cebimde ne işi olduğunu bilmediğim binyarabndıyla tek dizini bantladım elini tutup ayağa kaşdırdım. Bizimkilerin yanına Ondan önde yürümeye başladım

"Teşekkür ederim" demesiyle yerimde durdum arkamı dönmek yerine elimle işaret yaparak yürğmeye devam ettim.

Rüya

Gizlice Usta sen bana ordan 2 yarım daha yap derken bi yandan elimdeki yarımı hunharca ağzıma tıkıyordum. Masal bu sırada Güneş e neden geldiğini soruyordu."geldim çünkü sahilde oturup düşünmekten sıkıldım bazı konular yüzünden biraz canım sıkkındı sizinle eylenebileceğimi düşündüm." Dedi
Hayat araya atlayıp "peki nerden bildinburda olduğumuzu" dedi.
"Rüyanın attığı konumdan" ah be gğneş yapma neden dedin ki şimdi bunu. "Iıı şey gizli görev olabilir ama ama yaaaa... " deyip tekrar yemeklere gömüldüm.
🦄🦄🦄🦄🍀🦄🍀🦄🍀🦄🍀🦄🦄🦄🦄

Aradan bi saat geçmiş ve ven sancıdan deli gibi kıvranıyordum artık eve gitmemiz gerekiyodu. Emir "kaç tane yedin " dediğinde ellerimi havaya kaldırdım vee " 4 yarım yada 6 yada 5 yada 4 "dedim.
Aras "aşkım iyi detildin hastneye gidelim " dedi. "Olmaz gidemeyiz ben iğne olmam ya " diyerek itiraz ettim. " kızım sen kaç tane yediğini bilmiyomusun"diyen merte " 4 şalgam 3 ayran 1 kol içince kafa yaptı limon kafa " deyip arasa sarılmaya devam ettim.

Bi sağ yaptım bi sol yaptım allah benim beyin felç. O an kendimi tutamadım. Yapmam gereken ama oraya yapmamam gerekn şeyi yapıp herşeyi mafettim. Kendimi ne kadar durdurmaya çalışsamda olmadı tutamadım affet beni Araaaasss...

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀


Bölüm nasıldı beni yorumlarınızdan madur bırakmayın fikirlerinizi merak edyorum

Evveğğt uzun hemde baya uzun bi aradan sonra yeni bölüm yazdım prk güzel olmadı ama bu uzun aradan sonra küçük alıştırma olsun diyer bölümde daha gğzrl geliyorummm seviliyosunuz..🦄🍀❤🖤

4 Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin