#21#Otobüs Vakası

4.4K 325 21
                                    

Selam gençlik!

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Masal

"Güneş ve Emre'nin ayrılması çok çok ve çoook kötü bir olay."Dedim ve paspaslamaya devam ettim.

Bir yandan basketbol sahasını temizlerken,bir yandan da Emir ile ortaklık meselesini konuşuyordum.

Plana göre cafede buluşacaktik. Ancak müdür bey bizim o kavgamızdan sonra herbirimize ayrı bir ceza vermişti.

Emir"Bence de öyle.Zaten onlar ayrılinca Emre huysuzun teki oldu çıktı."diyince elimdeki paspasa yaslandım ve ona baktım.

Buraya geldiğimizden beri şut çalişmaları yapıyordu ve daha kaçırdığını görmemiştim.

"Pekiii onları nasıl barıştıracağız?"diye sorduğumda,Emir şut atmak üzere hazırlandığı topu tuttu ve bana döndü.

"Senin plan kuramayacağını bildiğimden ben bir şeyler düşündüm."

Emir'in bana laf çarpıtmasıyla elimdeki paspası yüzüne doğrulttum.Ancak sonra "ne yapıyorum ben?"dedim ve geri indirdim.Böyle de akıllı bir kızım.

"Aslında benim de aklımda bir plan vardı.Ama  ilk seni denemek istemiştim."

Emir karşılık olarak bana inanmadığını belirten bir şeyler gevelediğinde omizlarımı düşürdüm.Ben de kendime inanmamıştım zaten.

"Her neyse ya!Sen anlatsana planını."

"Bence ikisini direk bir odaya kapatalım ve ne sorunları varsa çözsünler."

Emir'in düz mantik dolu cünlesine göz devirdim.Bir de bana diyordu sen plan yapamazsın diye.

"Bu yaşa bu zeka fazla değil mi?"
Diye alaycı bir şekilde sordum.
O ise karşılık olarak"Bu yaşa bu boy kisa değil mi?"diye sorunca sinirlendim.Boyumla dalga geçiyordu.

"Devede de boy var.Ama eşek çekiyor Emir Bey!"diye cirladım adeta.Emir benim cırlamama yüzünü buruşturdu.
"Tamam.Sensin."dediğinde zaferle gülümsedim ve omzuna iki kez vurdum.

"Aferin adam ol!"diye bir kamyoncu edasinda konuştum.Ama o coolluğunu bozmadan "abartma istersen"diye bir cevap verdi.

Her durumda her koşulda cool olmak nasıl bir duyguydu acaba?
Sen bunu hiçbir zaman bilemeyeceksin diyen iç sesime dil çıkardım.Kimin tarafındaydı bu?

"Eee zeki kız.Bir planın var mı?"

"Bir dakika düşünüyorum." dedim ve bir yandan salonu paspaslarken bir yandan da duşünmeye başladım.

Tüm salonu koşe bucak temizlemiştim.Ancak yine de bir fikir bulamamiştım.

"Halâ düşünüyor musun?"

Ben düşünürken Emir de telefonuyla ilgileniyordu.Ancak sıkılmiş olacak ki en sonunda kafasıni  telefonundan kaldırmıştı.

Emir'in sorusuna cevap vercekken telefonuma nesaj gelmişti.Bir dakika işareti yapip telefonumu açtım.Mesaj annemdendi.

Gönderen:Annemcim❤

Biz düğün için alişverişe gidiyoruz.Okul çıkışı kizlardan birine gidersin❤

Annemin mesajıyla aninda kafamda ampul yandi. Anahtar kelime ise düğündü.

Düğün bir akrabamızındı ve iki gün sonra olacaktı.Yani Güneş ve Emre'nin birbirlerinden ayrı son iki günleri kalmıştı.

4 Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin