#18#Ortak

5.6K 371 36
                                    

Herkese kucak dolusu selam!
Medya Masal❤
Bu bölüm xxsudemxxdmnxx okuyucumuza😉

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Hayal

"Ah sonunda!Benim canım okulum.Seni çok özlemişim ya!"

Biri hayvan gibi omuzuma çarpınca fikrimi değiştirdim.

"Vazgeçtim.Hiç özlememişim.Burası hayvan dolu!"

Bana çarpan kişiye gönderme yaptıktan sonra kim olduğuna baktım.Hah!Ben de diyordum nerde kaldı.

"Ne o?Şimdi de kendi kendine mi konuşuyorsun?"

Şimdi ağzının üstüne bir yumruk atmak gerekirdi de neyse.

"Bizimle konuşuyor Kuzey.Görmüyor musun?"

Masal hemen gelip beni korumuş ve kolunu onzuma atmıştı.Hayat ta diğer omzuma elini dayamış,Rüya ise elleri belinde Masal'ın yanında duruyordu. Yani çete tamamdı.

"Varlığınız ile yokluğunuz birse demek."

Gözümü sesin geldiği yere çevirdim.Bay ukala,yani Emir,elleri cebinde yanımızdan geçiyordu.

Bu çocuk gerçekten zekiydi.Söylediği sözlere verecek cevap bulamıyordum bi türlü.Ben nasıl karşılık veririm diye düşünürken başka bir ses araya girdi.

"Naber gençlik?"

Bu pervasız tavır,bu umursamazlık. Nerede görsem tanırım.Gelen Aras'tı.

Böyle gergin bir ortamda araya bu sözle giren Aras'a hepimiz baygin baygın bakarken, Rüya salak salak gülümsüyordu.

Aras hepimiz gülerek süzerken gözleri Rüya'ya değince Emir'in omzuna attığı kolunu çekti,kendine çeki düzen verdi ve Rüya'ya hayran hayran bakmaya başladı.

"Günaydın Rüya."

"Günaydın Aras."

Günaydın mı?Cidden mi?Biz burada ölüm hattı oluşturalım.Bu iki aşık gelsin üzerine çiçek eksin.Oldu canım.Başka?

Rüya'nın bu sevgi pıtırcığı haline daha fazla dayanamadım ve ensesine bir tane patlattım.

"Ya"

Rüya cıyaklayıp bana bakınca ona "sen görürsün!"bakışı attım ve o sadece dil çıkardı.Bu kız gerçekten dayak istiyordu.

"Zil çaldı.Hadi gidelim kızlar!"

Masal bizi uyarınca Rüya ile ilgilenmeyi bıraktım ve önüme baktım.Bir de ne göreyim?Hiç kimse.

"Bunlar ne ara gitti be?"

"Siz didişirken."

Hayat'a göz devirmekle yetindim ve önden giden Masal'a yetişip koluna girdim.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Hayat

"Ne zaman eve gideceğiz?"

Sabah okulu özlediği için şiirler yazan Hayal henüz ilk derste eve gutmek istiyordu.Bu kız gerçekten dengesizdi.

"Daha ilk dersteyiz Hayal."

Masal benim aklımdan geçenleri söyleyince onu onayladım.Hayal ise oflayıp önüne döndü.

Hocanın tahtaya yazdıklarını deftere geçirirken kapı tıklatıldı.Merakla kafamı kaldırdım.

4 Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin