#20#Piyanolar Aşkına

5.5K 341 16
                                    

Selam Gençlik!
Medya da Hayall var🌹

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Hayal

Kızlarla yine sıkıcı olan derslerden Türkçe dersindeydik.Neredeyse uyuyacak duruma gelmişken çalan kapı sayesinde herkesin meraklı gözleri oraya döndü.   E tabi benimki de.Gelen nöbetçi öğrenciydi.

"Müzik öğretmeni Hayal'i çağırıyor"dedi ve herkes bana baktı.Omuzlarımi silktim ve   hocadan izin aldıktan sonra nöbetçi öğrencinin peşine takıldım.

 Bugün müzik dersimiz varken hocanın beni çağırması tuhaftı.Ancak büyük ihtimalle yarışma hakkında konuşacaktı.

Nöbetçi öğrenci müzik odasından içeri girince bende arkasından girdim ve epey büyük olan odanın bir ucunda elinde kağıtlarla duran,kırklı yaşlarında ,saçları hafiften kırlaşmış ancak hâlâ karizmatik olan hocaya beni görmese de  gülümsedim.

"Beni çağırmışsınız hocam"

Burak hoca başını kağıtlardan kaldırdi ve bana baktı.

" Evet Hayal gel otur bakalım."

Hocanın gösterdiği sıraya oturdum ve ne merakla hocaya bakmaya başladım.

"Kuzey sana yarışmayı anlatmıştır sanırım?"

Başımı olumlu anlamda salladığımda Burak hoca devam etti.

"Ben bu yarışmaya ikinizin katılmasını istiyorum.Çünkü sahnede ki uyumunuz çok güzel ve ikiniz de çok güzel yeteneklere sahipsiniz.Ancak biliyorsun ki yarışmaya katılma şartlarında piyano çalmayı bilmek var.Bunun için de Kuzey sana yardımcı olacak. Umarım senin için bir sorun yoktur?"

Piyano olmasaydı daha iyi olurdu demek istesem sustum ve kafamı iki yana sallamak ile yetindim.

"Güzel.Yarışma Istanbul'da olacak.Kazanan liseye yurtdışında yaz  kampı imkanı verilecek.Bu yüzden size oldukça güveniyoruz.Çalışma programları da hazir.Günleri kendine göre değiştirebilirsin."

Yerimden kalkıp hocanın uzattığı kağıtları aldım ve teşekkür ettikten sonra odadan çıkııp sınıfıma doğru yürümeye  başladım.Aynı zamanda da piyano işini düşünüyordum. Bunca senedir,müzik öğretmeni olmalarına rağmen annem ve babam bile öğretememişti. Şimdi Kuzey nasıl öğretecekti?Çok merak ediyordum.

Ben düşüncelere dalmışken zil çalmıştı.Hızlı adımlarla sınıfa girdiğimde.Kızlar sınıfta duruyorlardı.Kapının önünde dikilip bir süre onlara baktım.Onları gerçekten çok seviyordum.Küskünlüğüm de çoktan geçmişti.Zaten onlarla bir günden fazla küs kalamazdım ki.

"Hayalcim oldukça bakılası bir yüze sahip olduğumu biliyorum ama artık yanımıza gelsen diyorum?"

Masal yine aynı Masal dı işte.Egoist arkadaşım benim.

Daha fazla dikilmeyeyim diye düşündüm ve hızla sırama geçip, kızlara her şeyi teker teker anlattım.

"Kuzey buzulu ile grup olman kötü olmuş..."Masal,benim hiçbir tepki vermediğimi görünce devam etti."Ama anlaşılan senin için kötü değil."

"Yok artık Masal.Saçmalama."
Diyip alayla güldüm.Neden benim için kötü olmayacakmış ki?Hıh.

"Sen de Rüya gibi iki gün sonra çıkmaya başlama da.Aman diyim."

Hayat'ın imasına göz devirdim ve kafamı sırama gömdüm. Benimle dalga geçeceklerini biliyordum çünkü.

Hain arkadaşlar işte.Ne olacak?

4 Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin