Herkese kucak dolusu selam!Yeni bölümmmm😁😁
Medya da Rüya ve Aras var.Çok tatlı değiller mi?🦄🦄🦄❤❤❤❤🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
MasalBir kaç dakika sonra kantindeki herkes bir bana bir de Emir'e bakmaya başladılar.
Sanırım herkese bildirim gelmişti.Telefonumun da bildirim sesleri susmuyordu.
"Masalcımcım bu Emir sana kötü kötü bakıyor.Anladı heralde."
Rüya'ya döndüm."Amaan ne yapabilir.Hem biz bugün istediğimizi yapma özgürlüğüne sahibiz yani."
Rüya kaşlarını kaldırdı.
"Sen öyle diyorsan."🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
"Ohh bee son derste geçti sonundaa hafta sonuu."
Diye okulun ortasında sevinç dansı yapan Hayal'i yalnız bırakmadım. Rüya ve Hayat'ta katılınca kadro tamamlandı.
Okulun ortasında hafta sonu için dans ediyorduk.Deli miydik?Kesinlikle.
Umrumuzda mı?Asla."Masal!"
Adımın seslendiğini duyunca sevinç dansını bir köşeye bıraktım ve okulda göz gezdirdim.
Gözlerim 1 çift ukala yeşillere değince
onun seslendiğini anladım. Yüksek ihtimal fotoğrafı soracaktı.Emir bana doğru gelmeye başladı.Etrafıma baktığımda tüm okulun durmuş bizi izlediğini farkettim.İşsizler ordusu işte ne olacak?
"Konuşmamız gerek."
"Tamam konuşalım."dedim gülümseyerek.
"Burada değil."Kaşlarımı kaldırdım ve ukalaca
"Ben burada konuşabileceğimizi düşünüyorum."dedim.Gözlerini kıstı.Bunu sen istedin dercesine."Pekâlâ."sesini tüm okulun duyacağı kadar yükseltti.
"O fotoğrafı siliyorsun!"
Sana mı sorcam lan bad boy kılıklı good girl!diye bağırmak isterdim ama kendimi tuttum.
"1 Bana emir veremezsin."
Ona doğru bir adım attım.
"2 Ne yapıp yapmayacğımı sana soracak değilim."
Bir adım daha attım.
Aramızda çok az bir mesafe kalmıştı.Ama sinirli olduğumdan hiçbir şey düşünecek halde değildim."Vee 3 silmiyorum"dedim çenemi dikleştirerek.
Bana baktı ve güldü.Aramızdaki bir adımlık mesafeyi doldurup bir adım atınca ben de geriye doğru bir adım attım.
"1 Sana çoktan emir verdim."
Bir adım daha atınca ben yine geriledim."2 Sen o emri gerçekleştiriyorsun."
Tekrar bana doğru adım atınca ben de geriye doğru adım attım.Ama yanlış yere adım atmış olacağım ki az kalsın düşüyordum.Düsüyordum diyorum.Çünkü Emir beni belimden tuttu ve kendine yaklaştırdı.
"Vee 3 Siliyorsun."Diyip beni bıraktı ve birkaç saniye bana bakıp sırıttıktan sonra çıkışa doğru gitmeye başladı.
Ben ise o anın şaşkınlığından hiçbir şey söyleyemedim.Sadece gözlerimi kırpıştırdım.Ben Masal Sayar ilk defa birine cevap veremedim.
"Masaal!Kendine gel.Siz de dönün lan önünüze.Öküzün trene baktığı gibi ne bakıyorsunuz?"
Hayat'ın bağırışıyla herkes önüne döndü.Ben de kendime geldim."İyiyim ya yok bir şey."
Diyip gülümsedim."Kesin hiçbir şeyin yok.Biz seni tanıyoruz kızım.Kesin eve gidince kendini yiyip bitireceksin nasıl cevap veremedim diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Yapraklı Yonca 🍀
HumorBizler bir yoncanın 4 yaprağındaki şanslarız."RÜYA" lar görür,"HAYAL"kurarız , "MASAL"yazar ,"HAYAT" ımızı yaşarız...