#34# Yarışma Öncesi (part1)

2.6K 151 284
                                    

Heyyyoo Beeeen geeelllddiiimm.
Özür dileme faslını geçiyorum zaten yeterince beklediniz.
(2.part da olucak shiplerinizden bazılarıyla gelişmelerle geldim)
Hadi başlayalım bakalımm💗
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

HAYAT

Evet o büyük gün özenle heycanla beklenen gün geldi.
Hepimiz aşşorı heycanlıydık Hayal ve Kuzey az sonra uçak için yola çıkıp İstanbul da olan yarışmaya gideceklerdi.
Onşarı uğurlamaya tabiki gidecektik.
Hayal bize göre daha heycanlıydı ki bu bana kalırsa Kuzey den kaynaklanıyor. Ne kadar birbirlerini sevmiyo gibi gözüküp sürekli tartışsalarda aralarındaki bağı görmiycek kadar kör değildim.

Kuzeyinde hayale değer verdiğüne adım kadar emindim. Hava alanına geldiğimizde hayalin sakarlık yapıp abartılmayacal ladar incinen bileği yüzünde kucağına alığ taşımaya bile kalkıştı.
İşte fark ediliyordu bir şekilde. Şu erkeklerin arasında en iyi en düşünceli olan erkek olabilirdi.

Evet artık uğurlama faslına gelmiştik.
" bana bakın bol bol şans dileyin bana bayılır kalırım allah korusun."
Diyen hayale gülüp geçtik umarım plan ın sonunda hayal bayılmaz. Herkez tek tek vedalaştıktan sonra hayal gözünden akan tek yaşla uçağa doğru kuzeyin çekiştirmesiyle gitti.
Aptal kız ota boka ağlıyordu.
Onlar gidince kalan ekiple koşuşturmaya başlamıştık yarına kadar büyük uğraşlar vermemiz gerekecekti zaten.

HAYAL

Kızlarla zar zor vedalaşabilmiştim. Şimdi uçak havalanmadan önceki son kontrollerin yapılmasını bekliyorduk.

"Kuzey kuzeey."
"Efendim."
"Benim tuvalete gitmem lazım."
"Makyaj tazeleme falansa boşuna uğraşma zaten çirkinsin."
"Ay sen çok komiksin ya çişim var heralde hem ne makyajı yapcam ben onlamı uğraşcam bide ben makyaj yapmadanda gayet mükemmelim."
Biz tartışırken canım müzik hocamız yanımıza gelip bi sorun yoktur umarım dedi. O da bizle geliyordu tabiki ama onların koltuk numarası biraz gerilerde kalıyordu. Böyle bulabilmiştik ve daha iyidi sanki.

Herşeyimizi halletmiştik bende tabiki çiş yapmış çoktan gelmiştim uçak kalkarken bi an yüreğim hoplasada sonradan geçmişti.
Ve bilin bakalım şu an noluyo. Kuzey uyurken canımm aşşırı sıkılıyo.

Farkettim ki kızlar yokken herşey çok boş. Keşke onlarda gelseydi çok güzel eğlenirdik ama napalım bu kadar olabildi.
Ben hayallerimin arasındayken birden omzumdaki ağırlıkla biraz şaşırdım. Kuzey ciddi ciddi uykuya dalmıştı ve kafası omzuma düşmüştü.
Saçlarının kokusu burnuma çarparken acaba bu elidor mu yoksa panten kokusumu diye düşünneden edemedim.
Biraz daha koklayarak acaba hangi şampuan diye düşündüm bi tane erkek şampuanı vardı durun hatırlıcam şimdi.
Hatırlama umuduyla saçından bi fırt daha çekmek işin kafamı saçına eğdim ama taş gibi kafasını bi anda kaldırıp burnuma çarpınca güzel burnumun acısıyla istemeden ağzımdan küçük bi çığlık koptu.

"Allahın cezası taş kafalı salak burnum kırıldı senin yüzünden."
Diye söylenmeye başladım.
"Ne işin vardı burnunun kafamın dibimde."
Diyip bian yan yan bakıp "yooksaaa saçlarımı koklayıp benimle ilgili hayallermi kuruyordun."
Gözlerimi kocaman açıp
"Oha be sende kendini ne sandın seninle hayal kurcağıma ölürüm daha iyi."
"Yani benle ilgili hayallerin yok öylemi." Diyip imalı imalı baktı.
"Yok diyorum anlamıyomusun. Sadece saçını neyle yıkıyosun diye şampuan testi yapıyodum bu kadar çirkin kayış gibi saçların olduğuna göre İpek le yıkıyosun sanırım."

Yalandan az sonra çarpılabilirdim aşşırı güzel kokan ve yumuşacık parlak görünen saçları cidden çok bakımlıydı.
Bu sözlerime karşı sadece göz devirmekle yetindi keşke biraz daha şey etseydi ya sıkıntım geçerdi en azından.
Ben sıkılmaktan ölme derecesine gelip oflayıp puflarken kuzeyde öfkeyip püflememe öfleyip püflerken sonunda aslında kısa olup bana çooook uzun geken uçuşumuz bitmişti.
Valizlerimizi almak için canım müzik hocamızla birlikte yürümeye başladık. Gayet sakin ve yolunda giden kısa bir süre içerisinde hava alanından çıkabilmiştik.
Bizim için gelen araba nerden çıktı bilmiyorum ama bizi kalacağımız otele götürmek için çoktan kapıda bekliyordu valizlerimizin yerleştirilmesini beklerken biraz heycan basmıştı. Ciddi ciddi yarışmaya 1 gün vardı ve ben onca insan içinde yapabilirmiydim hiç bilmiyorum.

4 Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin