Selam canlar😍😍
Medya =Hayat🌟🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Masal
Hayatımın en iğrenç fotoğrafına bakmaya devam ederken müdür beyciğimin aşina olduğum sesini duyunca kafamı telefondan kaldırdım.
Ama fazla kaldırmış olacağım ki altında olduğum nasaya kafam çarptı.Acıyla inleyip elimle kafamı ovuşturdum ve masanın altından çıktım.Çıkar çıkmaz etrafıma göz gezdirdim ve tek temiz kişinin hatta tek temiz şeyin ben olduğumu fark ettim.
Çünkü neredeyse tüm okulun üstü başı yemek olmuştu.Tabi cool dörtlüyü görememiştim.
"Masal bir tek sen mi temiz kaldın?"
Müdürün hayretle sorduğu soruya şirince gülümsedim. Koca okulda ki tek akıllı bensem ne olmuş?Şaşırılacak şey değil ki bu.
Yerdeki yemek kalıntılarına basmamaya dikkat ederek seke seke müdürün yanına yaklaştım ve yani başında duran Ceyda ve Canan'a gülüp dalga geçtikten sonra müdüre döndüm.
"Hocam görüyorsunuz ki bu gibi durumlarda zeki olmak çok işe yarıyor."
Bu dediğime tüm kantin göz devirmişti ama onları bu rezil halleriyle takacak değildim.
"Kendini övmen bittiyse artık burdan çıkıp temizlenmek istiyorum."diyen Ceyda'ya dil çıkardım.Pis biçıza bak sen!
"Önce kantini temizlersin, sonra da kendini Ceyda Hanım!"
Müdürün böyle demesiyle kapak yapmak istemiştim ama benim yerime Hayal fazlaca yapmıştı zaten.O kadar abartmıştı ki tüm gözler ona dönmüştü bu defa.
"Hayal kızım.Sen de temizliğe çok meraklısın heralde?"
Hayal,madem yakalandım bari yalakalık yapayım felsefesine uyup yalakalığa başladı.
"Hocam ben zaten bizim bu güzel okulumuzun güzel kantinini bu halde görmeye dayanamıyordum.Tam ben diyecektim Ceyda arkadaşımıza yardım edeyim ama siz ağzımdan aldınız lafi.Ama sevgili Canan arkadaşım da bize katılırsa çok mesut olacağım."
Hayal bu uzun konuşmasından sonra derin bir nefes almış ve ardindan Canan'a biçız gülüşü atmiştı.Canan ise ona kötü kötü bakıyordu.
"Hocam bunlar temizlesinler burayı biz de artık dağılalım. Zaten haketmişlerdi."
Rüya konuşarak hayatının hatasını yapmiştı.
"Tabi ki kızım tabi ki sen de yardım edebilirsin arkadaşlarına."
Rüya'nın ağzı yere doğru yol almaya başlarken Hayat ve ben zafer gülüşüyle onlara sırıtıyorduk.
"Hocam ama ben Hayat ve Masal olmadan temizlik yapamam.Lutfen onlar da katılsın."
Rüya'ya gözlerimi kısarak bakmaya başladım.Ben masumdum yahu!Yemek savaşı bile yapmamıştım.
Rüya bakislarıma"Ben yandım.O zaman herkes yansın.Benim hayat felsefem bu."diyerek cevap verdi.
Bizler omuzları çökmüş,yetim bakışları atarken,müdür ise kolay yoldan kantini temizletecek altı kişi bulduğu için zevkten dört köşe olmuştu.
"Tabi kızlar okuldan sonra siz halledersiniz.Hem Hatice Hanım da geliyor.Masal siz onunla tanışmıştınız değil mi?"
Hatçe teyzeyi hatırlamamla elimi alnıma vurdum.Koca kantini temizlemek neyse de bu teyzeyi ne yapacaktık biz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Yapraklı Yonca 🍀
ЮморBizler bir yoncanın 4 yaprağındaki şanslarız."RÜYA" lar görür,"HAYAL"kurarız , "MASAL"yazar ,"HAYAT" ımızı yaşarız...