HELLÜÜÜ ben geldimmm...
Umarım beyenirsiniz oluduktan sonra yorum ve oyunuzu eksik etmeyin lütfen
Medya: Aras&Rüya 🍀🍀🍀🍀Aras
Rüyanın yüzüme doğru koca geyiriğinden sonra öldüğümü sandım .Kızlar bana bakıp kahkahalar atarken benim orda neler yaşadığımı kimse bilmiyordu tabi."gülmeyin lan allah allah."
Onlar verdiğim tepkilere dahada gülerken Rüya "pardkn aşkım biraz geyirdim."dedi o sesi çıkardığı için ona şaşkımca bakarken aklımdan geçirdiğim ama sırf üzülmesin diye söylemediğim şeyi hayat dile getirmişti. "Cidden geğirdin mi sanıyosun sen kükredin be kükredin yer sallandı." DediRüya hiç bozuntuya vermeden eve gitmek istyorum daha fazla dayanacağımı sanmıyorum daha kötü şeyşer de yaşanabilir diyerek kuzeye arabayı sürmesini söyledi.
Masal
"Bidaha yicenmi bu kadar çok şey hı"
"Bakarız" diyen Rüya'ya yiceksen görüşmeyelim bakışı attım. Hayat onun kusması için yardımcı olurken ben bu gün olanları düşünüyordum.Ta ki Hayal gelip "ne o aşık mı oldun"diyene kadar."ne aşık olması be"
"Bilemicem artık hani baş harfi Emir olan birine falan"
Oha bu da nerden çıkmıştı şimdi.
"Salakmısın kızım sen benim aşık olduğumu nerde gördün hem aşık olsam Emire'mi olurum sence."Rüya odaya dalarak "gençler miğdemi klozete bırakıp geldim hayırdır siz ne ayak bensiz dedikodu falan" dedi ve konuşmamızı böldü iyiki de böldü bu konuyu konuşmak bile saçmaydı zaten. "Ne dedikodusu saf kız bu gün olanları konuşuyorduk."diyerek Hayal konuyu kapatmıştı. Konuşmak istemediğimi anlamıştı sanırım.
"Lan Rüya yemek senin neyine hı bidaha yiyemezsin sen yediğini görürsem miğdeni sökerim yerinden.Kus kokyom bee." Biz Hayat'a gülerken Rüya ona yan gözlerle bakış atmakla meşguldü." KIZLAAAĞR UYUMADINIZMI SİZ HALAA"
Bu gün Hayallerin evinde kalma kararı almıştık Oya teyzeyi daha fazla kızdırmadan ışıkları söndürüp uyumuştuk.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀"Kalksanaaaa lan kalkın"
"Hayal delirtme beni ya az daha uyusak nolcak" Ben hayale kızrken kızlar yeni kalkıp etrafı toparlıyordu
"Kızlaaaağğğrrr"Hepimizi Hayal'e "ne vaaağğğr"diye hep bir bağızdan bağırınca "sakin yaaa sadece okula gitmeyelim dicektim Allah Allah"
Rüya direk "eveeeğğt çok mantıklı" diye cırladı.
Ee tabi kim ister ki gitmeyi hepimizin gözünde büyük parlama ta ki "anneleriniz izin vercek te sanki gitmememize"diyerek hayallerimizi suya düşüren hayatı duyana dek.Hayat "ya bi durun bak ben çözerim. Şimdi okul kıyafetlerinizi giyiyoruz çantamıza bişegler koyuyoruz nolsa bedenlerimiz aynı oluyo herşey dolaptan alırız evden çık tıkmı bi yerde giyiniriz hee olmazmııı."
"Biraz olur gibi ama bana nedense saçma geldi olsun sonuçta okulubekiyoruz tüh matematik de var dı ya neyse."konu okulu ekmekse ben matematikndersini bike boşveririm tabiki kaçmanplanınkahvaltıya inene kadar muhteşem ilerliyordu."Şşşş Rüya biraz fazla mı yedin sen"
" Yo Hoyot borok yorom bon olloh olloh" ağzı dolıyken konuşması tabiki Hayal'in sinirini bozmuştu.
"Bak Rüya sofra falan dinlemem tam yanıödasın elimin tersiyle vururum düzgün ye"
"Kız Masal açantanda niye bu kafar kıyafet var napcanız bunşarı ."
Al işte al bizim plan anca buraya kadar bakışımı Hayal'e yolladım.
"Iıııı şey Oya teyze şey" Hayat iyicr batırırken "ya anne bizde sana onu smylicektik okul çıkışı kafeye gidip bşeyler yapalım sinema falan eve uğrasak geç olur diye bizde benim kıyafetlerden üç beş bşy koyduk işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Yapraklı Yonca 🍀
HumorBizler bir yoncanın 4 yaprağındaki şanslarız."RÜYA" lar görür,"HAYAL"kurarız , "MASAL"yazar ,"HAYAT" ımızı yaşarız...